AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Skrevet 15. april 2022 Er jeg urimelig som lar mannen treffe dem alene uten at jeg og barna er med? Anonymkode: a6d13...ef5
visp Skrevet 15. april 2022 #2 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er jeg urimelig som lar mannen treffe dem alene uten at jeg og barna er med? Anonymkode: a6d13...ef5 Du gjør det ubehagelig for han.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #3 Skrevet 15. april 2022 Du har bare ett liv, bruk det til det som gjør DEG lykkelig. Selv er jeg alene hjemme mens mann og barn er med svigerfamilien på fjellet 😂 Anonymkode: b18aa...d81 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #4 Skrevet 15. april 2022 visp skrev (5 minutter siden): Du gjør det ubehagelig for han. Hæ? Gjør hun ikke det motsatte ved å holde seg hjemme? Anonymkode: 73747...ead 3
Gjest kruspersilletaco Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er jeg urimelig som lar mannen treffe dem alene uten at jeg og barna er med? Anonymkode: a6d13...ef5 Nei
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #6 Skrevet 15. april 2022 visp skrev (7 minutter siden): Du gjør det ubehagelig for han. Han liker de ikke selv, men holder ut i felles sammenhenger. Vi to parene har begge to et felles vennepar som vi begge omgås, det hender dette venneparet inviterer oss begge til ting. ts Anonymkode: a6d13...ef5
visp Skrevet 15. april 2022 #7 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han liker de ikke selv, men holder ut i felles sammenhenger. Vi to parene har begge to et felles vennepar som vi begge omgås, det hender dette venneparet inviterer oss begge til ting. ts Anonymkode: a6d13...ef5 Ja, jeg skjønner. Men allikevel er det sikkert ikke så gøy for han alltid å finne på unnskyldninger for hvorfor dere ikke er med. Om han ikke liker de selv, så bør de jo fades ut, men ikke alltid lett det heller.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #8 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er jeg urimelig som lar mannen treffe dem alene uten at jeg og barna er med? Anonymkode: a6d13...ef5 Livet er for kort til å være med folk du ikke liker. Mannen din liker de heller ikke. Han velger å være med dem. Hans (dumme) valg. Jeg synes du, TS har gjort et godt valg! Unnskyldninger? Kan han ikke bare si at dere ikke hadde lyst til å være med? Eller at dere hadde andre planer? Anonymkode: a9e4a...541 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå