Gå til innhold

Dagstur fra Trondheim

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle egentlig reise bort i påska men av ulike årsaker ble det ikke noe av det likevel, så nå kunne jeg og min samboer tenkt oss en dagstur eller to med bil i nærheten. Jeg er kjent i selve Trondheim men ikke så mye utenfor, kan kjøre til nabokommunene liksom men lokalkunnskapen stopper litt der. Vi går gjerne litt tur, men ikke fryktelig langt, fjelltur osv. Min samboer er interessert i foto så fotomuligheter er svært ønskelig. Noen som har forslag?:) Kan nevne jeg har vært på Røros i sommer som var, så det er ikke veldig høyt på lista.

Anonymkode: d8dff...e73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå langs Malvikstien? Er fin utsikt over Trondheimsfjorden langs den, og med flere benker for evt pauser. Tror den er ca 1-2 km lang

Anonymkode: 24c88...87b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gå langs Malvikstien? Er fin utsikt over Trondheimsfjorden langs den, og med flere benker for evt pauser. Tror den er ca 1-2 km lang

Anonymkode: 24c88...87b

Der har jeg faktisk vert en gang, men kun en liten bit. Driver å ser på diverse fossefall osv., men de jeg har sett på så langt er litt vel langt unna for kun å se et fossefall liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Rypetoppen på Meråker. 

Anonymkode: 847cb...df6

AnonymBruker
Skrevet

Stokkøya? Er er det vel både turmuligheter og en kul greie å besøke, med god mat og evt. drikke. (Her kan dere både leie rom/hytte og det går an å campe).

http://stokkoya.no/hjem

Anonymkode: cae8e...863

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den gyldne omvei (Inderøy). 

Anonymkode: 86365...c22

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Der har jeg faktisk vert en gang, men kun en liten bit. Driver å ser på diverse fossefall osv., men de jeg har sett på så langt er litt vel langt unna for kun å se et fossefall liksom.

Storfossen i Malvik er et fint turmål, og ikke så langt.

Anonymkode: 5a4b6...755

AnonymBruker
Skrevet

Åre. 

Anonymkode: d25c0...446

AnonymBruker
Skrevet

Tautra. Da kan dere også kjøre innom Steinvikholmen på veien. Stoksund på Fosen ser også fint ut.

Anonymkode: 66b47...af8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hegra festning?

Anonymkode: d25cc...168

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...