Gå til innhold

Den nye Batman filmen med Robert Pattinson

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er tilgjengelig på HBO Max 18 april. Gleder meg.

Anonymkode: b94b9...d80

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er tilgjengelig på HBO Max 18 april. Gleder meg.

Anonymkode: b94b9...d80

Ikke se den... Virkelig. I alle fall ikke om du liker de tre siste Batman-filmene med Christian Bale. Det er første gang jeg nesten har angret på å se en film, fordi den bare skuffet så vanvittig mye. Hadde det vært en selvstendig film, uten noe med Batman å gjøre, hadde den nok vært helt grei. Skurken i filmen er bra! Men som en del av Batman/DC Universet svikter den på alle plan...

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gledes! 🤩
Skal gå over til RiksTV snart, så må vente litt ekstra før jeg får sett den igjen, men tror de 6 gangene på kino skal holde frem til da 😅
Kommer på dvd/blu-ray 2. juni = masse ekstra 👌🏻

Min favoritt Batman så langt (jeg gikk fra ney til YEY, hadde 0 forventninger), men så er jeg veldig glad i comicbook Batman som denne baserer seg mer på 🙌🏻

Anonymkode: 58860...ab0

• Liker 2
Skrevet

Så den på kino. Timene gikk kjempefort og jeg storkoste meg gjennom hele filmen. Jeg synes den er på høyde med Batmantrilogien og Pattinson har gjort en god tolkning av Batman. 

• Liker 5
Skrevet
Besserwisser skrev (2 timer siden):

Ikke se den... Virkelig. I alle fall ikke om du liker de tre siste Batman-filmene med Christian Bale. Det er første gang jeg nesten har angret på å se en film, fordi den bare skuffet så vanvittig mye. Hadde det vært en selvstendig film, uten noe med Batman å gjøre, hadde den nok vært helt grei. Skurken i filmen er bra! Men som en del av Batman/DC Universet svikter den på alle plan...

Absolutt ikke. Jeg vet ikke hvilke batman du har vokst opp med og hatt et forhold til, men The Batman er som dratt rett ut av Frank Millers Dark Knight univers, godt spleiset med Detective Comics fra 80-90 tallet (da tegneseriene var på sitt beste)

En helt fantastisk film som viser Batman year two. Fersk, hensynsløs men under utvikling. Mørk, dyster men håpefull. Det er ikke tilfeldig at den gjennomgående har fått strålende omtale. Den har 8.3 av 10 på imdb etter nesten 350.000 stemmer.

• Liker 8
Skrevet

Så den på kino og elsket den! Som Thanos skriver så er det en upolert, ung og trist Bruce Wayne vi møter i denne filmen, ikke den voksne batman som vi har sett mest av før. Robert Pattinson har vist gang på gang at han er en god skuespiller som kan jobben sin og det gjør han også i denne filmen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så den med relativt åpent sinn og må si den bekreftet hva jeg trodde. Emo-Batman, han manglet bare blåfarge i luggen. Pattinson duger ikke til å spille "tøffe" menn, og bør holde seg til rom-coms og drama.

Anonymkode: 32fb8...f4f

Skrevet (endret)
Besserwisser skrev (12 timer siden):

Dummeste jeg har hørt 😉 Batman er åpent for tolkning og denne filmen er da ikke noe avvikende.

Kanon-film, men perfekt er den ikke 

8/10

Endret av totti_1
  • Liker 2
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Så den med relativt åpent sinn og må si den bekreftet hva jeg trodde. Emo-Batman, han manglet bare blåfarge i luggen. Pattinson duger ikke til å spille "tøffe" menn, og bør holde seg til rom-coms og drama.

Anonymkode: 32fb8...f4f

Hvordan kan Pattinson "holde seg til rom-coms" når han knapt noensinne har gjort en rom-com? Om vi virkelig legger godviljen til så faller TV-filmen The Bad Mother's Handbook (2007) riktignok under både romantikk og komedie, men er i høyeste grad mer coming-of-age enn rom-com, og jeg vil bli svært overrasket om akkurat den filmen kommer først til minne når man tenker på Robert Pattinson :fnise: 

Drama har han riktignok gjort en liten håndfull av, men desto mer thriller, krim og fantasy, samt litt historisk drama og litt sci-fi - han prioriterer variasjon og håndterer svært godt mange forskjellige sjangre og karaktertyper. Eksempelvis Tenet (2020), The Devil All the Time (2020), High Life (2018), The Lighthouse (2019) og Good Time (2017) - det er lite klassisk førsteelsker over noen av disse. Mulig du blander ham med en annen skuespiller?

Jeg synes personlig han var et svært godt valg for denne inkarnasjonen av Bruce Wayne/Batman.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den var helt fantastisk! Pattinson og Matt Reeves gjorde en kjempe jobb med denne versjonen av Batman. Gleder meg til å se den igjen og igjen, for jeg tror dette er min favoritt Batman film allerede. 
Jeg liker også Burtons og to av Nolans filmer, men liker den bedre!

Anonymkode: a4eb4...aea

• Liker 1
Skrevet
Melpomene skrev (8 timer siden):

Jeg synes personlig han var et svært godt valg for denne inkarnasjonen av Bruce Wayne/Batman.

Dette er cluet. Dette er ikke historien om den veletablerte og erfarne Batman/Bruce Wayne. Han er inne i sitt andre år som vigilante. Han er dypt traumatisert av tapet av foreldrene og tilstanden i Gotham City, hvor kriminelle har rasert. Pattinson var aldeles glimrende i rollen! Man ser utviklingen fra brutal hevnlysten batman, til han forstår hvor viktig han kan være for håpet til Gothams innbyggere.

Denne er helt på høyde med The Dark Knight trilogien til Nolan.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...