Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en baby på én måned, og har fått veldig smerter i nakken (og dermed spenningshodepine) i forbindelse med amming og stell osv. Blir ganske frustrert. Gode råd?

Anonymkode: 98be2...58a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke ammestillinger bruker du?

Anonymkode: 144cf...4c0

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre ganske så vanlig å få vondt i skuldere og nakke når man får barn. Prøv å hver flink til å strekke hele ryggen og nakken flere ganger for dagen.

Gratulerer med baby!

Anonymkode: 0f35a...086

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvilke ammestillinger bruker du?

Anonymkode: 144cf...4c0

Sitter i sofaen og ammer på annenhver bryst. Holder babyen i armene, så hun ligger sidelengs. Den vanlige ammestillingen, tror jeg. Men vet nok ikke helt om jeg får støttet opp meg og babyen riktig.

AnonymBruker
Skrevet

Plagdes i starten med de samme da jeg hadde feil amme stilling. Snakk med helsestasjonen så hjelper de deg, jeg måtte ligge en periode å amme til jeg ble bedre så brukte jeg ammepute En periode etterpå. 

Anonymkode: d4ce7...f34

AnonymBruker
Skrevet

Bruk ammepute så du slipper å holde baby. Jeg bruker den fra bbhugme, da har jeg armene fri. Legg en pute bak hodet så du kan legge hodet bakover og slappe av. Senk/avspenn skuldrene. Husk at man ammer mange timer om dagen, så er viktig å sitte avslappet og komfortabelt :)

Anonymkode: 6f917...8d4

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Sitter i sofaen og ammer på annenhver bryst. Holder babyen i armene, så hun ligger sidelengs. Den vanlige ammestillingen, tror jeg. Men vet nok ikke helt om jeg får støttet opp meg og babyen riktig.

Bruk ammepute til å hvile armene på

Anonymkode: b80a5...140

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...