Gå til innhold

Er denne nettbutikken sikker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan sjekke på trustpilot. Det står at det er en bekreftet virksomhet, og selv om det bare er 6 anmeldelser er nesten alle positive.

Endret av Blod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser greit ut det. Lett å finne kontaktopplysninger og organisasjonsinfo på siden. Virker til å være et dansk firma som prøver seg i Norge. 

På nett kan man aldri garantere seg mot noe som helst, men dette er neppe svindel hvertfall. 

Anonymkode: ea954...6ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er litt suspekt at telefonnummeret de oppgir, som tilsynelatende skal være norsk, ikke finnes i telefonkatalog på nett ved søk og oppslag. Det er ukjent nummer. Så er det overhodet et fungerende nummer? Jeg er mistenksom av natur.

Den eneste andre kontaktmåten de har er å fylle ut et skjema i en boks på nettsiden. Det er ingen andre måter å komme i kontakt med kundeservice på.

Alle norske nettbutikker skal og bør ha org.nr oppgitt. Det fant jeg her, og det ble reg. i Brønnøysund i januar 2020. De burde ha rukket å få flere omtaler i Norge på den tiden, synes jeg?

Jeg ser at den danske nettbutikken deres bare har fått to og en halv stjerne i kundeomtaler på nett. Det er et dårlig tegn.

Alt i alt ville jeg ikke handlet derfra. Men det er meg, og jeg er som sagt ganske mistenksom. Er ikke alle ting som bør være der på plass, så skygger jeg unna. 

Anonymkode: c9329...c53

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruk alltid trustpilot når du er usikker på en ny nettbutikk 🙌🏼

Anonymkode: 7ca65...154

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Blod skrev (15 timer siden):

Du kan sjekke på trustpilot. Det står at det er en bekreftet virksomhet, og selv om det bare er 6 anmeldelser er nesten alle positive.

Takk!👌🏻

Anonymkode: 4a4bf...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er litt suspekt at telefonnummeret de oppgir, som tilsynelatende skal være norsk, ikke finnes i telefonkatalog på nett ved søk og oppslag. Det er ukjent nummer. Så er det overhodet et fungerende nummer? Jeg er mistenksom av natur.

Den eneste andre kontaktmåten de har er å fylle ut et skjema i en boks på nettsiden. Det er ingen andre måter å komme i kontakt med kundeservice på.

Alle norske nettbutikker skal og bør ha org.nr oppgitt. Det fant jeg her, og det ble reg. i Brønnøysund i januar 2020. De burde ha rukket å få flere omtaler i Norge på den tiden, synes jeg?

Jeg ser at den danske nettbutikken deres bare har fått to og en halv stjerne i kundeomtaler på nett. Det er et dårlig tegn.

Alt i alt ville jeg ikke handlet derfra. Men det er meg, og jeg er som sagt ganske mistenksom. Er ikke alle ting som bør være der på plass, så skygger jeg unna. 

Anonymkode: c9329...c53

Wow, tusen takk for et så utfyllende svar! ☺️☺️

Tror jeg lar være å bestille herfra, ser også at frakten blir dyrere enn varen jeg ville bestille.

Kan jeg be deg om en liten tjenesten til? Ser at denne nettbutikken dukker stadig opp, er denne mer sikker, tror du? vil bestille barberblader, og de er eneste som har.

https://www.fruugo.no/fjaer-13365-styling-blad-vanlig-type-ex-10-blader/p-16872037-36867051?language=no&ac=croud&gclid=EAIaIQobChMI-faQ47uV9wIVF49oCR0o4At8EAQYAiABEgLVt_D_BwE

Anonymkode: 4a4bf...d32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fruugo er en markedsplass, litt som ebay, Wish og sånt. Nettsiden og selskapet i seg selv er det ikke noe galt med, men du vet ikke helt hvem du handler med eller hva du får.

Anonymkode: ea954...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...