Gå til innhold

Nytt forhold med tiden.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gift i mange år. Vi skal nå skilles.

Dette er ikke noe jeg tenker på nå eller i morgen, men...:

Jeg er tjukk, men kan vel ved hjelp av div undertøy og smart bekledning se relativt normal ut. Når man så kanskje treffer noen da. Jeg bare skjønner ikke hvordan jeg skal tørre å "slippe meg løs". Er temmelig sjenert og forknytt, og kan ikke skjønne at jeg skal greie å finne en ny mann. Hvem vil ha meg liksom. Hvordan tørre kle av seg og avsløre bollemage med 1000 strekkmerker og hengepupper?

Er det håp? Er ikke det når jeg leser på forum som dette, samtidig skjønner jeg selvsagt at alt som skrives her ikke er IRL. Men jeg aner ikke hvordan gå videre.

Og før noen hugger hodet av meg. Denne skilsmissen burde vært gjennomført for lenge siden, vi er ferdige med hverandre. Jeg har heller ikke noe ønske om å hive meg rett inn i et nytt forhold, men tankene melder seg jo.

Anonymkode: 6d234...b9e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte akkurat som deg da min eks gikk fra meg etter 11 år. Tok mindre enn en mnd før neste mann stod klar. Vi er gift på 6 året og har fått flere barn. Møttes på Tinder ( han vil aldri innrømme det da), tror jeg var registrert i 4 dager… vi snakket på tlf og møttes etter en ukes tid. Dette vil gå bra:)

hilsen småbarnsmor, tigermerker, hemoroider, aldersflekker og mye overvekt.

Anonymkode: 66b6a...57d

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte også sånn. Bare en mann hadde sett meg naken på 16 år. Forrige gang noen andre så meg naken var 30 kg siden og før unger og strekkmerker ++

Men så hadde jeg en artig ons. Litt alkohol hjalp.

Også fant jeg en mann som jeg føler meg veldig komfortabel med, så det gikk kjempefint faktisk.

Og jeg som var så stressa og nervøs ang det, viste seg å gå HELT FINT 😄

Anonymkode: 0cb7f...c2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og før noen hugger hodet av meg. Denne skilsmissen burde vært gjennomført for lenge siden, vi er ferdige med hverandre. Jeg har heller ikke noe ønske om å hive meg rett inn i et nytt forhold, men tankene melder seg jo.

Og ikke tenk på det. 😊 Jeg var singel (altså forholdet var over, men var enda ikke skilt eller separert) i 2 mnd før jeg fant en ons. Og 3 måneder før jeg begynte å date.

Nå har jeg kjæreste, men er fortsatt ikke skilt. Men er separert da

AnonymBruker
Skrevet

Det er håp mener dere:p?

Det er uansett ikke fokus enda, bare ønsker å komme ut av det vakumet som jeg og vi lever i pr nå. Sliten og lei. Spent på hva fremtiden bringer. Hvordan det blir å leve alene, bolig, økonomi osv.

Anonymkode: 6d234...b9e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er absolutt håp, det går bedre enn du tror 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...