AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Føler at de er litt rotete og ujevne. Vil gjerne ha de litt mørkere( samme farge som håret mitt). Ønsker ikke damete bryn. Det jeg ønsker er en justering, ikke noe som skriker at jeg har gjort noe voldsomt. Jeg vet at det går an å spørre frisøren om det. Men jeg vet ikke om hun gjør det på menn, om det er kleint å spørre om det, og det er viktig at blir ser litt diskret ut. En annen ting jeg lurer på er hårvekst. Finnes det måter å stimulere hårvekst på brynene? Hva bør jeg kjøpe? Og hvor kan jeg kjøpe det? Anonymkode: de4e9...f06 1
AprilLudgate Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Føler at de er litt rotete og ujevne. Vil gjerne ha de litt mørkere( samme farge som håret mitt). Ønsker ikke damete bryn. Det jeg ønsker er en justering, ikke noe som skriker at jeg har gjort noe voldsomt. Jeg vet at det går an å spørre frisøren om det. Men jeg vet ikke om hun gjør det på menn, om det er kleint å spørre om det, og det er viktig at blir ser litt diskret ut. En annen ting jeg lurer på er hårvekst. Finnes det måter å stimulere hårvekst på brynene? Hva bør jeg kjøpe? Og hvor kan jeg kjøpe det? Anonymkode: de4e9...f06 Om de er rotete holder det å klippe litt av det som fremstår som langt (gre med liten spoolie oppover så ser du det). Så kan du farge selv med Refectocil. Der må du følge litt fargen du har. 3.1 er typisk passende for nordisk mørk blond, mens 3 blir endel mørkere. Du kan også blande to farger - og la det bare sitte i 5 min første gangen. Varer bare i et par uker, og første døgnet er fargen sterkest. Om du synes det ble for mørkt kan du bare vaske litt ekstra med såpe. Går ikke bort, men fades fortere. For å stimulere til hårvekst kan en prøve brynserum. Dette kan gi bivirkninger for noen, selv har jeg aldri funnet et som virker bra. Av alle brynserum jeg har prøvd virker faktisk et på Normal til 110 kr «best» (veldig forsiktig virkning). Endret 14. april 2022 av Fløff
Natta1980 Skrevet 14. april 2022 #3 Skrevet 14. april 2022 i oslo har du wow brow-salonger som ordner bryn.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #4 Skrevet 15. april 2022 Frisøren ordner brynene til mannen min, tror det er helt vanlig. Han tar det samtidig som hårklipp. Han er også i 30 årene. Anonymkode: 2c951...12f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #5 Skrevet 16. april 2022 Sønnen min får også stelt brynene når han klipper seg. Han elsker å bli dullet med hos frisøren. Han er 20 år og har kraftige mørke bryn. Anonymkode: 089c3...a07
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #6 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (På 15.4.2022 den 16.58): Frisøren ordner brynene til mannen min, tror det er helt vanlig. Han tar det samtidig som hårklipp. Han er også i 30 årene. Anonymkode: 2c951...12f Men blir de farget også? Mine bryn er litt lyse føler jeg. Men ønsker ingen dramatisk endring. Har brunt hår og ønsker ikke super mørke bryn. Men de er liksom mørkere på den ene siden. Anonymkode: de4e9...f06
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #7 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men blir de farget også? Mine bryn er litt lyse føler jeg. Men ønsker ingen dramatisk endring. Har brunt hår og ønsker ikke super mørke bryn. Men de er liksom mørkere på den ene siden. Anonymkode: de4e9...f06 Nei, men han har helt mørke bryn fra før. Tror ikke det er noe problem å legge på litt farge. Sikkert lurt å gjøre det hos frisøren for å unngå noen tabber. Anonymkode: 2c951...12f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå