AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Skrevet 15. april 2022 Jeg dro fra "den andre" (som er alt jeg ønsker meg i livet) i dag morges klokka 4. Dro deretter opp og møtte familien min på hytta som jeg nå skal være med noen dager. Jeg har ikke dårlig samvittighet, det er det verste. Men jeg kjenner jeg sliter med å være "vanlig". Er det normalt at når bak har vært utro, så trekker man seg unna? For jeg har jo ikke lyst på sex eller å kose nå etter dette som jeg opplevd. Noe jeg bør gjøre for å skjule det best mulig måte? Jeg strever så, føler jeg ramler ut av samtaler og er fjern. Tenker på den andre hele tiden og hvor fint alt var. Er sikker på samboer merker jeg er rar og sikkert nesten avvisende og litt irritabel... Noen råd? Nei jeg trenger ikke dritt, jeg vet det er feil. Anonymkode: d7af2...fe8
Gjest theTitanic Skrevet 15. april 2022 #3 Skrevet 15. april 2022 Man blir jo utilpass og irritabel av å lyve og bedra. Selv om man ikke eier en samvittighet... tydeligvis gnager noe allikevel
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #4 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det normalt at når bak har vært utro, så trekker man seg unna? For jeg har jo ikke lyst på sex eller å kose nå etter dette som jeg opplevd. Noe jeg bør gjøre for å skjule det best mulig måte? Jeg strever så, føler jeg ramler ut av samtaler og er fjern. Tenker på den andre hele tiden og hvor fint alt var. Er sikker på samboer merker jeg er rar og sikkert nesten avvisende og litt irritabel... Anonymkode: d7af2...fe8 Det er vanlig og ganske gjennomsiktig. Ikke bare for utroskap, men for alle som ikke er til stedet i forholdet de er i. Anonymkode: 9013c...b7a 7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 Slutt å bedra andre, så får du det bedre selv! Anonymkode: a5f16...d1a 6 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #6 Skrevet 15. april 2022 Hvis den andre er alt du ønsker deg i livet, hvorfor er du ikke ærlig og slutter å lyve for, og misbruke, din partner? Anonymkode: e922c...c48 14
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #7 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg dro fra "den andre" (som er alt jeg ønsker meg i livet) i dag morges klokka 4. Dro deretter opp og møtte familien min på hytta som jeg nå skal være med noen dager. Jeg har ikke dårlig samvittighet, det er det verste. Men jeg kjenner jeg sliter med å være "vanlig". Er det normalt at når bak har vært utro, så trekker man seg unna? For jeg har jo ikke lyst på sex eller å kose nå etter dette som jeg opplevd. Noe jeg bør gjøre for å skjule det best mulig måte? Jeg strever så, føler jeg ramler ut av samtaler og er fjern. Tenker på den andre hele tiden og hvor fint alt var. Er sikker på samboer merker jeg er rar og sikkert nesten avvisende og litt irritabel... Noen råd? Nei jeg trenger ikke dritt, jeg vet det er feil. Anonymkode: d7af2...fe8 Du blir nok rar av å holde det skjult. Og de andre merker d Anonymkode: 87994...409 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #8 Skrevet 15. april 2022 Veldig ekkelt å ligge med din kone etter det du har gjort, ja, så det bør du la være. Anonymkode: 83389...819 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #9 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veldig ekkelt å ligge med din kone etter det du har gjort, ja, så det bør du la være. Anonymkode: 83389...819 Hvordan vet du at TS er en mann? Anonymkode: 7e486...c24 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #10 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan vet du at TS er en mann? Anonymkode: 7e486...c24 Wops, det gjør jeg ikke. Blandet med en annen tråd tror jeg. Anyways, point still stands: jævlig ekkelt å ligge med partneren etter å ha vært bortpå noen andre. Anonymkode: 83389...819 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #11 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Slå opp? Anonymkode: e1afb...24f Ja det er vel det beste men ikke så lett. theTitanic skrev (6 timer siden): Man blir jo utilpass og irritabel av å lyve og bedra. Selv om man ikke eier en samvittighet... tydeligvis gnager noe allikevel Helt riktig, jeg føler meg utilpass på et vis. Men ikke veldig dårlig samvittighet likevel. Blir bare litt fjern og distansert. