AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Skrevet 15. april 2022 Og har ennå ikke fått pengene på konto. De står at det ikke skal ta lengre enn 3 uker. Det står heller ikke inne på min krav. Noen andre? I fjor så fikk jeg de ca en uke etter at jeg hadde levert. Anonymkode: e8bce...c51
Gjest Skrevet 15. april 2022 #2 Skrevet 15. april 2022 Har du levert skattemeldingen eller har du fått skatteoppgjøret? Pengene kommer innen tre uker etter at du har fått skatteoppgjøret.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #3 Skrevet 15. april 2022 Skattemeldingen får du først, når du har levert den er det ingen regel for når skatteoppgjøret kommer. Er du en av de heldige som blir tatt ut i kontroll kan det drøye til etter sommeren/høsten. Etter at du mottar skatteoppgjøret skal du ha pengene innen 3 uker. Anonymkode: 810b1...845
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #4 Skrevet 15. april 2022 I fjor tok det flere mnd før vi fikk pengene, så ingen vits i å bli utålmodig helt enda Anonymkode: 8874d...684 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 Samme skjedde hos meg i fjor. Jeg fikk pengene i oktober eller noe sånt i fjor. Leverte skattemeldingen for flere uker siden - med en gang jeg fikk den, og har fortsatt ikke mottatt skatteoppgjøret. Så jeg er muligens tatt ut i noe tilfeldig kontroll i år også. Jeg har en kjempeenkel skattemelding, så den er ikke stoppet for annet enn tilfeldig kontroll vil jeg tro. Uansett... greia er at man aldri vet når man kan få skatteoppgjøret og man må bare vente. Ingen kan svare på når man får pengene, verken her eller på skattekontorene. Anonymkode: 91ea7...4f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå