Gå til innhold

Hva finner dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva finner dere hvis dere søker på navnet deres på nettet? Det kunne vært morsomt å vite.

Jeg har søkt på mitt navn. Finner en artikkel jeg en gang skrev. Men skjønner ikke hvorfor den er der, for artikkelen er borte og byttet ut med noe annet, men mitt navn står der enda :ler:

Men det er det eneste jeg finner. Ikke så poulær jeg eller. Kanskje bedre enn å få opp treff til x antall dirty filmer :ler:

Skrevet

Jeg søkte meg opp etter at jeg og en venn satt å tullet litt med dette. Trodde ikke at jeg fantes der ute, men joda, artikler og gamle arbeidsplasser hompet opp.

Skrevet (endret)

Finner to artikler.. Som handler om noe fra russetiden..

Endret av Milah
Skrevet

Jeg får opp ting om de organisasjonene jeg har vært eller en en del av.

Skrevet

Eg får opp den idiotiske heimesida mi som eg ikkje klarer å fjerne, noko reisegreier, signering på "Gi oss jula tilbake", nokre fjortisshelsingar i andre sine gjestebøker (Ååå!! Kvifor signerte eg med fullt navn??) og en artikkel frå russetida.

Håpar inderlig framtidige arbeidsgiverar ikkje googlar meg! :ler:

Skrevet

Jeg finner nesten ingenting, bare noen linker til arrangementer hvor jeg har hatt med ting. Altfor lite, egentlig! Ellers oppdaget jeg at jeg har en ti år gammel navnesøster som åpenbart er mye mer aktiv enn meg :ler:

Gjest Jane Doe
Skrevet

Jeg har faktisk blitt sitert, fant jeg ut :) jeg fant også en del artikler og selvfølgelig gjestebok-innlegg.. jeg har også en del navnsøstre..

Skrevet

Jeg finner:

-Hovedoppgaven min

-Hjemmesiden min med direktelink til fem andre oppgaver jeg skrev da jeg studerte.

-Min signatur på fire underskriftskampanjer

-Et bidrag til en e-postliste hvor arkivet er søkbart på nett.

Skrevet

Fag, fag, fag. Faktisk også enkelte ting som er blitt lagt ut uten at jeg egentlig hadde ønsket det (greit å spørre først). Men slik er vel dokumentasjonssamfunnet :forvirret:

Skrevet

Navn på et firma jeg en gang eide.

Påmelding til et IRC-treff i 1998

Stillingsoversikt på en gammel arbeidsplass' nettside

Skrevet

Du finner i alle fall ut hvor jeg jobber, hva jeg jobber med og hvor jeg har jobbet før! Du kan finne et par kurs jeg har vært med på. I tillegg kan du finne ut hvem jeg spilte håndball for i 86 (hjelpe meg) og i 2003...

Skrevet

Får faktisk ganske mange treff - enkelt og greit fordi jeg har jobbet som journalist i en avis som delte saker med veldig mange av de største regionsavisene i Norge, og da blir min byline liggende ute.

I tillegg et nettsted hvor jeg er bruker med fullt navn og semesteroppgaven min fra høyskolen. Ingen gamle skjeletter i skapet her, altså! :ler:

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Masse mer elle mindre jobbrelaterte ting, endel stoff fra en organisasjon jeg leder og noen gamle artikler fra min fortid som idrettssemikjendis.

Skrevet

Jeg finner tegninger jeg har lagt ut på internett, noen brukeranmeldelser av butikker og produkter, underskrift i noen kampanjer, en kjøpsannonse, en slettet post på et forum, en underskrevet tekst på min egen hjemmeside og medlemsprofil på en web side.

Skrevet

Ingenting... :grine:

Trodde at jeg hadde gjort noe som skulle sette spor etter seg :tristbla:

For noen år siden da jeg sjekket ut dette fant jeg noe, men nå fant jeg ikke dette engang..

Skrevet

Absolutt ingenting.

Hurra for det!!

Skrevet

Hvordan søker dere? Jeg har tre navn, og finner bare masse greier på hvert av de navnene. Ingen på de tre kombinert. Hvordan søker jeg etter kun de tre kombinert? Husker ikke :)

Skrevet

Jeg søker på Google.

Jeg finner en hel del om meg selv.. Innen idretten jeg driver med..

Resultater og norgesrekorder jeg har satt..

Noe mer enn det finner jeg heldigvis ikke..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...