aahusmor Skrevet 15. april 2022 #1 Del Skrevet 15. april 2022 Som overskriften sier er jeg på utkikk etter et tilskudd, urt o.l. som kan bidra til å øke kvinnens sexualitet. Etter flere år som småbarns mor og litt dårlig selvbilde merker jeg at sexlysten er ganske på bånn. Hatr vært det i to år nå å kjenner at dette må endres... tenker det hadde vært verdt å prøve noe ekstra tilskudd for å prøve å få gang. Prøvd å google litt men ble ikke klok av det så vis noen har noen tips eller erfaringer setter jeg pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #2 Del Skrevet 15. april 2022 Cannabis virker veldig bra. Jeg har fått mye mer lyst etter at jeg begynte å ta det, i form av økologiske dråper med cannabisolje. Jeg handler på nett fra utlandet, og det er en risiko for at det blir konfiskert i tollen, men du blir ikke arrestert akkurat. En heldig bivirkning som jeg vil kalle en bonus, siden jeg startet på det for smerter og søvnvansker. ❤ Et sunt kosthold hjelper også. ❤ Anonymkode: 0fbbc...873 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 15. april 2022 #3 Del Skrevet 15. april 2022 aahusmor skrev (11 minutter siden): Som overskriften sier er jeg på utkikk etter et tilskudd, urt o.l. som kan bidra til å øke kvinnens sexualitet. Det er ikke noe tilskudd som kan gjøre dette. Du må trene og komme i form, og spise sunt generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. april 2022 #4 Del Skrevet 15. april 2022 Bygg opp selvfølelse og seksuell energi. Det er jo årsaker til at lysten din har sunket. Det er hva du må ta tak i. Det er ingen kjapp fiks i et tilskudd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #5 Del Skrevet 15. april 2022 Spis sunt, tren styrke og gå tur. Da vil du kunne få overskudd, stabile hormoner og litt trøkk ved inntak av omega 3, sink, l-arginin, l-citrulin og eksempelvis rosenrot. Men i bunn få deg nok søvn og unngå stress. Imens, øv mye på sex og prøv ting du tenner på. Din mann er nok mer åpen på gøy en du aner. . Anonymkode: cf5bd...ad6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drigo Skrevet 15. april 2022 #6 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Spis sunt, tren styrke og gå tur. Da vil du kunne få overskudd, stabile hormoner og litt trøkk ved inntak av omega 3, sink, l-arginin, l-citrulin og eksempelvis rosenrot. Men i bunn få deg nok søvn og unngå stress. Imens, øv mye på sex og prøv ting du tenner på. Din mann er nok mer åpen på gøy en du aner. . Anonymkode: cf5bd...ad6 Enig! Fjong deg litt opp iblant. Det bruker å ha en selvforsterkende effekt på sexlysten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aahusmor Skrevet 16. april 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 16. april 2022 16 hours ago, Trolltunge said: Bygg opp selvfølelse og seksuell energi. Det er jo årsaker til at lysten din har sunket. Det er hva du må ta tak i. Det er ingen kjapp fiks i et tilskudd. Ja dette er noe jeg jobber med og vet at det er mye av årsaken. Vet det ikke er noe kapp fiks som du kaller det men en liten ekstra boost er det jeg spør om råd om..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aahusmor Skrevet 16. april 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 16. april 2022 16 hours ago, jabx said: Det er ikke noe tilskudd som kan gjøre dette. Du må trene og komme i form, og spise sunt generelt. Ok, kan hende det finnes så derfor jeg spør. Trener, sover og spiser sunt og variert. 16 hours ago, AnonymBruker said: Cannabis virker veldig bra. Jeg har fått mye mer lyst etter at jeg begynte å ta det, i form av økologiske dråper med cannabisolje. Jeg handler på nett fra utlandet, og det er en risiko for at det blir konfiskert i tollen, men du blir ikke arrestert akkurat. En heldig bivirkning som jeg vil kalle en bonus, siden jeg startet på det for smerter og søvnvansker. ❤ Et sunt kosthold hjelper også. ❤ Anonymkode: 0fbbc...873 Hei og takk for tips. Cannabis blir nok uaktuelt, har prøvd før men med motsatt effekt - fikk mer angst og ble mer innesluttet men takk for tips, det virker nok utrolig bra for andre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aahusmor Skrevet 16. april 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 16. april 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Spis sunt, tren styrke og gå tur. Da vil du kunne få overskudd, stabile hormoner og litt trøkk ved inntak av omega 3, sink, l-arginin, l-citrulin og eksempelvis rosenrot. Men i bunn få deg nok søvn og unngå stress. Imens, øv mye på sex og prøv ting du tenner på. Din mann er nok mer åpen på gøy en du aner. . Anonymkode: cf5bd...ad6 Tusen takk for utfyllende svar, dette skal jeg ta med meg videre. 15 hours ago, Drigo said: Enig! Fjong deg litt opp iblant. Det bruker å ha en selvforsterkende effekt på sexlysten. Takk for tips, prøver på dette men ikke godt nok. - skal ta med meg tipset videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #10 Del Skrevet 16. april 2022 Hva gjorde deg sexuelt interessert før? Kanskje du ikke har tenkt på disse følelsene før, det var liksom så naturlig når man var "yngre" og barnløs. Prøv å få tilbake det som skapte følelsen før. Anonymkode: bf893...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artigmedsex Skrevet 16. april 2022 #11 Del Skrevet 16. april 2022 (endret) Rent vitenskapelig så er det å få minst 8 timers søvn den mest effektive behandlingen for å økt libido, men det er selvfølgelig mange marginale grep som samlet sett kan gi økt libido, som andre skriver, spist sunt, tren, stress ned, og kåtheten skyter i været. NB. Alkohol ødelegger søvnen, så da har du nok et insentiv for å slutte med drikkingen. Endret 16. april 2022 av artigmedsex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 16. april 2022 #12 Del Skrevet 16. april 2022 Min erfaring er at jeg kan bruke hva som helst så sant jeg har forbundet det med at lysten øker. F.eks. noen lukter forbinder jeg med elskov og blir lysten av å lukte. 😉 Vitaminer, søvn, sunn mat og frisk luft kan hjelpe, men noe som har hjulpet meg mye mer er å senke skuldrene. Stresser jeg med å få lyst, jager jeg lysten på dør. Det fungerer bedre å legge til rette for den. Gi litt plass. For meg innebærer det å gi meg selv tid og lov til å nyte, dvs. trene på å være til stede. Som småbarnsmor var det så mange krav og forventninger både fra meg selv og andre, at det noen ganger var vanskelig å bare være. Når du er intim med din kjære, prøv å virkelig ta til deg kjærtegnene. Med hele deg. Alle sansene dine. Uten innvendinger. Å jobbe med selvbildet har også hatt stor effekt på meg. Du er sannsynligvis mer enn bra nok - tillat deg selv å kjenne litt på den følelsen av å være bra nok. Jeg har jobbet med å fange og snu negative, automatiske tanker (tips). Det har hjulpet meg mye. Jeg heier på deg! Og med din innstilling tror jeg dette kan bli bra! 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drigo Skrevet 16. april 2022 #13 Del Skrevet 16. april 2022 Sola er litt av en energiklump. Nyt vårsola, og la den varme hud & hår. La sansene ta inn vårstemningen rundt deg. (Hilsen en som sitter på lading i solen nå, og kjenner det virker)😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #14 Del Skrevet 16. april 2022 Holder i massevis med en god fetish. Anonymkode: b0575...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #15 Del Skrevet 16. april 2022 Sjokolade? Trening er også bra! Anonymkode: d88c0...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå