AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Skrevet 15. april 2022 En mann som ikke går på byn og fester hele tiden. En mann som har sunde interesser og som har tid til meg. En mann som kan gå turer med meg og være ett. Samtidig ha ulike interesser som vi kan pratr om senere sammen og få tid til å savne hverandre litt. En mann som kan prate om følelser og dype ting. En som støtter meg uansett og som jeg kan stole 100% på og dele alt med. En mann som reiser på fylla turer er ikke noe for meg. Heller en friluftliv mann ellet annet som gjør han klokere. En mann som matcher min personlighet og som kan dele livet for evig med meg. Kansje få barn sammen. Oppleve nye ting sammen og være bestevenner. Mannfolk går først etter utseendet mitt, derfor er det vanskelig å finne en som ikke prøver å imponere meg pga utseendet mitt. Men at han ønsker å bli kjent med min personlighet også. Hvor finne en mann for livet? Er det noe date app med personlighet tester? Jeg ønsker å finne den rette nå... Men føler det ikke finnes Føler det bare finnes menn som drikker og fester og menn som ikke kan prate om dype ting/følelser. Det er ett hav av menn der ute, så hvordan skal jeg finne han? Jeg har ingen erfaring pga 2 lange forhold som manglet det viktigste i ett forhold "God kommunikasjon" Håper på seriøse svar. Har så lyst å tenke at det er håp for meg å finne en god og snill mann som vil meg godt❤Jeg elsker meg selv og er trygg på hvem jeg er. Derfor har jeg veldig mye kjærlighet til overs å dele med andre❤ Anonymkode: 06054...6e2 1
Gjest Ghostface Skrevet 15. april 2022 #2 Skrevet 15. april 2022 Hvis du finner ham, så spør fra meg om han har en bror.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #3 Skrevet 15. april 2022 Ut fra det du lister opp her så leter du jo bare etter en venn? Alt det du skriver her er jo ting man har venner til. Er du venneløs? Og skal bøte på det med et forhold? Eller tror du at et forhold på et slags mystisk vis skal øke livskvaliteten din? Anonymkode: b1b61...c65
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #4 Skrevet 15. april 2022 la meg tippe? du er over 30 og utvasket? Anonymkode: 7e1dc...42d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 Du finner han i hvert fall ikke på byen. Kanskje du finner han på Gaustadtoppen. Jeg fant min i utlandet, har du prøvd «der»? Anonymkode: b8c3c...fdf 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #6 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det noe date app med personlighet tester? Mann her. Det nærmeste jeg har sett selv, er Sukker. De har en ganske fyldig spørreundersøkelse, og gir deg beskjed om hvor godt dere matcher. Men det er ikke sikkert mannen din er der for det. Det høres mer ut som du bør bruke nettverket ditt, eller prøve å få et. Vær sosial, og møt folk, der du ser for deg at mannen din også kunne likt å være. Det er dessverre en ubalanse i hva kvinner og menn ønsker seg. Særlig i den alderen der kvinner begynner å tenke på familie og etablering. Anonymkode: 83df9...9fc 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #7 Skrevet 15. april 2022 Mange fine ting du skriver her . Slike single menn er det ikke fullt av så du må også bringe noe til bordet … hvorfor skal de velge deg ? Anonymkode: ee480...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #8 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mange fine ting du skriver her . Slike single menn er det ikke fullt av så du må også bringe noe til bordet … hvorfor skal de velge deg ? Anonymkode: ee480...c4f En forutsetning må jo være at de ser etter en kvinne med matchende egenskaper. I tillegg ser hun jo bra ut. Jeg tror problemet ligger mer i å finne, og identifisere disse mennene. Anonymkode: 83df9...9fc 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #9 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): En mann som ikke går på byn og fester hele tiden. En mann som har sunde interesser og som har tid til meg. En mann som kan gå turer med meg og være ett. Samtidig ha ulike interesser som vi kan pratr om senere sammen og få tid til å savne hverandre litt. En mann som kan prate om følelser og dype ting. En som støtter meg uansett og som jeg kan stole 100% på og dele alt med. En mann som reiser på fylla turer er ikke noe for meg. Heller en friluftliv mann ellet annet som gjør han klokere. En mann som matcher min personlighet og som kan dele livet for evig med meg. Kansje få barn sammen. Oppleve nye ting sammen og være bestevenner. Mannfolk går først etter utseendet mitt, derfor er det vanskelig å finne en som ikke prøver å imponere meg pga utseendet mitt. Men at han ønsker å bli kjent med min personlighet også. Hvor finne en mann for livet? Er det noe date app med personlighet tester? Jeg ønsker å finne den rette nå... Men føler det ikke finnes Føler det bare finnes menn som drikker og fester og menn som ikke kan prate om dype ting/følelser. Det er ett hav av menn der ute, så hvordan skal jeg finne han? Jeg har ingen erfaring pga 2 lange forhold som manglet det viktigste i ett forhold "God kommunikasjon" Håper på seriøse svar. Har så lyst å tenke at det er håp for meg å finne en god og snill mann som vil meg godt❤Jeg elsker meg selv og er trygg på hvem jeg er. Derfor har jeg veldig mye kjærlighet til overs å dele med andre❤ Anonymkode: 06054...6e2 Joda. Vi finnes. Når du sier du føler mannfolk bare går for utsende ditt så kanskje det har noe med hvem menn du velger? for jeg får alle typer likes på tinder. Jeg sviper 80% til venstre i et 30 års aldersspenn og svært mange av de er veldig flotte damer. Største problemet mitt er at enten er de 38 ish eller så er de 25 og har en kid eller to. Anonymkode: 22c59...0d0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #10 Skrevet 16. april 2022 Er ikke sikkert du finner den mannen. Mulig han må skapes av at han finner deg. Min mann var en skikkelig partyfyr. Hvorfor ikke, han var singel. Hadde ingen å gjøre de tingene du nevner med. Kamerater gikk også på byen eller på fest. Så traff han meg og da hadde han ikke lenger behov for å være partyfyr. Nå er han familiemann. Det du nevner gjør vi sammen. Har endret meg jeg også. Ble ikke familiær eller dyrket tosomhet før jeg fant ham, og så fikk familie. En slik ferdig utviklet kjæreste, som lever som en kjæreste uten å ha kjæreste... det er sikkert vanskelig å finne. Anonymkode: ca332...f43
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #11 Skrevet 19. april 2022 Jeg fant ham jeg😁❤️ Anonymkode: 66e6a...899
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #12 Skrevet 19. april 2022 Synes det var en god søknad fra ts. Gjennomtenkt svar dette også: AnonymBruker skrev (På 16.4.2022 den 5.22): Er ikke sikkert du finner den mannen. Mulig han må skapes av at han finner deg. Min mann var en skikkelig partyfyr. Hvorfor ikke, han var singel. Hadde ingen å gjøre de tingene du nevner med. Kamerater gikk også på byen eller på fest. Så traff han meg og da hadde han ikke lenger behov for å være partyfyr. Nå er han familiemann. Det du nevner gjør vi sammen. Har endret meg jeg også. Ble ikke familiær eller dyrket tosomhet før jeg fant ham, og så fikk familie. En slik ferdig utviklet kjæreste, som lever som en kjæreste uten å ha kjæreste... det er sikkert vanskelig å finne. Anonymkode: ca332...f43 Anonymkode: 58c81...45a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #13 Skrevet 19. april 2022 Sukker som nevnt har lister du fyller ut og kriterier for match. Imellom 70-100 poeng regnes som ok til god match. Da vil du kunne sile vekk de du ikke vil ha. Anonymkode: 780f3...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå