Gå til innhold

Penishylse sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen damer som har hatt sex med mann som har brukt penishylse ? Enten for å få mer lengde / tykkelse eller bare med nupper for mer stimuli. 

Hva synes dere ? 

Anonymkode: 85b91...5ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere ganger. Det har hendt at jeg har likt følelsen av å bli skikkelig fylt men veldig avhengig av hva hylsa er laget av, at han som bruker den er ordentlig hard (inni) og ellers min dagsform og hva som frister. 

Skal jeg sette to streker under et svar er det; som oftest gir det meg lite, mest gøy for han som har den på

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen damer som har hatt sex med mann som har brukt penishylse ? Enten for å få mer lengde / tykkelse eller bare med nupper for mer stimuli. 

Hva synes dere ? 

Det er alltid gøy å leke med for både variasjon og rollespill. Ekte vare er som regel best, men som variasjon er det veldig deilig på kåte dager der man vil fylles opp. Krever lang oppvarming og at man tar det forsiktig i starten da mange av hylsene er veldig tykke. 

Ja til penishylser som ekstra krydder🙂

Anonymkode: 30812...aef

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss er det Shane Diesel sleeven som gjelder. Den er faktisk mindre enn min, men er stretchy nok til å settes utenpå.

Hun finner den frem når hun er i humør for XXL+. Hun må sette den på selv. Hun må være åpen på sine behov.

Med den og en wand på klitoris varer hun ikke lenge. Et til to minutt så er hun igang.

Hele pakken blir 26x25 cm, så hun kjenner seg nok tatt der hun står på alle fire og nyter serier med orgasmer.

For meg er det bare å si noen ord så er hun over kanten på platåfasen. Resten gjør hun selv. Jeg bare nyter reisen og kjenne henne komme.

Så sleeve kan anbefales for kvinner som ønsker noe mer enn standard lur.

Anonymkode: d25e3...fa2

AnonymBruker
Skrevet

Fruen spør ofte etter sleeven, har en vixen collosus, er veldig god. Hun var skeptisk da hun fikk se størrelsen. Men hun elsker den nå, fantastisk følelse å ta henne etterpå den har vært brukt. Er heller ikke noe problem å få orgasme for meg med den på. Anbefales 

Anonymkode: 5bbc8...0c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tennplugg skrev (2 timer siden):

Flere ganger. Det har hendt at jeg har likt følelsen av å bli skikkelig fylt men veldig avhengig av hva hylsa er laget av, at han som bruker den er ordentlig hard (inni) og ellers min dagsform og hva som frister. 

Skal jeg sette to streker under et svar er det; som oftest gir det meg lite, mest gøy for han som har den på

Hvor naturlig føles den inni deg ? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fruen spør ofte etter sleeven, har en vixen collosus, er veldig god. Hun var skeptisk da hun fikk se størrelsen. Men hun elsker den nå, fantastisk følelse å ta henne etterpå den har vært brukt. Er heller ikke noe problem å få orgasme for meg med den på. Anbefales 

Er det forlenger sleeve eller kun en som gir tykkelse ? 

Skrevet

Vi bruker sleeves innimellom, kjære syns det er gøy.
Helt greit, men jeg foretrekker uten. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det forlenger sleeve eller kun en som gir tykkelse ? 

Litt forlengelse, men mest tykkelse

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke tenke meg noe mer avtennende.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor naturlig føles den inni deg ? 

På en god dag, kanskje 80 prosent naturlig, hvis det gir mening. Altså den er på grensen til naturlig men ikke helt. 

AnonymBruker
Skrevet

Superenkel forskning viser med dette, at bruk av sleeve, går ut over leseforståelsen hos menn.  

Anonymkode: 7dd84...306

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Her i huset brukes den under eggeløsning, ikke fordi man kan bli lettere gravid, fordi vil ikke ha flere unger, men kanskje fordi urkvinnen kommer mere frem?😅 

Er uansett deilig å ha sex med en sleeve innimellom og g punktet blir virkelig stimulert👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor mange prosent av par som bruker penishylse under sex? På nettbutikkene der disse selges står det ofte utsolgt, så må være ganske mange som bruker disse. Har selv brukt det med to partnere og begge de hadde opplevd det med andre partnere også. 

Ikke noe galt i å eksperimentere da og deilig med varuasjon😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2022 den 18.19):

Hvorfor er det fantastisk etterpå? Er hun utvidet?

Anonymkode: b5432...ee9

Skrevet

Brukte en billigvariant.
Det overrasket meg hvor godt den satt på og hvor stimulert jeg ble inni. Det blir som en "perfekt hånd" som har grep om hele skaftet og som gir deg en håndjobb.
Har prøvd den svært få ganger, så det var kanskje litt ekstra pirrende, men jeg tror den også ville hjulpet meg å holde meg stiv hvis jeg var helt stiv når jeg tok den på. Du kan jo ikke krympe inne i den da det vil skape vakuum.

Den har ikke kroppsvarme. Det var kanskje det største negativet. Det er sikkert mulig å ordne med varmt vann eller noe, men jeg tenker at det blir fiklete og at man ikke får tatt seg tid til forspill, pirring og lek. Det går iallfall ikke å holde den varm selv om du har den på.

Lett å rengjøre.

Jeg tror jeg synes den var mer spennende enn min kjære syntes. Det var mitt initiativ når vi brukte den og selv om vi hadde det gøy så har hun ikke etterlyst den i ettertid. Nå har den ikke vært brukt på et år.

AnonymBruker
Skrevet

Man blir det der og da når det har vært noe stort inni der, men så går det seg til hvis man holder opp en periode. Men er deilig å ha bare penis inni etter hun har blitt fylt opp med 20 cm i omkrets og er skikkelig våt. Pirrende følelse😊

AnonymBruker
Skrevet

Kona blir «trangere» etterpå. Jeg har ikke helt skjønt mekanismen, men jeg tror det er noe med at strekkingen gjør henne «hoven» og alt blir mer følsomt.

Hun er av typen der livmortappen er plassert slik at du bunner mot denne, og det er noe som driver hennes kjerneorgasme, og den kommer lengre ned.

Så når hun er blitt strekt, så blir hun plutselig mye mer mottagelig for meg i vanlig størrelse også.

Anonymkode: 1fdc5...94a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...