AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Mener de er bare normale mennesker jeg da, ja selv de "fæle" muslimene, lol 🤷♂️ Anonymkode: ab2d9...2ab 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Anonymkode: c2f1d...a3b Dette var så lavpannet som det kan bli. TS Anonymkode: ab2d9...2ab 3
Elysion Skrevet 14. april 2022 #5 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Anonymkode: c2f1d...a3b Jøsses. På hvilken grumsete nettside er det du har funnet det her, da? Avskyelig. 2
Elysion Skrevet 14. april 2022 #6 Skrevet 14. april 2022 Jeg mener at folk flest må slutte skille mellom innvandrere og de født i Norge som "oss" og "dem", jeg synes det bidrar til å skape avstand, mistenksomhet og fordommer. På min arbeidsplass er majoriteten av de ansatte fra andre land, både fra Midt-Østen, men også USA, Filippinene, Polen, Latvia etc. Kort sagt - mange ulike nasjonaliteter, og en hel haug ulike mennesker. Fellesnevneren er jo selvfølgelig nettopp det - vi er alle mennesker. Etniske nordmenn har vunnet i Lotto allerede ved fødsel ved at vi er født i et land uten krig, hvor fattigdom er noe vi ser på nyhetene og man ikke går sulten til sengs om kvelden. Hvordan kan noen i det hele tatt få seg til å ville forby innvandring? Eller komme med utsagn om at noen er mer verdt enn andre? Jeg forstår det ikke. Uansett så er vi alle mennesker som lever på den samme planeten. Det minste man kan gjøre her i verden, synes jeg, er å forsøke være et godt medmenneske og ikke møte mennesker som har flyktet fra fattigdom og/eller krig med hat. 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #7 Skrevet 14. april 2022 nå er det i gang igjen på kg Anonymkode: 01834...ccd 1
Elysion Skrevet 14. april 2022 #8 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): nå er det i gang igjen på kg Anonymkode: 01834...ccd Ja, det kan bli en riktig så spennende tråd det her.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #9 Skrevet 14. april 2022 Folk er folk, men grovt sagt: Kristendommen = vende det andre kinnet til Islam = øye for øye, tann for tann Anonymkode: e66d0...0f4 3
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #10 Skrevet 14. april 2022 Jeg bryr meg ikke så mye om mennesker som gruppe, prøver å vurdere de på individnivå
Drizzt Skrevet 14. april 2022 #11 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Mener de er bare normale mennesker jeg da, ja selv de "fæle" muslimene, lol 🤷♂️ Anonymkode: ab2d9...2ab Jeg ville ikke kalt terroristene som utførte terrorangrep i forskjellige europeiske land i islams navn for normale mennesker. Innvandrere er en såpass variert gruppe at det er umulig å generalisere om dem som helhet. Du har i den ene enden de som er godt integrert og skaper null problemer, betaler skatt, lever i fred og ro og så har du i den andre enden de som nekter å integrere seg, skaper bare problemer, jobber ikke og betaler ikke skatt. Mellom de to endene har du et spektrum av varianter - de som i større eller mindre grad kan sies å gi et positivt bidrag til samfunnet, de som i større eller mindre grad gir et negativt bidrag til samfunnet. Ingen har kartlagt alle innvandrere og deres etterkommere i Norge for å regne ut om innvandrere flest er ille eller ikke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #12 Skrevet 14. april 2022 Man kan jo innimellom lese i media: "Innvandrere bak alle anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo" Om man kikker på spesifikke områder.. Anonymkode: e66d0...0f4 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #13 Skrevet 16. april 2022 Kommer an på hvor de kommer fra og om de er muslimer eller ikke. Anonymkode: 2174a...071
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå