AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Skrevet 15. april 2022 Dere som studerer på nett, bruker dere ca 40t på studiene hver uke? Anonymkode: c5fad...5ed
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #2 Skrevet 15. april 2022 Det er normalt å bruke +/- 250 timer per fag som gir 10 poeng på høyere utdannelse, inkludert forelesninger. Å jobbe 40 timer i uken med studier er derfor ikke urealistisk. Nå har ikke jeg tatt studier over nett, men har gjort store deler av masterutdanningen hjemmefra pga corona og i perioder satt jeg over 50 timer i uken fordi fagene var så krevende. Anonymkode: ff9ce...bf5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #3 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er normalt å bruke +/- 250 timer per fag som gir 10 poeng på høyere utdannelse, inkludert forelesninger. Å jobbe 40 timer i uken med studier er derfor ikke urealistisk. Nå har ikke jeg tatt studier over nett, men har gjort store deler av masterutdanningen hjemmefra pga corona og i perioder satt jeg over 50 timer i uken fordi fagene var så krevende. Anonymkode: ff9ce...bf5 Takk for svar. Blir spennende å se hvor hektisk det faktisk blir! Ts. Anonymkode: c5fad...5ed
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #4 Skrevet 15. april 2022 Spørs hva du studerer og hvor lett du tar faget. Humaniora (untatt fremmedspråk) og samfunnsfag krever generelt minst. Har selv studert det og brukte nok i snitt 10 timer i uka på fulltidsstudier. Sterk B i snitt. Har en venn som gikk dataingeniør og sa han "bare" brukte 20 timer i uka, men mye mer i eksamensperioden. Tror han lå på C/B i snitt. Hvis du bare er effektiv tror jeg det skal mye til at du trenger 40 timer i uka. Anonymkode: 207e8...f70 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Spørs hva du studerer og hvor lett du tar faget. Humaniora (untatt fremmedspråk) og samfunnsfag krever generelt minst. Har selv studert det og brukte nok i snitt 10 timer i uka på fulltidsstudier. Sterk B i snitt. Har en venn som gikk dataingeniør og sa han "bare" brukte 20 timer i uka, men mye mer i eksamensperioden. Tror han lå på C/B i snitt. Hvis du bare er effektiv tror jeg det skal mye til at du trenger 40 timer i uka. Anonymkode: 207e8...f70 Satser og håper på det 🤞👍 Anonymkode: c5fad...5ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå