Gå til innhold

Hater å date men ønsker kjæreste.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en singel, barnløs kvinne som straks fyller 30. Jeg har vært i et lengre forhold, men for to år siden fant jeg ut at dette ikke var mannen i mitt liv. Jeg tok litt tid for å finne meg selv, kjøpe leilighet, bytte jobb og prøvde meg smått på dating i sommer. Jeg endte opp med å slette tinder i løpet av noen uker, det var ekstremt overveldende og ubehagelig for meg. Jeg har et sterkt ønske om barn, og en mann å dele et voksent og fint liv sammen med. Men jeg hater datinga. Jeg er sosial, hyggelig og søt, og kommer lett i kontakt på date. Likevel trekker jeg meg unna, fordi jeg syntes det er stress og mas med alle forventningene og uvisstheten. Jeg er ikke en person som har sex på 3 date, og etter date 2 bare avsluttet jeg fordi da ønsket de gjerne at jeg skulle hjem for å "spise middag". Så nå har jeg ikke datet på et halvt år, og med 30åra skremmende nærme så føler jeg at jeg må begi meg ut igjen på markedet. Men hvordan gjøre det best for *meg*? Bør jeg bare være ærlig fra dag 1, at jeg trenger litt tid? At jeg synes datinggreiene er ubehagelig pga forventninger og press? Burde jeg bare droppe det, og håpe jeg ramler over en mann et annet sted? Kjenner noen en singel og snill fyr på Østlandet som jeg kan møte?  Jeg ønsker virkelig en mann å dele livet mitt med, og påfølgende barn, men akuratt nå virker det å date at et liv som crazy cat lady virker bedre😂 

Anonymkode: 3adf4...212

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På generelt grunnlag vil jeg som mann si at ærlighet varer lengst. Det er alt for mange «nettdatere» som prøver å tekkes flest mulig, i stedet for å søke etter en person de er kompatible med.

Hvis du virkelig har brukt tid på å finne deg selv – ikke bare fått «ting på stell» og er klar for A4-livet fra et materielt perspektiv, ja, så burde det fint kunne gå an å finne noen som du matcher med, uten at du trenger å gå på kompromiss med egne verdier. Vær selektiv, målrettet og tålmodig, men samtidig åpen for overraskelser, så går det sikkert helt fint.

Om du mot formodning er overfladisk i dine prioriteringer eller ikke vet helt hva du vil ha, ja da kan du nok måtte holde på en lang stund før du finner den rette, dessverre.

Anonymkode: 4db49...c9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger egentlig et arrangert ekteskap, eller "gift ved første blikk", der du møter en like håpløs mann. No sweat. Det finnes sikkert byråer til slikt. 

Anonymkode: fbd32...06b

AnonymBruker
Skrevet

Forstår deg , TS. Har det på samme måte ift dating. Jeg er litt eldre da.
Fortsett å date, tenker jeg. Det finnes de menn som er interessert i et forhold og kan vente med sex inntil du er klar. 
Synes ikke du skal flagge med det på første date. La relasjonen utfolde seg naturlig og sett dine grenser underveis. 

Anonymkode: 46ee5...a0d

Skrevet

Jeg forstår deg godt. Det virker som at folk har så dårlig tid når de dater. Alt skal skje så fort, og sex skal helst finne sted i løpet av de første møtene for å sjekke om man "er match". Jeg skjønner ikke hva folk jager sånn etter. Det er jo ingen hast. Alt må ikke skje øyeblikkelig. Det kan være fint å ta seg ekstra god tid til å bli kjent, bli venner først og så se om det utvikler seg til noe mer.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...