AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Skrevet 15. april 2022 Når jeg er alene bruker jeg fingrene på klitoris, og får super sterke orgasmer hvor jeg bare ligger å skjelver og ikke har kontroll på kroppen. Med partner bruker vi vibrator samtidig som vi har samleie, og når jeg får orgasme er det ikke i nærheten av hvordan det er alene. Er det flere som har det slik og har tips? Jeg liker egentlig ikke vibrator så godt da jeg føler deg er for «sterkt», har foreslått å hjelpe til selv med fingrene under samleie men virker som det vil skade egoet hans Anonymkode: 23788...77a
Scoops Skrevet 15. april 2022 #2 Skrevet 15. april 2022 Jeg ville nå da sluttet med vibratoren ,spesielt siden du egentlig ikke liker den så godt. Ser du har foreslått og bruke fingrene,men er det ikke bare å gjøre det ?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #3 Skrevet 15. april 2022 Hvorfor skulle dine egne fingre skade egoet hans mer enn en vibrator? Anonymkode: b1cac...7c6 1 1
Trolltunge Skrevet 15. april 2022 #4 Skrevet 15. april 2022 Bruk fingrene ved samleie, om det er hva du trenger. Om han ikke forstår at kvinner ofte trenger stimulering av klitoris også, eller at kvinner også trenger tilfredsstillelse ved sex, eller har så skjørt ego at han ikke takler et voksent sexliv og dialog om sex, ja da får det bare rakne tenker jeg. Man har bare ett liv. Det er for dyrebart til å liste seg varsomt og utilfredsstilt gjennom det, fordi mannen kan bli litt fornærmet stakkars. 1
Bamseklemmer Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 Det får man med å bli voksen nok til å se hverandre i øynene, det er med på å fjerne de mentale sperrene som virkelig gjør sexen god og deilig... Maksimer livet ditt med å fjerne dem, i stedet for å ha hodet fullt av spørsmål... det burde være førstepri i alle forhold 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #6 Skrevet 15. april 2022 Ja, jeg vet ikke hvorfor ikke det ble godt tatt imot at jeg kunne hjelpe selv men at det er greit med vibrator. Jeg forstår meg egentlig ikke på han, han er bra på alle områder men virker som han er noe uerfaren og lite trygg. Vi har vært sammen i snart 2 år og først nå merker jeg han slipper seg litt løs. Han sier eksempel at han av og til får lyst å slå meg på rumpa under sex, men at han ikke klarer. Jeg er også vandt med at man har øyekontakt og bare slipper seg fri under sex, men med han føler jeg meg usikker pga han virker så skikkelig. Han sier han har hatt sex med veldig mange, noe jeg ikke kan se for meg stemmer. Eksempel har han problem med å ta av bh osv for han får det ikke til. Han kan også snakke rart om kompiser, eksempel kompisen hadde kjøpt sexy undertøy til damen og det virket for han helt rart. Har prøvd å snakke med han før om sex men ble ikke veldig godt mottatt. Han er alt jeg kan ønske meg og sexen går bra da det for meg er andre ting som teller mer i ett forhold, men dere skjønner greia. Anonymkode: 23788...77a
artigmedsex Skrevet 15. april 2022 #7 Skrevet 15. april 2022 Jeg har oppfordret flere partnere til å tilfredstille seg selv med fingrene eller vibrator. Alle har utelukkende vært positive til det og har vegret seg fordi de har fått det får seg at det skal være unøvendige å hjelpe til og at det lissom er mannens jobb, og som du sier, skader mannens ego. Nei, det din jobb og bør ikke skade noens ego. Du kjenner din egen klitoris best. Greit at mannen gnir litt av og til, men ved klimaks så er det ingen bedre til å fullføre enn deg. Det vet alle menn med erfaring. Dessuten de fleste menn vil lett kunne komme samtidig som deg om du gir signaler eller bare sier at du kommer.
Fioljenta Skrevet 16. april 2022 #8 Skrevet 16. april 2022 Jeg ble litt misunnelig på at du får så kraftige orgasmer med fingeren. Nyt det! 🤗 Og husk at hva du liker, teller også. Så hvis du heller vil bruke fingeren enn vibrator under samleie, vel, så har det noe å si!
feliek54 Skrevet 16. april 2022 #9 Skrevet 16. april 2022 Du bør kose lenger før samleie slik at du blir ekstremt kåt. Da får du sterkere orgasme
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #10 Skrevet 16. april 2022 Jeg opplever sterkere orgasmer, om jeg ikke har noe i vagina. Når jeg har noe inni vaginaene mens jeg får en orgasme, så blir det nesten til at musklene ikke klarer å trekke seg sammen, for det er noe hardt i veien. Og orgasmen blir ikke like god. Uten noe i vagina kjennes det ut som om hele underlivet trekkes inn, og skyves ut. Skikkelig sterke sammentrekninger. Anonymkode: d87b3...e9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå