AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Hvordan kan en kvinne ta initiativ under sex? Altså gjøre en jobb, om man ser bort i fra • Gå ned på han •Ri han/sitte på toppen •Være aktiv fra under han Kjæresten mener jeg tar lite initiativ. Men jeg gjør alt det over. Hva mer kan jeg som dame gjøre for å overraske han? (Han ønsker ingenting inn i rumpa)😅😂 Anonymkode: 49f68...ad0
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 Han mente ikke initiativ TIL sex da? Anonymkode: ae176...4fe
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Skrevet 14. april 2022 Kysse ham Runke ham Leke rollespill Få ham til å slikke deg Anonymkode: 89d82...a4d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 Hun siste jeg lå med, gjorde mye av det du sier. Men det var hele tiden den passive "hva har du lyst til å gjøre nå?", som egentlig var litt avtennende. Typen din, og forsåvidt meg selv, er nok ikke dominante, og synes det er bra med damer som tar seg til rette, styrer, eller sier hva de vil. For min del liker jeg å veksle på det. Mye av det handler om å sitte igjen med inntrykket av at partneren vil dette like mye som meg, og at hun ikke bare er med av plikt, eller mangel på noe på tv. Anonymkode: 2af6d...145 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #5 Skrevet 14. april 2022 Kanskje ta initiativ til sex når han ikke venter det? Som f.eks. utendørs, i bilen, begynne å suge han når dere ser på film? Eller komme med forslag til ting dere kan gjøre senere? Hvis jeg ser en stilling jeg har lyst til å prøve for eksempel så kan jeg fortelle om den og så prøver vi det senere. Eller bare si hva du vil underveis. Anonymkode: efe03...a3c 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #6 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun siste jeg lå med, gjorde mye av det du sier. Men det var hele tiden den passive "hva har du lyst til å gjøre nå?", som egentlig var litt avtennende. Typen din, og forsåvidt meg selv, er nok ikke dominante, og synes det er bra med damer som tar seg til rette, styrer, eller sier hva de vil. For min del liker jeg å veksle på det. Mye av det handler om å sitte igjen med inntrykket av at partneren vil dette like mye som meg, og at hun ikke bare er med av plikt, eller mangel på noe på tv. Anonymkode: 2af6d...145 Så rett og slett ta kontroll? Å fortelle han hva han skal gjøre med meg typ? Jeg har alltid vært sub. Kjæresten har alltid vært den dominante. Kanskje han rett og slett ønsker at jeg skal snu i blant. Sant du sier så går det mye i at jeg går ned på han uten å si et ord, at det blir mye at jeg ønsker han skal fortelle meg hva han vil… Å venter litt på det etter på😅 Men rett og slett initiativ til å «styre» han da? Anonymkode: 49f68...ad0
visp Skrevet 14. april 2022 #7 Skrevet 14. april 2022 Jeg syns det høres ut som om du tenker mest på hva du tror han vil. Er du genuint kåt, så kommer alt det der av seg selv og det er kanskje den følelsen han savner. Det setter en sperre mellom dere ved at han sier det der, så han skyter seg selv i foten; det blir en ond sirkel. 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #9 Skrevet 14. april 2022 Strippe for han. Onanere foran han. Gå rundt i kort kjole hjemme på dagtid og tilfeldigvis røpe at du er truseløs Anonymkode: 0a295...d6a 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #10 Skrevet 14. april 2022 Kanskje du skulle tatt initiativ til å gi ham et spark bak, og bli kvitt ham? Anonymkode: 04c61...bd8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #11 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (På 15.4.2022 den 0.55): Kanskje du skulle tatt initiativ til å gi ham et spark bak, og bli kvitt ham? Anonymkode: 04c61...bd8 Hvor tok du denne reaksjonen fra? Jeg synes det høres ut som et godt samliv, der de kommuniserer sine ønsker. Anonymkode: 2af6d...145 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå