AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Ble dere som en mamma/pappa for barnet/barna hans/hennes? Anonymkode: e5623...459
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 Jeg tenker at dersom jeg skulle bli revet bort, så hadde det vært fantastisk dersom min manns nye partner hadde tatt seg av og elsket våre barn som hennes egne 💝 Anonymkode: 8ee74...663 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Skrevet 14. april 2022 Min pappa døde når jeg var 11 har to små brødre. Etter noen år fikk hun ny kjæreste og senere mann. Han ble raskt pappaen vår. Mamma og han fikk aldri egene barn. Nå 25 år senere er han enda pappaen vår. Anonymkode: 7e424...fb0 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 En venn av meg gjort det, han ble sammen med dama når alle barna var under 6, han endte opp med å adoptere de sånn at de var likestilt med barna de fikk sammen. Siden hun han ble sammen med og barna hadde opplevd tap før så var det ekstra viktig at de visste at om noe skjedde mor så fikk alle barna være sammen, derfor ble det enklest at han adopterte de. Han ble pappa nummer 2 og han har vært meget respektfull når det kommer til biologisk far sin familie. Barna har alltid pratet om "første" pappaen de hadde og at de var heldige som fikk han som pappa nummer 2. Han har alltid behandlet barna likt, flott mann, stiller opp på alt og før de fikk felles barn. Han var og den som tok initiativ til å flytte nærmere biologisk fars familie slik at de skulle få mer kontakt med sine barnebarn. Anonymkode: cc908...9e8 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå