Gjest Blondie65 Skrevet 15. april 2022 #21 Del Skrevet 15. april 2022 Jeg er ateist. Likevel har jeg såpass respekt for naboene mine at akkurat skjærtorsdag og langfredag kan jeg la være å vaske klær som bråker. Jeg har mange andre aktiviteter jeg kan gjøre som ikke forstyrrer noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #22 Del Skrevet 15. april 2022 Du får lov av meg Anonymkode: 4461a...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #23 Del Skrevet 15. april 2022 Hadde vært greit om alle fulgte de samme reglene, men Plantasjen kan holde åpent mens naboen kan ikke henge ut tøy? Gir ikke mening. Anonymkode: 1948a...5fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #24 Del Skrevet 15. april 2022 Kan man spille musikk med høy bass i dag..? Langfredag er vel en festdag for mange, men det er jo mer utpå kvelden. Den forbanna naboen har jo null sosiale antenner ellers, så er vel litt mye å forvente at han vet at man ikke skal plage andre med støy på slike dager. Anonymkode: 1888e...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. april 2022 #25 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker dere? Anonymkode: f6b99...1c3 Selvsagt, aldri tenkt over det en gang. Nettopp vasket klær selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #26 Del Skrevet 15. april 2022 Jeg vasket klær i går. I dag har jeg brukt dagen på å rydde og sortere alt av klær, og skal straks vaske badene. Naboen på ene siden er i gang med slipemaskin på rekkverk. Det er selvfølgelig helt greit, jeg skrur bare opp musikken litt mens jeg jobber med mitt. Anonymkode: 698e1...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #27 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tull. Anonymkode: d2baa...e22aa Det er ikke tull. Ingen har det så travelt at det kke kan vente til lørdag mellom 01 og 16. Anonymkode: e0b0f...e45 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #28 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke tull. Ingen har det så travelt at det kke kan vente til lørdag mellom 01 og 16. Anonymkode: e0b0f...e45 Mannen har vakt i går og i dag. Vi har så fri hele helgen. Deretter er det hverdag, og så følger enda en travel helg. Så jeg vasket i går. For det passer meg. Anonymkode: 698e1...968 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #29 Del Skrevet 15. april 2022 Selv ikke i blokk har jeg noen gang hørt naboer som vasker klær. Anonymkode: 4090a...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyrothedragon Skrevet 15. april 2022 #30 Del Skrevet 15. april 2022 Ja hvorfor ikke? Holde hviledagen hellig osv er litt utdatert tenker jeg. Man har nok stress i hverdagen som det er, så gjør det når det passer deg, rød dag eller ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #31 Del Skrevet 15. april 2022 Rainstorm skrev (1 time siden): Det gjør vi når Jesus står opp igjen på søndag! ❤️ Han står opp igjen hvert eneste år, så det er ikke så sensasjonelt Anonymkode: ca728...898 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 15. april 2022 #32 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han står opp igjen hvert eneste år, så det er ikke så sensasjonelt Anonymkode: ca728...898 Han stod opp bare en gang. Og det var ganske sensasjonelt. Og noe man feirer hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 15. april 2022 #33 Del Skrevet 15. april 2022 Ulven skrev (1 time siden): Vaske klær og annet lite støyende husarbeid er helt ok, men ikke heng ut tøyet til tørk. Ei gammel dame i boretslaget vi bodde i før kom rasende ut å reiv ned klærna noen hadde hengt opp. Slikt bedrev man IKKE på helligdager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 15. april 2022 #34 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selv ikke i blokk har jeg noen gang hørt naboer som vasker klær. Anonymkode: 4090a...bf9 Naboen vår under oss pussa opp badet påska i fjor, med nytt gulv og vegger. Kan tro det var lyd når de knuste opp gamlegulvet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 15. april 2022 #35 Del Skrevet 15. april 2022 I blokk-oppgangen der faren min bor, henger det et eldgammelt innrammet oppslag, med sameiets husregler. Blant annet at man ikke skal vaske tøy på helligdager, og ikke henge det ut til tørk så andre kan se det. Oppslaget er fra 60-tallet. Jeg liker å tro vi har kommet liiiittegranne lenger i dag, vi lever i et mye mer ateistisk samfunn. Det er ikke så mange kristne lenger at vi trenger å ta hensyn til dem (og deres tro på at helligdager må det være hvile og ro og fred så man kunne tilbe gud i stillhet?). Hadde jeg hatt klær eller annet å vaske i dag, hadde jeg lett satt på en maskin uten å bry meg. Men jeg hadde gjort det på dagtid, ikke sent på kvelden eller noe når folk skal sove eller når folk fremdeles sover tidlig på morgenen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #36 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mannen har vakt i går og i dag. Vi har så fri hele helgen. Deretter er det hverdag, og så følger enda en travel helg. Så jeg vasket i går. For det passer meg. Anonymkode: 698e1...968 Ja, selvsagt. Ego ego ego. Passer deg ikke å ta hensyn til andre Anonymkode: e0b0f...e45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #37 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, selvsagt. Ego ego ego. Passer deg ikke å ta hensyn til andre Anonymkode: e0b0f...e45 Tenker du på kattene? Som er de eneste som hører vaskemaskinen? Eller naboen? Som mulig sitter i egen stue og irriterer seg over klærne som henger til tørk 30 meter fra soveromsvinduet deres? Er sikkert helt forferdelig for alle disse fire at jeg har vasket klær i påsken 🤣 Anonymkode: 698e1...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #38 Del Skrevet 15. april 2022 Her har vi vasket og hengt ut. Bruker riktignok det lave stativet i dag, slik at folk nærmest må opp på verandaen for å se at det står der. Vi har ikke tørketrommel, så her tar klestørkvær prioritet. Men vi henger det altså ikke rett i glaninga på folk. 😛 Anonymkode: e9b70...afd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #39 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva tenker dere? Anonymkode: f6b99...1c3 Ja selvfølgelig! Vask Hvor mye du vil! Du kan vaske når du vil , vilken dag du vil når som helst! Eneste er vel , å vaske på natta Hvis du har en nabo som hører det godt. Ellers så er det vel svært få som bryr seg. Vaskemaskinen ligger jo oftest ikke vegg i vegg til soverummet! Anonymkode: da041...b57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 15. april 2022 #40 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helligdagsfreden må avskaffes! Pinlig at verden liksom skal stoppe opp for noe som er fantasi. Anonymkode: cb95b...db6 Er kjempe glad for at det noen få dager i året faktisk kan være litt ro og fred. Det er nok lyd og styr i hverdagen, at det er deilig med noen dager ro 😊 Kjekt om naboen hadde valgt å pigge opp badegulvet på juleaften liksom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå