Frøkenfryden Skrevet 22. april 2022 #41 Del Skrevet 22. april 2022 lurven skrev (3 timer siden): Åå trodde Frank ocean var populær på 80 tallet. Irriterer meg at jeg tok feil. Ja der bomma du, men går bra! Jeg likte så godt «lost» på det albumet. Hørte den i hjel🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #42 Del Skrevet 22. april 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Ja der bomma du, men går bra! Jeg likte så godt «lost» på det albumet. Hørte den i hjel🙃 Har ikke hørt så mye på han, men har såklart hørt om han. Skal sjekke ut litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #43 Del Skrevet 22. april 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Ja der bomma du, men går bra! Jeg likte så godt «lost» på det albumet. Hørte den i hjel🙃 Hører på lost nå, fin sang å slappe av til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #44 Del Skrevet 22. april 2022 Frank hav med fortapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #45 Del Skrevet 22. april 2022 Heten er på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. april 2022 #46 Del Skrevet 22. april 2022 E du klar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #47 Del Skrevet 22. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): E du klar? Are you horny, men veit ikke hvem som synger den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #48 Del Skrevet 22. april 2022 Det må være en engel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. april 2022 #49 Del Skrevet 22. april 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Are you horny, men veit ikke hvem som synger den Det er nok Therese som synger den 😛 Jeg tenkte på AC/DC 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #50 Del Skrevet 22. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Det er nok Therese som synger den 😛 Jeg tenkte på AC/DC 😛 Typisk Therese. Tilbake i svart er min favorittsang fra likestrøm/vekselstrøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. april 2022 #51 Del Skrevet 22. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Typisk Therese. Tilbake i svart er min favorittsang fra likestrøm/vekselstrøm Ja. Uskikkelig tøs ass. Den er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #52 Del Skrevet 22. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Ja. Uskikkelig tøs ass. Den er god! Tøsetherese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #53 Del Skrevet 22. april 2022 Oh. Pene kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. april 2022 #54 Del Skrevet 22. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Oh. Pene kvinne Ja. Hun gikk nedover gata. Tror det var fryden 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #55 Del Skrevet 22. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja. Hun gikk nedover gata. Tror det var fryden 😁 Ja kan ha vært det, veit ikke om hu er pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. april 2022 #56 Del Skrevet 22. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja kan ha vært det, veit ikke om hu er pen Ikke jeg heller. Men personligheten er veldig pen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #57 Del Skrevet 22. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Ikke jeg heller. Men personligheten er veldig pen 😊 Ja det virker sånn🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #58 Del Skrevet 22. april 2022 Jeg kjørte hele natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 22. april 2022 #59 Del Skrevet 22. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Ja det var det jeg mente, bare oversatte bandnavnet. Hva blir tittelen på sangen din? I senga hime erre stille? Det må vel bli " no beds are burning " -- Til tross for at det er helg. Forferdelig tanke...🥶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #60 Del Skrevet 22. april 2022 PITTY skrev (2 minutter siden): Det må vel bli " no beds are burning " -- Til tross for at det er helg. Forferdelig tanke...🥶 Det går vel an å fyre opp senga alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå