AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Hvis du har vært utro, så ønsker jeg høre om din erfaring med samlivet i etterkant, dvs like etter utroskapen eller mens den sto på. Hvordan ble du overfor han/henne du bor med? Fikk du dårlig samvittighet? Klarte du sex eller trakk du deg unna? Tenkte du mye på den andre? Var det følelser for den andre eller "bare" sex? Og hva skjedde til slutt, fant din partner ut av det eller fortalte du det? Ble det brudd eller ikke? Og dersom det ble brudd, ble du sammen med den du var utro med? Anonymkode: d76ca...29e
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 Var utro over noen måneder. Klarte etterhvert ikke sex med mannen. Gikk i terapi fordi jeg var så sjokket av meg selv og hva jeg holdt på med. Snakket for første gang om hvordan mannen min behandlet meg og fikk hjelp til å innse at jeg var i et voldelig forhold. Utroskapen var en reaksjon og en veldig dårlig forsvarsmekanisme fordi jeg ikke klarte å sette grenser. Har separert meg nå, er ikke sammen med elskeren selv om han fortsatt maser (han er gift). Det var følelser big time for min del, men har kjølnet bår jeg innser både hvorfor jeg gjorde det og også at elskerens vås om at han skulle pssse på meg, gå fra kone som han ikke elsket var nettopp det - vås. Men sinnsykt bra sex - vil bare ikke være en elskerinne. eksen vet det ikke, og håper ikke han får vite det Anonymkode: ba4ab...5ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå