Kenguruen Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 (endret) Er det noen andre menn her som har takket nei til sex, men fortsatt opplevd å ikke få fred fra maset? Har opplevd dette flere ganger, og hadde ufrivillig sex én gang. Har også opplevd å bli kalt for homo fordi jeg takket nei. Endret 14. april 2022 av Kenguruen 2 3
powerpuffen Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 1. Er du sikker på at du er direkte i svaret? 2. Hvis ja på spørsmål 1: blokker, slett, fjern. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Skrevet 14. april 2022 Et nei er et nei- i alle fall utenfor ekteskapet. Mannen min har takket nei til sex i årevis. En sjelden gang i blant gir han etter med litt ekstra forplay (typ maks 1 gang i året). Føler derfor at jeg står på den motsatte enden av deg hi. Nå har jeg potensialet for å anskaffe en eller annen elsker, men tenker selv at kanskje jeg «overtaler» elskeren til sex han kanskje egentlig ville vært foruten (siden mannen min aldri vil er jeg nok merket av det). Jeg skjønner at damer kan bli desperate etterhvert, men det er viktig for både menn og damer å kunne si nei. Det er bare så utrolig frustrerende når man er i et forhold til motparten. Si nei og gå vekk er vel rådet mitt. Hilsen seksuelt frustrert kone. Anonymkode: 0246b...eac 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 Kenguruen skrev (15 minutter siden): Er det noen andre menn her som har takket nei til sex, men fortsatt opplevd å ikke få fred fra maset? Har opplevd dette flere ganger, og hadde ufrivillig sex én gang. Har også opplevd å bli kalt for homo fordi jeg takket nei. Oh yes, har blitt stalket og trakkasert flere ganger av kvinner som ikke tar et nei for et nei. Mange kvinner må virkelig slite med det å få avslag. Det er eneste forklaringen jeg har på det, samt at de er kyniske og prøver å overtale og smiske seg inn. De bryr seg ikke om at jeg er direkte og sier klart ifra om at jeg er uintressert og at jeg er gift. Håpløst! Anonymkode: 7a2c5...58f 4 1
feliek54 Skrevet 16. april 2022 #5 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (På 15.4.2022 den 0.04): Et nei er et nei- i alle fall utenfor ekteskapet. Mannen min har takket nei til sex i årevis. En sjelden gang i blant gir han etter med litt ekstra forplay (typ maks 1 gang i året). Føler derfor at jeg står på den motsatte enden av deg hi. Nå har jeg potensialet for å anskaffe en eller annen elsker, men tenker selv at kanskje jeg «overtaler» elskeren til sex han kanskje egentlig ville vært foruten (siden mannen min aldri vil er jeg nok merket av det). Jeg skjønner at damer kan bli desperate etterhvert, men det er viktig for både menn og damer å kunne si nei. Det er bare så utrolig frustrerende når man er i et forhold til motparten. Si nei og gå vekk er vel rådet mitt. Hilsen seksuelt frustrert kone. Anonymkode: 0246b...eac Jeg forstår deg veldig godt. Du har lyst på sex og får det ikke. Viktig å prate med han om det. Si hvordan du har det og fortell at deg går ut over din psyke. Eller spør han om du kan finne en elsker og få reaksjon av han. Foe meg er sex veldig viktig selv om jeg ikke trenger det hver dag. Du bør prøve å finne en løsning som fungerer for dere. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #6 Skrevet 16. april 2022 Jeg vet i hvert fall at jeg som kvinne har mast et par ganger, tre, fire. Det er selvfølgelig ikke bare menn som ikke tar nei for et nei. Anonymkode: 1c3c7...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #7 Skrevet 16. april 2022 Du hadde sikkert klær som var fristende, du må ta på deg andre klær. Neida. Vi er nødt til å lære alle, gutter som jenter, konseptet med samtykke. Dette må prentes inn i hvert eneste oppvoksende hode for å få slutt på denne kulturen. Anonymkode: 2bf43...c89 5 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #8 Skrevet 16. april 2022 Nei er nei, det må være grusomt å kjenne på frykten av å bli voldtatt av kvinner, og aldri føle seg trygg. Anonymkode: 999b3...ebb 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #9 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei er nei, det må være grusomt å kjenne på frykten av å bli voldtatt av kvinner, og aldri føle seg trygg. Anonymkode: 999b3...ebb Å bli presset og få sine grenser tråkket på, kan selvfølgelig være kjipt for begge kjønn selv uten en implisitt redsel for vold. Anonymkode: 1c3c7...3ce 7
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #10 Skrevet 16. april 2022 Har erfaring med begge kjønn. Kvinner er dårligere på å få et nei, maser mer og kan ta det dypt personlig (det gjelder ikke de fleste). Menn kan være farlige om de ikke tåler å få et nei (det gjelder heldigvis heller ikke de fleste). Anonymkode: cb249...4b2 4 1
Sphere Skrevet 16. april 2022 #11 Skrevet 16. april 2022 Helt klart. Har opplevd omtrent det samme. I et forhold der hun kommuniserte at hun hadde nedsatt lyst i perioder, og jeg selv ble avvist over tid, mistet jeg lyst på henne, så da hun fikk lyst igjen avviste jeg henne for første og eneste gang, og helvete var løs. Hun tok det ekstremt personlig, gråt og slo mens hun forsøkte å ta for seg, og beskyldte meg for å ikke være glad i henne, og at jeg helt sikkert var utro. Det siste var egentlig bare en speiling av det hun holdt på med selv. Ellers har jeg avvist en del ganger på by’n og har inntrykk av at en del kvinner der ute virkelig ikke takler avvisning spesielt bra. 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #12 Skrevet 16. april 2022 feliek54 skrev (8 timer siden): Jeg forstår deg veldig godt. Du har lyst på sex og får det ikke. Viktig å prate med han om det. Si hvordan du har det og fortell at deg går ut over din psyke. Eller spør han om du kan finne en elsker og få reaksjon av han. Foe meg er sex veldig viktig selv om jeg ikke trenger det hver dag. Du bør prøve å finne en løsning som fungerer for dere. Lykke til Har snakket men nytter ikke. Har spurt om jeg heller skal kose med noen andre og han ville heller det. Jeg har ikke nevnt elsker, men det er det steget som jeg kanskje må gå til. Vibratoren blir flittig brukt. Han liker den ikke, men kan ikke/vil ikke han en gang forsøke å tilfredsstille meg så har han ikke mye han skulle sagt. Alternativet er skilsmisse, men for barnas skyld tenker jeg at det er best at jeg blir i dette platoniske forholdet. Anonymkode: 0246b...eac
feliek54 Skrevet 16. april 2022 #13 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har snakket men nytter ikke. Har spurt om jeg heller skal kose med noen andre og han ville heller det. Jeg har ikke nevnt elsker, men det er det steget som jeg kanskje må gå til. Vibratoren blir flittig brukt. Han liker den ikke, men kan ikke/vil ikke han en gang forsøke å tilfredsstille meg så har han ikke mye han skulle sagt. Alternativet er skilsmisse, men for barnas skyld tenker jeg at det er best at jeg blir i dette platoniske forholdet. Anonymkode: 0246b...eac Spørs lit hvor gamle barna er da. Er de lit eldre så ser de nok hvordan du har det selv om de ikke sier noe. Da kan det være best for alle om dere splittes, men du kan også vurdere elsker. jeg skilte meg når mine var en del eldre. Hadde det lit som deg men det var flere ting som ikke fungerte. Tenk deg godt om. kanskje du skal spørre han om det er ok med en elsker. jeg kjenner ikke dere så er usikker på om det er det rette. Det er ille for deg å ha det slik. Sex og kos er for meg viktig. Ta gjerne mer kontakt om du ønsker. Ønsker deg lykke til
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #14 Skrevet 28. april 2022 Når menn blir avvist så tenker de at hun ikke har lyst, men faen at det ikke ble sex. Når en kvinne blir avvist så er det drama deluxe, det kommer gjerne 118 oppfølgingsspørsmål hvor mannen må si hvor godt han liker alt med henne likevel. Anonymkode: a8895...90d
SlemUlv Skrevet 28. april 2022 #15 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når menn blir avvist så tenker de at hun ikke har lyst, men faen at det ikke ble sex. Anonymkode: a8895...90d Moro. For det blir aldri "men du vil gå glipp av min!" "er du sikker? Den er stor!" "du er ei hore, ville ikke hatt sex med deg uansett" Osv osv. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #16 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (På 16.4.2022 den 21.05): Har snakket men nytter ikke. Har spurt om jeg heller skal kose med noen andre og han ville heller det. Jeg har ikke nevnt elsker, men det er det steget som jeg kanskje må gå til. Vibratoren blir flittig brukt. Han liker den ikke, men kan ikke/vil ikke han en gang forsøke å tilfredsstille meg så har han ikke mye han skulle sagt. Alternativet er skilsmisse, men for barnas skyld tenker jeg at det er best at jeg blir i dette platoniske forholdet. Anonymkode: 0246b...eac Du skal aldri bli i et platonisk forhold for barnas skyld. Gjør deg selv og barna en tjeneste, og skill deg for barnas skyld. Anonymkode: 84b84...f1d 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #17 Skrevet 28. april 2022 SlemUlv skrev (13 minutter siden): Moro. For det blir aldri "men du vil gå glipp av min!" "er du sikker? Den er stor!" "du er ei hore, ville ikke hatt sex med deg uansett" Osv osv. Du har tydeligvis en fetisj for å inngå dysfunksjonelle forhold med menn med store utfordringer. Fordi om det er verden du lever i, så er det ikke slik de fleste menn er, langt ifra. Anonymkode: a8895...90d 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #18 Skrevet 28. april 2022 Er vel mer menn som ikke er i stand til å ta nei for et nei. Anonymkode: 055f6...9ac 1
SlemUlv Skrevet 28. april 2022 #19 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du har tydeligvis en fetisj for å inngå dysfunksjonelle forhold med menn med store utfordringer. Fordi om det er verden du lever i, så er det ikke slik de fleste menn er, langt ifra. Anonymkode: a8895...90d Jupp, for jeg er den enste kvinnen i verden som får sånne svar om jeg avviser en mann humrer. 3
Scorpio Skrevet 28. april 2022 #20 Skrevet 28. april 2022 Kenguruen skrev (På 14.4.2022 den 23.50): Er det noen andre menn her som har takket nei til sex, men fortsatt opplevd å ikke få fred fra maset? Har opplevd dette flere ganger, og hadde ufrivillig sex én gang. Har også opplevd å bli kalt for homo fordi jeg takket nei. Ja, flere ganger. Overraskende mange kvinner som tydeligvis sliter seriøst med å takle avvisning. Selv da jeg har sagt jeg er gift, som burde være en opplagt grunn til å si nei og til å ikke ta det personlig har jeg likevel opplevd veldig aggresiv og pågående mas. Har i likhet med deg blitt kalt homo, for såklart må eneste forklaring til at man avviser en full ti år eldre dame være at man er homo... Har også blitt tafset på flere ganger, og fått hender nedi buksa. Det er rimelig drøyt! 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå