AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Kan noen vær så snill å fortelle meg hvordan man RIR som en litt større dame? Jeg får det ikke inn i hodet. Hver gang jeg prøver gir jeg bare opp. Da jeg var ung og lett gikk det som bare det.. men etter jeg gikk opp mye i vekt pluss har dårlig kne går det ikke lengre… Har noen tips?? Jeg setter pris på ALT. Ønsker å bare la samboeren min få nyte for en gangs skyld.. Anonymkode: 8da1b...15d 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 F.eks gå ned i vekt og gjør som i gode gamle dager Anonymkode: 6dc7a...dca 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Skrevet 14. april 2022 Du beskriver ikke hvordan du gjorde det før da. Var det mye typ opp og ned, tungt for lårene? Har du prøvd mer vugging frem og tilbake? Anonymkode: 67865...dc4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 Jeg gjør alt fra å sitte på kne og «vugge» frem og tilbake, sitte på huk osv. mannen digger alt! Anonymkode: 24f86...da7
Fioljenta Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 Prøv å knele med et bein og stå på huk med det andre (altså, et kne og en fot i underlaget). Da er det lettere å gå opp og ned, synes jeg. Men du kan også strutte med puppene, løfte håret og smile frekt til ham for å gi ham et visuelt show mens du bare vipper frem og tilbake på bekkenet (trekk magen inn og press den ut igjen). Det er sikkert ikke så intenst at han kommer av det, men jeg tipper at han liker det likevel. ;-) Det er mange muligheter! 2
wandagirl Skrevet 15. april 2022 #6 Skrevet 15. april 2022 Fioljenta skrev (1 time siden): Prøv å knele med et bein og stå på huk med det andre (altså, et kne og en fot i underlaget). Da er det lettere å gå opp og ned, synes jeg. Men du kan også strutte med puppene, løfte håret og smile frekt til ham for å gi ham et visuelt show mens du bare vipper frem og tilbake på bekkenet (trekk magen inn og press den ut igjen). Det er sikkert ikke så intenst at han kommer av det, men jeg tipper at han liker det likevel. 😉 Det er mange muligheter! Dette👆 Eller plasser dere ved sengekanten og ha et bein på gulvet, da er det lettere å holde på en stund😊 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #7 Skrevet 15. april 2022 Du har kneproblemer pga vekta. Så gjør du noe med det så hjelper du både knærne, egen helse og kan ri som før. Anonymkode: e55c5...45e
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #8 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du har kneproblemer pga vekta. Så gjør du noe med det så hjelper du både knærne, egen helse og kan ri som før. Anonymkode: e55c5...45e men man får jo ikke gjort noe med det den neste uka - så kan du drite i å si sånn?? Jeg er ikke ts, men sliter litt med det samme. Og det ikke alltid like lett å gjøre noe med vekta! Så slutt å vær en gjøk og ikke kom med sånne kommentarer! Anonymkode: 7860a...695 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #9 Skrevet 17. april 2022 Jeg er heller ikke blant de slankeste. Mannen min har alltid likt å se meg bakfra. En stilling vi ofte ender opp med, er derfor at han ligger på ryggen, så setter jeg meg på huk eller kne over brystkassa hans og bøyer meg framover mens jeg runker han og han fingrer eller slikker meg. Etter flere år med sextørke, ble dette en favoritt for oss når barna var ute og vi hadde huset for oss selv uten å tenke på at noen kunne komme inn på soverommet. Anonymkode: 9663b...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå