Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste mnd har jeg mer og mer kjent på at jeg kjeder meg i forholdet. Jeg elsker han og vil virkelig få dette til å vare. Orker ikke begynne på nytt igjen. Han er 50+ og jeg 40+. 
før var vi mye ute og spiste, koste oss med vin, så filmer, dro på dagsturer osv. 

Nå vil ha INGENTING med med. Han trener nesten hver dag i påska, kommer hjem og vil ligge i sofaen og se på tv (noe jeg ikke liker se på) Så da leser jeg bok i et annet rom. Han vil ikke ut å spise nå i påsken, har plutselig fått imot vin og «usunn» mat. Vi spiser heller ikke middag sammen hjemme da han aldri vet hva han vil ha før 1min før han spiser. Ender opp stort sett med salat. Jeg spiser da mye knekkebrød. Ellers sitter han og ser ned i aksjekurser på pc. 
Han tar ikke på meg, klemmer meg ikke eller har sex med meg. Det har han kkke gjort på år.

Men, ifølge han synes han vi har det fint. 
jeg elsker han, men kjeder meg snart ihjel og savner å føle meg sett og ønsket.

Hva kal jeg gjøre??? Vil bare ha mer kvalitetstid med han. Men når jeg sier det sier han bare «vi er jo sammen hele tiden»

Anonymkode: 73d3d...3df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må snakke sammen om hva dere skal spise, gjøre etc. Er forsåvidt fornuftig av ham å kutte ned på kaloririk drikke/mat hvis han er fylt 50. Men dere skal jo ikke kutte kosen og kulturelle opplevelsen av den grunn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han vil ikke ut å spise nå i påsken, har plutselig fått imot vin og «usunn» mat.

Kan dere ikke gå ut og spise likevel? Han trenger jo ikke å velge vin og usunn mat fra menyen?

Spiser du veldig mye usunt? Er han treningsnarkoman mens du er veldig overvektig, at det er derfor han ikke vil ha sex? Beklager om dette spørsmålet var litt ubehagelig, men du tok opp det med manglende sex, og det virket som dere hadde veldig ulikt syn på kosthold.

Anonymkode: 4ec0b...7f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan dere ikke gå ut og spise likevel? Han trenger jo ikke å velge vin og usunn mat fra menyen?

Spiser du veldig mye usunt? Er han treningsnarkoman mens du er veldig overvektig, at det er derfor han ikke vil ha sex? Beklager om dette spørsmålet var litt ubehagelig, men du tok opp det med manglende sex, og det virket som dere hadde veldig ulikt syn på kosthold.

Anonymkode: 4ec0b...7f1

Vi trener og spiser sunt begge to, og jeg er nedre normalvektig. 
Men jeg synes det innimellom er hyggelig å kos meg med litt vin og god mat ute.

Anonymkode: 73d3d...3df

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Klassisk eksempel på at man blir lei av hverandre i langvarig forhold. Her er det dessverre bare en av dere som har blitt lei først. Han synes rett og slett at en mengde andre ting er mer interessant og morsomt enn å være sammen med deg. Det må man kunne akseptere i et langvarig forhold.

Anonymkode: 84ccb...c2e

Gjest supernova_87
Skrevet

Men har du sagt det til ham da? At du kjeder deg grønn i forholdet? 

Det trengs to for å jobbe for et forhold. Og det er begges ønsker og forventninger som skal tas høyde for. 

Hvis du ikke har snakket med ham så planlegger du en prat der du forteller ham akkurat hvordan det står til med forholdet fra din side, og snakker om hvordan dere kan løse dette sammen. Om han ikke vil/gidder, så får du vurdere om du skal gå. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har kommet i overgangsalderen for menn, der synkende testosteron gjør han mindre ivrig på sex og slikt? Er han 50+, er det jo på den tiden mange menn merker det. Noen merker aldri noe, men veldig mange merker en endring i sexlysten. Spesielt om de er med samme dama i mange år, må man kanskje dessverre si. Men det er et faktum at noen menn mister litt lysten på sin partner etter mange år med det samme, og når kvinnen begynner å bli eldre.

Du har ikke mistanker om at han har noen på si? Det kan være en årsak til manglende sexlyst hjemme. Bare nevner det, for det er ikke helt utenkelig i våre dager.

Anonymkode: 19459...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...