AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Kunne jo vært et nyttig verktøy i dating kanskje? Så kunne vi som er monogame og trofaste funnet hverandre, og resten kunne kost seg med hverandre. Anonymkode: e1456...fff
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 Hva hjelper det når en kan lyge på testen? Anonymkode: 9ca44...9b9
Gjest ABM Skrevet 14. april 2022 #5 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kunne jo vært et nyttig verktøy i dating kanskje? Så kunne vi som er monogame og trofaste funnet hverandre, og resten kunne kost seg med hverandre. Anonymkode: e1456...fff Helt unødvendig egentlig...siden alle vil være utro under de rette omstendighetene..
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #6 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva hjelper det når en kan lyge på testen? Anonymkode: 9ca44...9b9 Spørsmålene kunne vel ikke vært helt innlysende lagt opp da. Mer generelle personlighetstrekk som utro folk har til felles kanskje. Anonymkode: e1456...fff
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #7 Skrevet 14. april 2022 ABM skrev (2 minutter siden): Helt unødvendig egentlig...siden alle vil være utro under de rette omstendighetene.. Kanskje, men for noen krever det langt mindre enn for andre. Anonymkode: e1456...fff 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #8 Skrevet 14. april 2022 Jo, selvsagt kan det det. Anonymkode: fd047...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #9 Skrevet 14. april 2022 50 minutter siden, AnonymBruker said: Kunne jo vært et nyttig verktøy i dating kanskje? Så kunne vi som er monogame og trofaste funnet hverandre, og resten kunne kost seg med hverandre. Anonymkode: e1456...fff Så mao de desperate usikre og 2’erne og 3’erne kunne kost seg med hverandre og vært trofast mot hverandre av mangel på andre muligheter. For de av oss som er attraktiv nok til å kunne ligge med andre pene mennesker vil det alltid være et potensiale for utroskap der. Anonymkode: 8927d...f54
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #10 Skrevet 14. april 2022 Det er nok ikke så enkelt Anonymkode: 865d7...49e
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #11 Skrevet 14. april 2022 En personlighetstest vil kunne avdekke om folk er opptatt av seg selv, om de er omtenksomme, om de er aggressive, om de liker planer og regler etc. Men en personlighetsprofil spår ikke adferd direkte. En person som er selvsentrert, aggressiv og ikke liker regler, kan feks velge å ikke være utro fordi det kan gi ham selv trøbbel. Anonymkode: 865d7...49e
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #12 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så mao de desperate usikre og 2’erne og 3’erne kunne kost seg med hverandre og vært trofast mot hverandre av mangel på andre muligheter. For de av oss som er attraktiv nok til å kunne ligge med andre pene mennesker vil det alltid være et potensiale for utroskap der. Anonymkode: 8927d...f54 Så attraktive mennesker har dårlig moral, og uattraktive likeså, de bare har færre muligheter? Anonymkode: e1456...fff
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #13 Skrevet 15. april 2022 Du trenger ingen personlighetstest for dette. Er det en mann, er han tilbøyelig til å være utro. Det er bare sånn det er. Anonymkode: c3279...85c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #14 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): En personlighetstest vil kunne avdekke om folk er opptatt av seg selv, om de er omtenksomme, om de er aggressive, om de liker planer og regler etc. Men en personlighetsprofil spår ikke adferd direkte. En person som er selvsentrert, aggressiv og ikke liker regler, kan feks velge å ikke være utro fordi det kan gi ham selv trøbbel. Anonymkode: 865d7...49e Her tar du feil, for dette er det selvsagt forsket på. Visse trekk gir større sannsynlighet for utroskap. Anonymkode: fd047...d7e 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #15 Skrevet 15. april 2022 ABM skrev (8 timer siden): Helt unødvendig egentlig...siden alle vil være utro under de rette omstendighetene.. Det tror jeg ikke noe på. Mange, meg inkludert, er sapioseksuelle og har generelt ikke så sterkt behov for sex. Jeg går lett flere mnd uten å tenke på sex, og håper jeg aldri trenger å ha sex med en ny person igjen. Å være utro gir ingen mening for meg. Og har aldri falt meg inn selv om jeg er snart 40 og har vært i forhold som varte opptil 15 år. Anonymkode: 036b6...603
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #16 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Du trenger ingen personlighetstest for dette. Er det en mann, er han tilbøyelig til å være utro. Det er bare sånn det er. Anonymkode: c3279...85c Ganske mange kvinner som er utro også... Anonymkode: 38323...339
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #17 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Visse trekk gir større sannsynlighet for utroskap. Anonymkode: fd047...d7e Klart, men det er likevel ikke det samme som å forutse handlinger. De samme trekkene kan like gjerne resultere i andre kjipe ting som ikke akkurat er utroskap. Det er riktigere å si at x personlighetsprofil sannsynligvis er vanskeligere å leve med. Anonymkode: 865d7...49e
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #18 Skrevet 15. april 2022 ABM skrev (9 timer siden): Helt unødvendig egentlig...siden alle vil være utro under de rette omstendighetene.. Det er nettopp dette. Noen er kanskje mer disponert for å være notorisk utro, men alle kan være utro. AnonymBruker skrev (1 time siden): Det tror jeg ikke noe på. Mange, meg inkludert, er sapioseksuelle og har generelt ikke så sterkt behov for sex. Jeg går lett flere mnd uten å tenke på sex, og håper jeg aldri trenger å ha sex med en ny person igjen. Å være utro gir ingen mening for meg. Og har aldri falt meg inn selv om jeg er snart 40 og har vært i forhold som varte opptil 15 år. Anonymkode: 036b6...603 Hva har sapioseksuell med saken å gjøre? Jeg ser også på meg selv som sapioseksuell-ish, det har ingen betydning for libidoen, kun hvem jeg tiltrekkes av. Anonymkode: 59839...dc1 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #19 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du trenger ingen personlighetstest for dette. Er det en mann, er han tilbøyelig til å være utro. Det er bare sånn det er. Anonymkode: c3279...85c Litt interessant å tenke på at kvinner er tilnærmet like mye utro som menn. Men det velger du å ignorere, for iveren etter å snakke ned menn har gått deg til hodet. Lite mental hjernekapasitet? Anonymkode: d077e...a02
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #20 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klart, men det er likevel ikke det samme som å forutse handlinger. De samme trekkene kan like gjerne resultere i andre kjipe ting som ikke akkurat er utroskap. Det er riktigere å si at x personlighetsprofil sannsynligvis er vanskeligere å leve med. Anonymkode: 865d7...49e Nei, du tar feil. Anonymkode: fd047...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå