Gå til innhold

Legge kort for min psykisk syke datter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min datter sliter. Ikke med narkotika og rus, men med livet. Hun holder oss foreldre utenfor, vi når ikke inn til henne.

Kan noen legge kort? 🙏 Kanskje får jeg en indikasjon på hva jeg kan gjøre? 

Anonymkode: 02f02...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tok reading fra her: https://www.free-tarot-reading.net/readings/205471181

Kort 1- hva du føler:
The hermit

Du skriver hun ikke når inn til dere hvilke dette kortet beskriver av å være isolert fra henne.

Kort 2:-det du mest vil ha nå:
Temperance

Du vil at dere skal komme til enighet. Finne en balanse, at ting skal flyte. Kanskje kan det hjelpe å tenke på hvordan ting var før. Kan det være noe som har skjedd med henne som har gjort at hun vil holde dere utenfo. Nå vet jeg ikke hvor gammel hun er, men er hun over 18 er hun myndig. Gi henne litt pusterom og privatliv. Ikke bryt grensene hennes, men respekter privatlivet og at det er greit at hun har noe for seg selv. At hun ikke vil slippe dere inn, kan være fordi hun er redd for at dere skal bestemme og ha kontroll over henne og at det hun vil gjøre og være, vil hun dermed av dere ikke få lov til. H

Kort 3- din frykt:
The hierophant

Som det jeg skrev over litt, kom til enighet. Snakk sammen. Ikke bryt grenser. Vær klar på at hun kan få lov å ha et privatliv og ting for seg selv. Kanskje kan en familieterapaut hjelpe eller andre rådgivende tjenester?

Kort 4-hva som fungerer for deg:
The high priestess

Bruk intuisjonen til å finne ut hva som fungerer. Hvordan var ting før? Slet hun før? Mulig se tilbake på hvordan det var før og få det som det. Hva fungerte og ikke fungerte før i tiden?

Kort 5-hva som går i mot deg:
Justice

Jeg vet ikke med dette kortet, men det jeg først tenkte på er at dere må komme til et kompromiss.

Kort 6-outcome:
The moon

Månen er knyttet til følelsene. Så lytt til følelsene. Den er ofte det beste veiledningen har. ikke press henne, men ikke være for slapp heller. Ikke gi dere.

Anonymkode: da763...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen tusen takk for at du gjorde dette for meg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 16.48):

Min datter sliter. Ikke med narkotika og rus, men med livet. Hun holder oss foreldre utenfor, vi når ikke inn til henne.

Kan noen legge kort? 🙏 Kanskje får jeg en indikasjon på hva jeg kan gjøre? 

Hvor gammel er hun da? Det er ganske normalt å holde foreldrene sine utenfor om man nærmer seg myndighetsalder/allerede er blitt voksen og man sliter psykisk! Ikke bli den innpåslitne og masete moren!

Anonymkode: 154b8...3c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...