AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Plutselig i begynte jeg å synge «piri-piri-piri-piri» og skjønte ikke hvor jeg hadde det fra. Kommer frem til at det må stamme fra en gammel reklamefilm?? Føler det var noe indisk dansing mens de sang piri-piri-piri-piri😂 Noen som vet eller husker?? Anonymkode: bddb7...fb2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 Jeg husker den, og ja, det var en reklame for noe mat. Husker ikke mer enn det, kanskje det var et type krydder? Google forteller at Piri Piri er et sterk type chili og at den finnes i krydder. Sikkert minst 10 år siden den reklamen gikk. Anonymkode: caa3e...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg husker den, og ja, det var en reklame for noe mat. Husker ikke mer enn det, kanskje det var et type krydder? Google forteller at Piri Piri er et sterk type chili og at den finnes i krydder. Sikkert minst 10 år siden den reklamen gikk. Anonymkode: caa3e...4b0 Så gøy at du husker det også! 😄 Var sikkert for noe indisk mat eller noe slik ja! Anonymkode: bddb7...fb2
lillemy1991 Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Plutselig i begynte jeg å synge «piri-piri-piri-piri» og skjønte ikke hvor jeg hadde det fra. Kommer frem til at det må stamme fra en gammel reklamefilm?? Føler det var noe indisk dansing mens de sang piri-piri-piri-piri😂 Noen som vet eller husker?? Anonymkode: bddb7...fb2 https://m.youtube.com/watch?v=J0xcf6sj1IE Pirattaxi på Voss 😂 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 lillemy1991 skrev (10 timer siden): https://m.youtube.com/watch?v=J0xcf6sj1IE Pirattaxi på Voss 😂 Var det DEN ja 😂 Anonymkode: bddb7...fb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå