AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Del Skrevet 15. april 2022 Jeg og mannen prøver på nr. 2, men vi er på ferie med hele storfamilien og mange barn. Det er få vinduer for å ha sex og vi tenker å prøve en dag. Jeg fikk positiv EL test nå i dag. Ville dere da hatt sex i dag eller i morgen? Hvis EL kommer i morgen, er det kanskje best med i morgen? Anonymkode: 6bb42...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 15. april 2022 #2 Del Skrevet 15. april 2022 Jeg ville hatt sex nå! Sperm kan overleve opp til 5 døgn, men de anbefaler å ha sex fra 3 dager før EL og t.o.m. dagen etter positiv test hvis man skal virkelig gardere seg. Jeg ville heller hatt sex nå og sørge for at spermen rekker å komme fram for å vente på egget enn at det blir for sent. Man vet jo ikke om egget slipper om 12 timer eller 24 timer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #3 Del Skrevet 15. april 2022 Om EL test ble positiv nå, er det i dag som er optimalt. Så kjør på! 😊 Anonymkode: 5b4d3...945 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #4 Del Skrevet 15. april 2022 Kjør på, sex er naturlig, ikke noe farlig om familien ser dere i aksjon.. Bare hyggelig det.. Anonymkode: 8e37e...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #5 Del Skrevet 15. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Kjør på, sex er naturlig, ikke noe farlig om familien ser dere i aksjon.. Bare hyggelig det.. Anonymkode: 8e37e...a99 Herregud 😩 Anonymkode: ae38a...631 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 15. april 2022 #6 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjør på, sex er naturlig, ikke noe farlig om familien ser dere i aksjon.. Bare hyggelig det.. Anonymkode: 8e37e...a99 😂🙄🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #7 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kjør på, sex er naturlig, ikke noe farlig om familien ser dere i aksjon.. Bare hyggelig det.. Anonymkode: 8e37e...a99 Her skulle man hatt en latter emoji som reaksjon 😅 Anonymkode: 34a96...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå