Gå til innhold

Hvorfor tar dere kontakt med crushet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har et crush eller en utvalgt i kikkerten.... en dere IKKE dater,  men som dere har litt kontakt med(melding, møtes...) . 

Hvor ofte tar dere kontakt, på melding eller tlf?

Anonymkode: 4dc06...2af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overskriften skal være

"HVOR OFTE tar dere kontakt med crushet?"

Anonymkode: 4dc06...2af

Skrevet

Nå har ikke jeg vært den typen som tar kontakt først med de jeg er interessert i. Noe som er dårlig av meg selvsagt, og jeg er glad jeg har endret meg på akkurat den fronten. Per dags dato er det ingen jeg er interessert i, men håper det kommer noen i min kikkert snart slik at jeg får gå utenfor komfortsonen min 😅

I fortiden derimot, når en gutt var interessert i meg så tok de alltid kontakt. Men det var stor forskjell på kommunikasjonen mellom en jeg var interessert i, og en som jeg var forelsket i. En som var interessert i meg og jeg i han kunne prate mye en dag, og plutselig være helt stille 2-3 dager. Sende en snap her og der. Men en som var forelsket i meg og jeg i han pratet sammen hver dag. 

Jeg er heller ikke den typen som er komfortabel med å prate i tlf, så for meg har det alltid vært å tekste. Det er veldig forskjellig fra person til person, noen elsker å prate hver eneste dag om alt og ingenting med folk de er interesserte i, mens andre vil vel holde seg litt tilbake. 

Skrevet

Både han og jeg kontakter hverandre daglig....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Somregel kl 0215 natt til søndager

Anonymkode: 29e1b...ae5

AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på responsen jeg får tilbake og sånt. Er jo litt teit om jeg må ta kontakt hver gang, men jeg tar kontakt når jeg føler for det så lenge jeg føler det ikke blir oppfatta som mas. Deler heller bilder og sånt fra ting jeg opplever også ser jeg om der kommer noe respons, 

Anonymkode: a1f06...2db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...