Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #1 Skrevet 3. november 2005 http://www1.euro.dell.com/content/products...specstab#tabtop Er denne PC-en noe bra? Tenkte på å bruke til fotoredigering og foto. Hvordan er det med fart og lagring og sånn på det?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. november 2005 #2 Skrevet 3. november 2005 Den er grei, men du bør ha 512 MB RAM eller mer.
Dødspingvinen Skrevet 4. november 2005 #3 Skrevet 4. november 2005 Jeg vil vel egentlig anbefale deg å ikke kjøpe Dell. Kundeservisen deres er veldig dårlig, og de roter mye med bestillinger. Man kan heller ikke være sikker på at prisen de oppgir på ett produkt, er den prisen en faktisk ender opp med.
Midnattsol Skrevet 4. november 2005 #5 Skrevet 4. november 2005 Jeg har bare gode erfaringer med Dell. Har en stasjonær fra Dell og har nettopp bestilt meg en bærbar derfra. Så håper jeg selvfølgelig det ikke tar lang tid før jeg får den, men så langt bra kundeservice og ikke rot med bestillingen.
vilde Skrevet 5. november 2005 #6 Skrevet 5. november 2005 Har også betillt flere ganger fra Dell. Ikke opplevd noe rot med bestillinger eller at prisen blir endret fra den man ser før man godkjenner betaling. Er man uheldig å får feillevering, er det vel like stress uansett om det er Dell, Komplett, Elkjøp eller hva det måtte være. Som regel går det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå