Gå til innhold

Avvise Tinder-date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snakket med en fyr på Tinder i noen uker nå. Egentlig vært en hyggelig samtale og har av ulike årsaker ikke vært naturlig å spørre om å møtes ennå. Nå synes jeg det ligger litt i kortene at vi skal møtes. Men nå føler jeg for å løpe andre veien og feige ut. Har bare ikke lyst til stresse rundt, reise til en annen by og gå på date. Er til og med usikker på hva jeg egentlig vil med Tinder, og har egentlig lyst til å være singel. Det virker som en oppriktig trivelig, kjekk mann jeg snakker med og jeg har jo ikke lyst til å villede han. Men jeg vet jo ikke helt hva jeg vil - jeg vet bare at jeg i utgangspunktet ikke har lyst til å gå på date. Ja - da var det dumt å laste ned Tinder. Men jeg tenkte kanskje at bare det å snakke med menn over nettet kunne gi meg litt mer selvtillit i det virkelige liv. Vet ikke.

Det jeg egentlig lurer på er hva jeg bør skrive til denne fyren - hvis han spør om å møtes (noe jeg antar han kommer til å gjøre snart), for å avvise fysisk møte? Ghosting er ikke et alternativ siden vi har snakket så mye sammen, og han virker så ordentlig og hyggelig. Jeg kjenner bare at jeg ikke har lyst til å date nå. Så ja: hvordan avvise date? 

Anonymkode: 26729...c1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dratt for å møte han; uansett hvor mye du har lyst til å backe ut nå så er det dårlig gjort å ikke gi det en ørliten sjanse engang etter at dere har snakket så mye. Om du ikke vil etter det, så greit, men gi det en sjanse iallefall.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke han komme til din by?

Anonymkode: 55972...295

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvis jeg ikke vil, så vil jeg virkelig ikke 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sånn at vi har snakket helt intensivt i mange uker, går gjerne en dag og noen ganger mer mellom hver melding. Men vi har utvekslet en del så klart.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men hvis jeg ikke vil, så vil jeg virkelig ikke 😅

Ja, skjønner det:) Men tendensen for tiden er mer og mer å unngå ting man ikke vil. Når ble det sånn? Enkelte ting bør man gjennomføre selv om man ikke vil. Du sier selv han er veldig ordentlig og hyggelig- vær det tilbake:) Du er på Tinder! Da er det ganske teit å plutselig komme med "er usikker på hva jeg vil med Tinder". Husk at folk investerer tid og krefter for å finne seg en partner. Om møtet ikke fører til noe, så tar man en avslutning da.

Det er ingen som kan tvinge deg, men sier hva jeg ville gjort.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det er veldig dårlig av meg ja…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Skjønner at det er veldig dårlig av meg ja…

Det er det ikke, det er lov å ikke helt vite hva man vil. Skriv det du skriver her, bare forklar at du er faktisk ikke klar for å date. Så kan du selvfølgelig beklage for å "kaste vekk tiden hans". Men ikke ha dårlig samvitighet!! 

Anonymkode: 6d077...f02

• Liker 4
Skrevet

Kan være lurt å si noe nå før han føler på at han har brukt masse tid på deg.. Det ville nok jeg følt på om en jeg snakket med over tid plutselig ikke ville møtes likevel.. 

AnonymBruker
Skrevet

Skriv noe som : jeg har gått noen runder med meg selv i det siste og kommet frem til at det ikke føles riktig å gå på date nå dessverre. Beklager det . 

Anonymkode: c8ac3...cde

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (På 14.4.2022 den 23.19):

Ja, skjønner det:) Men tendensen for tiden er mer og mer å unngå ting man ikke vil. Når ble det sånn? Enkelte ting bør man gjennomføre selv om man ikke vil. Du sier selv han er veldig ordentlig og hyggelig- vær det tilbake:) Du er på Tinder! Da er det ganske teit å plutselig komme med "er usikker på hva jeg vil med Tinder". Husk at folk investerer tid og krefter for å finne seg en partner. Om møtet ikke fører til noe, så tar man en avslutning da.

Det er ingen som kan tvinge deg, men sier hva jeg ville gjort.

Kjære vene. Chill. Hun sier hun ikke har lyst, hun skal selvfølgelig ikke under noen omstendigheter møte noen hun ikke har lyst til å møte bare fordi de har snakket sammen. Hun skylder ingen noe som helst. Hvilken verden lever du i egentlig?

Anonymkode: e3403...8b9

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kjære vene. Chill. Hun sier hun ikke har lyst, hun skal selvfølgelig ikke under noen omstendigheter møte noen hun ikke har lyst til å møte bare fordi de har snakket sammen. Hun skylder ingen noe som helst. Hvilken verden lever du i egentlig?

Anonymkode: e3403...8b9

Vel, jeg er enig med  @visp. Det har blitt en greie det der med å unngå ting man ikke vil. 

Jeg ville sett litt mer på hvorfor vil du ikke, ts? Er det fordi du egentlig ikke vil date generelt, eller er det fordi du kanskje er nervøs for å møte noen, og akkurat han?  Jeg pleier å tenke som så når jeg er i tvil: det er snakk om maks to timer på en date. Hva hadde jeg ellers gjort i de to timene?  Mest sannsynlig ingenting. Gå å ta den kaffen, i verste fall er det kjedelig og du kan trekke deg ut etter kort tid eller du får en fin date men ikke føler noe særlig og sier takk for nå. 

Verre er det ikke.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Måneskinn skrev (2 timer siden):

Vel, jeg er enig med  @visp. Det har blitt en greie det der med å unngå ting man ikke vil. 

Jeg ville sett litt mer på hvorfor vil du ikke, ts? Er det fordi du egentlig ikke vil date generelt, eller er det fordi du kanskje er nervøs for å møte noen, og akkurat han?  Jeg pleier å tenke som så når jeg er i tvil: det er snakk om maks to timer på en date. Hva hadde jeg ellers gjort i de to timene?  Mest sannsynlig ingenting. Gå å ta den kaffen, i verste fall er det kjedelig og du kan trekke deg ut etter kort tid eller du får en fin date men ikke føler noe særlig og sier takk for nå. 

Verre er det ikke.  

Vel, jeg er ikke en person som har vane for å unngå å gjøre ting bare fordi jeg er nervøs osv. Det har heller ikke noe med han å gjøre, jeg kjenner bare på meg at jeg ikke har lyst til å date (generelt) nå

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vel, jeg er ikke en person som har vane for å unngå å gjøre ting bare fordi jeg er nervøs osv. Det har heller ikke noe med han å gjøre, jeg kjenner bare på meg at jeg ikke har lyst til å date (generelt) nå

Da sier du det - før han evt. begynner å snakke om å møtes. Si at du liker ham godt men at du etterhvert har begynt å kjenne på at du ikke er klar for dating enda. Og så sier du selvsagt at du er lei for at du har kastet bort tiden hans, men at du rett og slett har innsett etterhvert at du ikke er moden for å date noen akkurat nå. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...