AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Var med en mann jeg har et forhold til i går. Jeg vet han har hatt det tøft i tidligere forhold og ønsker være god mot han. Jeg brukte tid på å stryke og massere og kose over hele kroppen hans, sa gode ting om hvor flott jeg syns han er, hvor lyst jeg har på ham og holdt godt rundt han, kysset han. Men var bevisst på at det ikke skulle ende i samleie, jeg ville bare pøse på med godhet og nærhet. Han var i ekstase, sa han følte det som om han var i himmelen, aldri følt slik før. Han var frydefull men samtidig helt på gråten, overveldet av følelser. Jeg har aldri opplevd en slik reaksjon noen gang. Syns det var helt spesielt fint, men veldig overveldet av at han skalv, skikkelig skalv, og han virket så glad og trist på en gang (antakelig trist over at han aldri har opplevd slikt før). Noen som har opplevd noe lignende? Jeg syns det var veldig fint altså.... Anonymkode: ef8ad...642 4
Gjest Paramount Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 Selvopplevd i grunn. Men ikke erfart på helt samme måte naturligvis. Når du har et sterkt savn seksuelt, er veldig kåt rett og slett, da kompenserer intimitet veldig for dette. Tror ikke alle kvinner er klar over dette fenomenet. Er du skikkelig kåt, men omstendighetene gjør sex vanskelig eller umulig, da kan intimitet fra den kvinnen du ønsker sex med være en god erstatning, og nærmest oppleves som sex. Sier ikke at det er tilfellet her, men reaksjonen kan være lik.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Skrevet 14. april 2022 Paramount skrev (5 minutter siden): Selvopplevd i grunn. Men ikke erfart på helt samme måte naturligvis. Når du har et sterkt savn seksuelt, er veldig kåt rett og slett, da kompenserer intimitet veldig for dette. Tror ikke alle kvinner er klar over dette fenomenet. Er du skikkelig kåt, men omstendighetene gjør sex vanskelig eller umulig, da kan intimitet fra den kvinnen du ønsker sex med være en god erstatning, og nærmest oppleves som sex. Sier ikke at det er tilfellet her, men reaksjonen kan være lik. Takk for at du svarte på dette. Jeg vet han ønsker sex med meg, men vi har ikke kommet dit helt enda. Jeg ble bare så overveldet av hans reaksjon. Har massert mange menn og gjort mye av det samme med dem, men denne mannen virket som om han ble helt satt ut følelsesmessig. Å se ham skjelve slik, nærmest hakke tenner og samtidig STRÅLE av glede, det var det mest spesielle jeg har opplevd noen gang. Utrolig fint, men overveldende. Takk igjen for at du delte dine tanker, jeg tror det er mye i det du skriver. Men det at han nesten var på gråten, og sa det også, hvor kommer det inn i bildet? han strålte men sa han følte det som om han trengte å gråte, som om noe var blitt forløst...Merkelig eller normalt i denne situasjonen? ts Anonymkode: ef8ad...642
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 Det kan også være at han var glad, opprømt og syns det var rørende at du ga komplimenter, viste godhet og omtanke. Han har kanskje ikke opplevd mye av det før? Du virket sikkert veldig ekte også, slik han forstod at det kom innenfra. Anonymkode: 820d4...9a8 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #5 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det kan også være at han var glad, opprømt og syns det var rørende at du ga komplimenter, viste godhet og omtanke. Han har kanskje ikke opplevd mye av det før? Du virket sikkert veldig ekte også, slik han forstod at det kom innenfra. Anonymkode: 820d4...9a8 Ja det tror jeg nok. Tenk det, han hadde aldri opplevd å bli tatt på på den måten. Han er over 40 år. Og han ble veldig glad for min omsorg for han. Det var så sensuelt og nært. Men rart å se en mann skjelve slik. Litt sterkt egentlig. Anonymkode: ef8ad...642
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #6 Skrevet 14. april 2022 Kan jo være han reagerer slik fordi det er deg. Basert på det du skriver her virker du veldig snill og god 😊 Anonymkode: 4a050...31b 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #7 Skrevet 16. april 2022 Tror mange kvinner ikke skjønner at menn også trenger kjærlighet, omsorg og føle seg verdsatt. For min del kan en sånn seanse du beskriver bety mye mere enn sex. Man knytter veldig sterke bånd og kjenner en sterk følelse til dama.😊 Syns det du beskriver er veldig flott og tror han synes du er genuint snill og omsorgsfull❤ Anonymkode: 9a90f...581 2 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #8 Skrevet 16. april 2022 Er du sikker på at det ikke gikk for ham? Anonymkode: 66d52...202 1
Rosa Dartle Skrevet 16. april 2022 #9 Skrevet 16. april 2022 Både menn og kvinner trenger nærhet. Leste noe veldig interessant om «hudsult» under pandemien. Uvisst om mannen du møtte fikk utløsning, men han kan sannsynligvis ha få skilt ut masse av hormonet oxytocin som gjør at han følte lykke og velvære 😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #11 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du sikker på at det ikke gikk for ham? Anonymkode: 66d52...202 Nei det gikk Ikke for han. Han var naken og det hadde jeg sett 😊 Syns dette var veldig fint jeg. Ganske sterkt å få lov å glede en jeg er glad i på den måten ❤️ts Anonymkode: ef8ad...642
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #12 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror mange kvinner ikke skjønner at menn også trenger kjærlighet, omsorg og føle seg verdsatt. For min del kan en sånn seanse du beskriver bety mye mere enn sex. Man knytter veldig sterke bånd og kjenner en sterk følelse til dama.😊 Syns det du beskriver er veldig flott og tror han synes du er genuint snill og omsorgsfull❤ Anonymkode: 9a90f...581 Jeg tror også at mange kvinner ikke forstår dette. Men det er jo så viktig med nærhet og godhet. Alt dreier seg ikke om sex, den nærheten jeg opplevde med denne mannen var helt fantastisk. ❤️ Jeg håper inderlig dette var med på å knytte sterke bånd slik du skriver, for jeg er så glad i han ❤️ Anonymkode: ef8ad...642 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #13 Skrevet 16. april 2022 Om det ikke var noe seksuelt involvert var det vel en slags fysisk/emosjonell reaksjon. Jeg kan ofte skjelve/bli «på gråten» (ikke trist) av intens orgasme. Men asså, jeg ville tenkt på dette som en intens positiv opplevelse Med mindre han virket trist etterpå. Anonymkode: e28ba...b95 1
Eryn Skrevet 16. april 2022 #14 Skrevet 16. april 2022 Nærhet og kroppskontakt uten sex kan oppleves like sterkt som sex, kanskje til og med sterkere fordi man fokuserer på det sensuelle og emosjonelle i kontakten. Man kobler seg til hverandre med dypere bånd enn kun kåthet og lyst. Det opplevdes sikkert helbredende for han, og han fikk forløst innestengte følelser..... hørtes ut som en veldig fin opplevelse for begge 🧡 1 2
Gjest Drigo Skrevet 16. april 2022 #15 Skrevet 16. april 2022 Mannskroppen er jo full av erogene soner. Det du klarte var å koble ut alle prestasjonstanker, og få hver fiber i kroppen til å vibrere etter mer berøring. Tror nok tryggheten og omsorgen du skapte (ved berøring og ord) ga grunnlaget dette. Tror det er fullt mulig å kjenne på slike sterke følelsene, hvis man klarer å koble sammen det innvendige og utvendige. Har hatt lignende erfaring, men ikke så sterke som de du beskriver. Det er jo litt av en «ut av kroppen følelse».☺️Man burde kanskje tatt mere tid til slik «behandling», før man hopper på det ordinære seksuelle?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #16 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Om det ikke var noe seksuelt involvert var det vel en slags fysisk/emosjonell reaksjon. Jeg kan ofte skjelve/bli «på gråten» (ikke trist) av intens orgasme. Men asså, jeg ville tenkt på dette som en intens positiv opplevelse Med mindre han virket trist etterpå. Anonymkode: e28ba...b95 Han var bare lykkelig etterpå, som om han nesten var ruset. Han lo og gråt om hverandre. Helt spesielt. Eryn skrev (7 timer siden): Nærhet og kroppskontakt uten sex kan oppleves like sterkt som sex, kanskje til og med sterkere fordi man fokuserer på det sensuelle og emosjonelle i kontakten. Man kobler seg til hverandre med dypere bånd enn kun kåthet og lyst. Det opplevdes sikkert helbredende for han, og han fikk forløst innestengte følelser..... hørtes ut som en veldig fin opplevelse for begge 🧡 Blir så glad for dette du skriver her. Tenk om det er slik, at det var helbredende for han. Jeg tror han opplevde det slik, han sa han opplevde et glimt av himmelen. Har aldri opplevd å glede noen så sterkt. Drigo skrev (5 timer siden): Mannskroppen er jo full av erogene soner. Det du klarte var å koble ut alle prestasjonstanker, og få hver fiber i kroppen til å vibrere etter mer berøring. Tror nok tryggheten og omsorgen du skapte (ved berøring og ord) ga grunnlaget dette. Tror det er fullt mulig å kjenne på slike sterke følelsene, hvis man klarer å koble sammen det innvendige og utvendige. Har hatt lignende erfaring, men ikke så sterke som de du beskriver. Det er jo litt av en «ut av kroppen følelse».☺️Man burde kanskje tatt mere tid til slik «behandling», før man hopper på det ordinære seksuelle? Enig, det er utrolig sterkt med slikt og veldig fint før man kommer til det seksuelle. Jeg syns på en måte dere var litt seksuelt men mest sensuelt, da. Jeg har aldri aldri opplevd en mann gi slik respons, det var bare nydelig, og jeg er veldig glad og takknemlig for at han viste meg dette. Tror uansett ikke han kunne kontrollert det, han var jo så skjelven at han hakket tenner. Vet han er forelsket i meg også, da, så det forsterker vel alt... ❤️ Anonymkode: ef8ad...642
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #17 Skrevet 16. april 2022 Stakkars fyr. Riv av han buksene å send han til himmelen fremfor å utbrodere på nett hvordan hans reaksjon var. Anonymkode: 97d17...efb
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #18 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Stakkars fyr. Riv av han buksene å send han til himmelen fremfor å utbrodere på nett hvordan hans reaksjon var. Anonymkode: 97d17...efb Duste-svar. Ingen fare. Flere som har opplevd dette, forstår jeg, og ingen fare for gjenkjenning. Jeg syns bare det var fint og ville høre om flere har samme opplevelse/erfaring. Anonymkode: ef8ad...642
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #19 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/14/2022 den 23.25): Var med en mann jeg har et forhold til i går Jeg tolker setningen som at dere var i et forhold frem til igår og deretter gjorde du det slutt. Anonymkode: 9caef...449
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #20 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Duste-svar. Ingen fare. Flere som har opplevd dette, forstår jeg, og ingen fare for gjenkjenning. Jeg syns bare det var fint og ville høre om flere har samme opplevelse/erfaring. Anonymkode: ef8ad...642 Aldersforskjell? Hva liker du ved han? Hvordan sjarmerte han deg til at dere ble et par? Anonymkode: 9caef...449
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå