Gå til innhold

Sokker med "håndkle-stoff" på innsiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper noen forstår hva jeg mener med håndkle-stoff. Jeg er altså på utkikk etter nye sokker, og har fra før tre par nike ankelsokker som har like sånn håndkle-aktig materiale på fotsålen på innsiden. Jeg har prøvd å søke, men klarer ikke å finne de samme sokkene noen steder på nett. De er verdens beste sokker, og jeg skulle så gjerne ha kjøpe meg noen nye! 

Hvis ikke må du gjerne komme med tips til hva dine favoritt-sokker er. Jeg syntes vanlige, tynne bomulssokker blir litt kalde, også holder det føttene så gode og tørre når det er type sportssokk.

Anonymkode: 9abd4...28f

Videoannonse
Annonse
Gjest MuggenKanari
Skrevet (endret)

Edit:

Never mind. Helt feil sokkekategori 

Endret av MuggenKanari
AnonymBruker
Skrevet

Mener du børstet innside? 
Type heatholders fra Clas Ohlson? 

Anonymkode: aa91e...b23

Gjest StellaNova
Skrevet

Frotte sokker? Tror frotte er det håndkle stoffet du snakker om, viss det hjelper så har du noe å google etter 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mener du børstet innside? 
Type heatholders fra Clas Ohlson? 

Anonymkode: aa91e...b23

Takk for svar, men det er ikke helt slik type jeg tenkte på. Ikke børstet, myk innside, men mye grovere materiale. Det er type "dry-fit" som skal hjelpe til å holde føttene tørre, men virker også som en slags forsterkning av undersålen tror jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
StellaNova skrev (2 minutter siden):

Frotte sokker? Tror frotte er det håndkle stoffet du snakker om, viss det hjelper så har du noe å google etter 😊

Frotté er nok riktig ord ja! Takk for svar, da skal jeg prøve å søke litt mer.

AnonymBruker
Skrevet

Nike og Champion har tykkere bomullsokker med mer frotté, men det er ikke så lett å finne på nett bestandig. Om de er tykke eller tynne. Og mye mer komfortabelt enn alt annet av sokker. Som å gå på puter. Særlig med to par på. Bruker det hele vinteren.

Anonymkode: 1ce99...a13

Skrevet

Er det ikke sånne vi kaller tennissokker? Fås kjøpt på for eks dressmann vet jeg.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blingblingtahei skrev (På 17.4.2022 den 22.42):

Er det ikke sånne vi kaller tennissokker? Fås kjøpt på for eks dressmann vet jeg.. 

Jeg ville sagt tykke tennissokker. For noen av de er kjempetynne, nesten som strømpebukser. Jeg liker å bruke to par, jeg har noen fra Adidas som er så gjennomsiktige at du ser sokken under svært godt igjennom. Men de har ikke den myke frotteen, så jeg bruker de kun utenpå, selv om det ser litt rart ut å se sokken under så godt gjennom. 

AnonymBruker
Skrevet

Henger det merkelapp på sokkene? For da finner du produktkoden på den minste av lappene og kan søkevpå det

Anonymkode: 1d2c0...20e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2022 den 1.22):

Henger det merkelapp på sokkene? For da finner du produktkoden på den minste av lappene og kan søkevpå det

Anonymkode: 1d2c0...20e

Har aldri sett merkelapp i sokker.

AnonymBruker
Skrevet

Frottésokker, ja :) Er det blitt et ukjent ord?

Anonymkode: c5e24...2d5

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke folk forskjell på stoffer lenger? Frotté heter det. 

Anonymkode: 03f30...0bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...