Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var jeg som tok steget og ba om separasjon. Grunnen var rett og slett at han har oppført seg som en hissig gorilla i åresvis, kjeftet og smelt og oppdratt barna med straff og sinne. Følelsene mine for ham forsvant litt etter litt, til tross for at jeg aldri har elsket noen så høyt som jeg gjorde før vi fikk barn. Jeg rotet meg bort i en annen og måtte innse at jeg var nødt til å komme meg bort fra ham fordi jeg holdt på å miste meg selv fullstendig. Han andre var også en tulling og jeg ser det var bare en utrolig usunn og feil måte å takle noe som er veldig vanskelig. Innså at jeg var livredd for å gå imot mannen så jeg fikk hjelp til å komme meg rolig bort. Eksen har virkelig tatt grep, går i terapi og deltar i terapi for barna og psykologer som er spesialister på vold er involvert. 
jeg sitter igjen og er så utrolig trist - når jeg leverer barna til ham blir jeg fylt med savn etter å være en kjernefamilie, ser rundt meg nå i påsketider alle som er på ferie og koser seg sammen og det er så utrolig vondt. Det var aldri et sunt forhold, jeg dro lasset frem til jeg ikke klarte mer, prøvde hver dag å gjøre ham fornøyd så han ikke skulle bli sint og sitter igjen med en følelse av at jeg har mistet meg selv, mistet evnen til å sette sunne grenser og vet ikke hvordan et normalt forhold skal være en gang. Men likevel er tvilen her - kunne jeg ha gjort noe annerledes for å holde familien samlet, alle rundt meg som er skuffet (svigerfamilien min er helt sjokket og sint på meg, min familie er glad for at jeg kom meg ut uten at han ble sint - de har alle sett hvordan han kan være)

føler meg som en sviker - brutt opp en familie med små barn, rotet meg bort i en tulling (glemte helt alle grenser) og jeg har så utrolig dårlig samvittighet for alle andre. 

Skal ikke date på lenge - sitter med følelsen av at jeg aldri kan stole på noen igjen, alle er på et eller annet vis ute etter å utnytte den andre og jeg ser røde flagg over alt hos folk. 
Blir det bedre?

Anonymkode: 91ad1...7cd

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir bedre, men jeg forstår så utrolig godt hvordan du har det ❤️

Anonymkode: ede6d...6fa

• Hjerte 1
Skrevet

Det blir bedre. Nå må du ha fokus på å finne ro for deg og barna dine, samt finne en måte å takle eksen og eks-svigers på. Ettervert, finn noe som gir livet ditt mening uten en mann. Uansett om du da på sikt dater, vil du ikke gjøre det ut fra uro, men ro .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...