rebella81 Skrevet 14. april 2022 #1 Del Skrevet 14. april 2022 Har lasta ned Disney + for å se nyeste Kardashians nå, men får det ikke til...noen som vet hva jeg gjør feil? Finner det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 14. april 2022 #2 Del Skrevet 14. april 2022 Har nettopp sett det. Har du aktivt abonnement? Kom opp på første side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 14. april 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 14. april 2022 Takk for svar! 🤩 Ja, opprettet nettopp abonnementet, men finner ikke Kardashians nei. Er datteren min som har såååå lyst til å se det, så krise i heimen nå. Får kontakte kundeservice i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silla123 Skrevet 14. april 2022 #4 Del Skrevet 14. april 2022 Sjekk innstillinger at du ikke har lagt inn aldersgrense. Det var det på min bruker først så var mye jeg ikke fant, men når jeg fikk endret det så kom alt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 14. april 2022 #5 Del Skrevet 14. april 2022 Sist jeg så Kardashians, så gråt de pga showet var over. Og nå er de tilbake? Noen som har lest hvorfor de endret mening eller noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 14. april 2022 #6 Del Skrevet 14. april 2022 Hva i all verden gjør de på Disney +? Er det ikke litt malplassert kategori? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 14. april 2022 #7 Del Skrevet 14. april 2022 Ghostface skrev (1 time siden): Hva i all verden gjør de på Disney +? Er det ikke litt malplassert kategori? Masse på Disney+ som ikke er for småunger. Det er derfor de har aldersinnstillinger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 14. april 2022 #8 Del Skrevet 14. april 2022 Forsøpler hele Disney+ Møkkaprogram. Nei, de trenger vel mer penger... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 15. april 2022 #9 Del Skrevet 15. april 2022 Beyblade skrev (18 timer siden): Masse på Disney+ som ikke er for småunger. Det er derfor de har aldersinnstillinger Ja, jeg vet ikke jeg. Jeg bruker ikke strømmetjenester og har ikke sett en eneste Kardashian episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 15. april 2022 #10 Del Skrevet 15. april 2022 Ghostface skrev (2 timer siden): Ja, jeg vet ikke jeg. Jeg bruker ikke strømmetjenester og har ikke sett en eneste Kardashian episode. Kanskje du burde se en? 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 15. april 2022 #11 Del Skrevet 15. april 2022 Koskos skrev (11 minutter siden): Kanskje du burde se en? 😀 Hvorfor det? Har ikke noe behov for det. God kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 15. april 2022 #12 Del Skrevet 15. april 2022 Ghostface skrev (20 minutter siden): Hvorfor det? Har ikke noe behov for det. God kveld. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 15. april 2022 #13 Del Skrevet 15. april 2022 Koskos skrev (51 minutter siden): Man kan jo ha forskjellige interesser uten å krangle. God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 16. april 2022 #14 Del Skrevet 16. april 2022 Ghostface skrev (8 timer siden): Man kan jo ha forskjellige interesser uten å krangle. God påske! God påske 🌸🌸🌸🌸🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 16. april 2022 #15 Del Skrevet 16. april 2022 Brukte du søkefunksjonen ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 16. april 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 16. april 2022 Jeg måtte bare justere aldersgrensen, så fikk jeg det frem 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå