Gå til innhold

Hvordan få daten til å føle seg bra

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

K her.

Skal på date 4 i kveld med en superflott fyr...føler at det kan være en viss mulighet for sex...

. han er litt uerfaren og litt usikker på seg selv og egen kropp sier han... (han ser helt nydelig ut altså. )og han skjønner ikke hvordan jeg kan like han...😥

Hva kan jeg gjøre for å få han til å føle seg bra, og litt mer sikker på seg selv, og få han til å kjenne seg begjært og at jeg har lyst på hele han ..både ikveld og ellers.. Han trenger å vite at han er helt fantastisk digg og en flott person. 

Anonymkode: 5c970...a59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det til han mange ganger, over tid vil han forstå at du virkelig mener det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg var deg, hadde jeg tatt avstand heller... når noen trenger så mye bekreftelse, for attpåtil å skubbe det vekk i ala "skjønner ikke hva du ser i meg" så er det bare toppen av isfjellet av usikkerhet og utilgjengelighet. 

Det du gjør nå er rett og slett å prøve å gå inn i hans hode for å fikse usikkerheten hans, det ender aldri bra.

Hvis jeg var deg så hadde jeg oppført meg helt normalt, vist at jeg liker og setter pris på han, gitt ham tid og ro til å føle seg komfortabel, men IKKE prøvd å jobbe overtid for at han skal ha det bra, han er ikke 4 år, er han i en relasjon og møter en kvinne så får han ta ansvar for den. 

Anonymkode: 244fd...68f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...