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er vanlig og ganske gjennomsiktig. Ikke bare for utroskap, men for alle som ikke er til stedet i forholdet de er i. Anonymkode: 9013c...b7a Ganske gjennomsiktig? med det mener du at det er synlig? AnonymBruker skrev (6 timer siden): Slutt å bedra andre, så får du det bedre selv! Anonymkode: a5f16...d1a Ja AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis den andre er alt du ønsker deg i livet, hvorfor er du ikke ærlig og slutter å lyve for, og misbruke, din partner? Anonymkode: e922c...c48 Nettopp, det vet jeg at jeg burde. Men klarer det ikke helt. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du blir nok rar av å holde det skjult. Og de andre merker d Anonymkode: 87994...409 Antakelig. De merker vel mest at jeg er bortreist i tankene. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig ekkelt å ligge med din kone etter det du har gjort, ja, så det bør du la være. Anonymkode: 83389...819 Skrev i HI at jeg ikke orker sex. Blir bare rart. Er jo ikke partneren min jeg ønsker sex med egentlig. Anonymkode: d7af2...fe8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #12 Skrevet 15. april 2022 Misunner deg. Spennende liv. "living on the edge" heldig!!! Anonymkode: c769c...0c6 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #13 Skrevet 15. april 2022 Så jævlig kvalm du er!!! Anonymkode: 90a78...7e8 3
AprilLudgate Skrevet 15. april 2022 #14 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det er vel det beste men ikke så lett. Helt riktig, jeg føler meg utilpass på et vis. Men ikke veldig dårlig samvittighet likevel. Blir bare litt fjern og distansert. Ganske gjennomsiktig? med det mener du at det er synlig? Ja Nettopp, det vet jeg at jeg burde. Men klarer det ikke helt. Antakelig. De merker vel mest at jeg er bortreist i tankene. Skrev i HI at jeg ikke orker sex. Blir bare rart. Er jo ikke partneren min jeg ønsker sex med egentlig. Anonymkode: d7af2...fe8 Nei, men hva forventet du egentlig? Om du ikke egentlig ønsker å være i relasjonen er du åpenbart fraværende med eller uten elskerinne.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #15 Skrevet 15. april 2022 7 minutter siden, Fløff said: Nei, men hva forventet du egentlig? Om du ikke egentlig ønsker å være i relasjonen er du åpenbart fraværende med eller uten elskerinne. Enda ei som tar for gitt at dette er en mann 😅 Anonymkode: 39255...aab
AprilLudgate Skrevet 15. april 2022 #16 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enda ei som tar for gitt at dette er en mann 😅 Anonymkode: 39255...aab Trodde h*n skrev kona - men det var kanskje noen andre 😅 Samma det: VEDKOMMENDE SOM LIGGES MED
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #17 Skrevet 15. april 2022 Først trodde jeg at du spurte om råd for å komme videre etter utroskap. Nå forstår jeg at du ønsker råd om hvordan du kan skjule utroskapen. Du vil at forholdet til den andre skal fortsette, men at partneren din ikke skal oppdage det. Hører du ikke selv hvor egoistisk du er? Grunnen til at du ikke har dårlig samvittighet er at du bryr deg mest om deg selv. Du evner ikke å se skaden du gjør andre. Fra meg får du ingen råd om hvordan skjule utroskap. Du må ta et valg og ta konsekvensen av det. Anonymkode: f57c7...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #18 Skrevet 15. april 2022 Du høres ut som uvant bare. De fleste som har noen på si, venner seg til å takle det. Anonymkode: 89cb7...f9c 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #19 Skrevet 16. april 2022 Du er ikke sterk nok psykisk til å kjøre dobbeltløp. Plages av dårlig samvittighet osv. Mulig det er et bra trekk. Anonymkode: 1c487...d31 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #20 Skrevet 16. april 2022 Bli kvitt partneren din. Og bli lykkelig. Jo, det kan være enkelt å skille seg, selv med barn. Anonymkode: 6a245...11f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå