Gjest Varg-Menja Skrevet 5. november 2005 #41 Skrevet 5. november 2005 Fint lite som har med meg å gjøre. Gi oss jula tilbake har jeg også, ett gjestebokinnlegg hos ett familiemedlem, og et hos en skole jeg ville ha informasjon om. Jeg har vært veldig forsiktig med å bruke fullt navn på internett helt fra begynnelsen, og det er jeg selvsagt glad for i dag...
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #42 Skrevet 5. november 2005 Fikk opp tre ting, helt uviktige saker, blant annet en resultatliste fra et sprangstevne for 8-9 år siden.
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2005 #43 Skrevet 6. november 2005 Har akkurat giftet meg og byttet navn. Finner ingen ting på det nye navnet mitt. Har en ganske uvanlig navnekombinasjon (tror jeg er den eneste som heter det) På det gamle navnet mitt finner jeg jobben min + ei navnesøster som har registrert noen trekkfugler (Vi var 4 i landet som het det)
Gjest TomKrus Skrevet 6. november 2005 #44 Skrevet 6. november 2005 Det verste en arbeidsgiver kan finne ut om meg er at jeg vil bli lenge borte fra jobb hvis jeg ender opp med barn, da jeg har signert et opprop for lengre pappapermisjon. Ellers driver jeg med en form for idrett, og har gjort mye rart ved siden av studier.
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2005 #45 Skrevet 7. november 2005 Fant firmaoppføringen min under diverse søkeord og søkemotorer, og en registrert underskrift på en kampanje for å få åpnet Torgersen-saken igjen.
Angelfairy Skrevet 10. november 2005 #46 Skrevet 10. november 2005 jeg finner om en familie barnehage, om en norsk film som heter det jeg heter, og en bok faktisk, og enda en film fra 1979,.,, hehe...
Annie Skrevet 10. november 2005 #47 Skrevet 10. november 2005 Ingenting om meg. Og det er vel like greit...
Anglofil Skrevet 10. november 2005 #48 Skrevet 10. november 2005 Litt forskjellig, en masse resultatlister ihvertfall! Mvh Yvonne
Gjest Aloha Skrevet 13. november 2005 #49 Skrevet 13. november 2005 Heldigvis ikke så mye. Et lys jeg tente for tsunamien blant annet. Ellers får jeg opp mange fler treff på min navnesøster.
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #50 Skrevet 14. november 2005 Absolutt ingen ting. Men jeg har mange navnesøstre som jeg finner treff på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå