Gå til innhold

Hjelp! Kyllingfajitas hos big bite.

supermamz

Anbefalte innlegg

Noen som jobber eller har jobbet på bigbite som vet hvordan man kan lage den kylling fajitas blandingen? Den er så god og har så lyst å prøve å lage selv, men aner jo ikke hva den inneholder engang😅 Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Challenge: Gå til en Big Bite-sjappe og be vedkommende om å fortelle deg ingrediensene i krydderblandingen 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Challenge: Gå til en Big Bite-sjappe og be vedkommende om å fortelle deg ingrediensene i krydderblandingen 😅

Jeg tviler på at de vet det. Dette med krydderblandinger og sauser er nok garantert noe hvert utsalgssted får ferdig tilsendt fra hovedkvarterets lager. Ikke noe de overlater til tenåringer med deltidsjobber å stå og blande til og lage perfekt hver gang....

Anonymkode: e54a1...9be

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tviler på at de vet det. Dette med krydderblandinger og sauser er nok garantert noe hvert utsalgssted får ferdig tilsendt fra hovedkvarterets lager. Ikke noe de overlater til tenåringer med deltidsjobber å stå og blande til og lage perfekt hver gang....

Anonymkode: e54a1...9be

Det tror jeg også, men hvis ts vet ingrediensene i pakningen, kan vedkommende lage den selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en ferdigblandet påleggssalat, og ikke noe de står og blander selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bigbite bruker påleggssalater fra Delikat.

Anonymkode: 7097e...742

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supermamz skrev (13 timer siden):

Noen som jobber eller har jobbet på bigbite som vet hvordan man kan lage den kylling fajitas blandingen? Den er så god og har så lyst å prøve å lage selv, men aner jo ikke hva den inneholder engang😅 Noen som vet?

Den med karri eller den med tacokrydder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (3 timer siden):

Den med karri eller den med tacokrydder?

Den som man får når man sier Kyllingfajitas. Det er ikke karri i den, men den smaker ikke taco heller 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (Akkurat nå):

Den som man får når man sier Kyllingfajitas. Det er ikke karri i den, men den smaker ikke taco heller 😱

Er det en mer røkt smak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (11 timer siden):

Jeg tror det er en ferdigblandet påleggssalat, og ikke noe de står og blander selv. 

Det er det nok, men tenkte kanskje det står på boksen hva det inneholder. Så man vet hva man kan prøve å blande sammen🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (36 minutter siden):

Det er det nok, men tenkte kanskje det står på boksen hva det inneholder. Så man vet hva man kan prøve å blande sammen🙈 

Hva med å prøve å blande 

kylling

kylling fajitas krydderet

30% rømme/ 70%majonesblanding 

og så eventuelle grønnsaker som er i salaten?

Du må sikkert ha i litt sitron/syre i blandingen for å gjøre rømme/majonesblandingen mindre mektig også.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...