Gå til innhold

Lengste sexen du har hatt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når og hvor har du hatt den lengste sexen ? Hvor lenge varte det ? Hva gjorde dere ? 

Skriv gjerne kjønn og alder 😊

Anonymkode: f738e...363

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når og hvor har du hatt den lengste sexen ? Hvor lenge varte det ? Hva gjorde dere ? 

når jeg var 24 ,varte hele nattan han brukte vigara og var stiv i 7 timer. jente.

ble mye oralsex på meg, mye knulling i alle stillinger, runking ,suking, kom 16 ganger den nattan, det har aldri skjedd etter på, han var godt utsyrt

Anonymkode: 91180...2a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen peiling. Nyter det for mye til å fiske frem stoppeklokken. Trolig 1-2 timer. 

Anonymkode: 33d5b...6b2

Gjest laPistola
Skrevet

Lengste sexen? Som i et knull og hvor lenge han holdt , eller i timer/ døgn tilbrakt i sengen med sex med drikke og spisepauser? 

AnonymBruker
Skrevet
laPistola skrev (Akkurat nå):

Lengste sexen? Som i et knull og hvor lenge han holdt , eller i timer/ døgn tilbrakt i sengen med sex med drikke og spisepauser? 

Hele pakka ja 😊

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hele pakka ja 😊

Hvis sovepauser er inkludert har det vært fredag ettermiddag til mandag morgen med noen ekser. ( altså da vi var sammen) ellers har jeg aldri tatt tiden.. 16-20 timer kanskje uten søvn? Penetrering, oral og klining i mellom. Kvinne. Alder tja 23- 35. Er nå 46 så det er en stund siden jeg hadde en 3 dagers. 

AnonymBruker
Skrevet
laPistola skrev (2 minutter siden):

Hvis sovepauser er inkludert har det vært fredag ettermiddag til mandag morgen med noen ekser. ( altså da vi var sammen) ellers har jeg aldri tatt tiden.. 16-20 timer kanskje uten søvn? Penetrering, oral og klining i mellom. Kvinne. Alder tja 23- 35. Er nå 46 så det er en stund siden jeg hadde en 3 dagers. 

Oh herlighet 😅. Litt av en maskin du 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

når jeg var 24 ,varte hele nattan han brukte vigara og var stiv i 7 timer. jente.

ble mye oralsex på meg, mye knulling i alle stillinger, runking ,suking, kom 16 ganger den nattan, det har aldri skjedd etter på, han var godt utsyrt

Ble du ikke sliten der nede av det ? 😅

AnonymBruker
Skrevet

6 timer - i seng, dusj, sofa, gulv, kjøkken 40 år

Anonymkode: a3270...890

AnonymBruker
Skrevet
laPistola skrev (12 minutter siden):

I Norge eller i et annet land?

Anonymkode: 6c6ba...470

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ok, "jente" 🤣

Har man vedvarende ereksjon i 7 timer så kan kukken ta skade.

Anonymkode: 3965c...d29

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I Norge eller i et annet land?

I Norge.

Skrevet

Sliter med å få orgasme når jeg har sex. Holder som regel på rundt 2 timer. 

Skrevet

Jeg har også hatt noen 3-4 dagers, hvor vi bare forlater senga for å spise. 
Ble seff litt sex på kjøkkenet mens vi laget mat, og litt i dusjen osv.. 

Herlig tid. Syns alderen og helseproblemer setter en stopper for sånn nå 😃 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
laPistola skrev (36 minutter siden):

kunne du tenke deg en 3 dagers igjen? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

ikke fylke? 

Anonymkode: d405b...31c

AnonymBruker
Skrevet

5 timer men ga opp. 

🤣 de 4 og halv verste timene i mitt liv. Slå opp med fyren rett etter. 

Anonymkode: b2077...494

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

kunne du tenke deg en 3 dagers igjen? 

jo jeg kunne tenkt meg det, er en jeg kunne tenkt meg det med. En jeg vet jeg har det skikkelig bra med. Utfordringen er og finne tid ( det er jo et « voksenproblem») Og om en orker 😅 

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

ikke fylke? 

Anonymkode: d405b...31c

🤣🤣 holder visst med land . 

AnonymBruker
Skrevet
laPistola skrev (1 time siden):

jo jeg kunne tenkt meg det, er en jeg kunne tenkt meg det med. En jeg vet jeg har det skikkelig bra med. Utfordringen er og finne tid ( det er jo et « voksenproblem») Og om en orker 😅 

Magisk historie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...