AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Del Skrevet 14. april 2022 https://www.beautycos.no/ Anonymkode: 4a4bf...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 14. april 2022 #2 Del Skrevet 14. april 2022 (endret) Du kan sjekke på trustpilot. Det står at det er en bekreftet virksomhet, og selv om det bare er 6 anmeldelser er nesten alle positive. Endret 14. april 2022 av Blod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Del Skrevet 14. april 2022 Ser greit ut det. Lett å finne kontaktopplysninger og organisasjonsinfo på siden. Virker til å være et dansk firma som prøver seg i Norge. På nett kan man aldri garantere seg mot noe som helst, men dette er neppe svindel hvertfall. Anonymkode: ea954...6ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Del Skrevet 14. april 2022 Det er litt suspekt at telefonnummeret de oppgir, som tilsynelatende skal være norsk, ikke finnes i telefonkatalog på nett ved søk og oppslag. Det er ukjent nummer. Så er det overhodet et fungerende nummer? Jeg er mistenksom av natur. Den eneste andre kontaktmåten de har er å fylle ut et skjema i en boks på nettsiden. Det er ingen andre måter å komme i kontakt med kundeservice på. Alle norske nettbutikker skal og bør ha org.nr oppgitt. Det fant jeg her, og det ble reg. i Brønnøysund i januar 2020. De burde ha rukket å få flere omtaler i Norge på den tiden, synes jeg? Jeg ser at den danske nettbutikken deres bare har fått to og en halv stjerne i kundeomtaler på nett. Det er et dårlig tegn. Alt i alt ville jeg ikke handlet derfra. Men det er meg, og jeg er som sagt ganske mistenksom. Er ikke alle ting som bør være der på plass, så skygger jeg unna. Anonymkode: c9329...c53 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #5 Del Skrevet 14. april 2022 Bruk alltid trustpilot når du er usikker på en ny nettbutikk 🙌🏼 Anonymkode: 7ca65...154 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva00 Skrevet 15. april 2022 #6 Del Skrevet 15. april 2022 Har bestilt derifra-ingen problemer i det hele tatt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #7 Del Skrevet 15. april 2022 Blod skrev (15 timer siden): Du kan sjekke på trustpilot. Det står at det er en bekreftet virksomhet, og selv om det bare er 6 anmeldelser er nesten alle positive. Takk!👌🏻 Anonymkode: 4a4bf...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #8 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er litt suspekt at telefonnummeret de oppgir, som tilsynelatende skal være norsk, ikke finnes i telefonkatalog på nett ved søk og oppslag. Det er ukjent nummer. Så er det overhodet et fungerende nummer? Jeg er mistenksom av natur. Den eneste andre kontaktmåten de har er å fylle ut et skjema i en boks på nettsiden. Det er ingen andre måter å komme i kontakt med kundeservice på. Alle norske nettbutikker skal og bør ha org.nr oppgitt. Det fant jeg her, og det ble reg. i Brønnøysund i januar 2020. De burde ha rukket å få flere omtaler i Norge på den tiden, synes jeg? Jeg ser at den danske nettbutikken deres bare har fått to og en halv stjerne i kundeomtaler på nett. Det er et dårlig tegn. Alt i alt ville jeg ikke handlet derfra. Men det er meg, og jeg er som sagt ganske mistenksom. Er ikke alle ting som bør være der på plass, så skygger jeg unna. Anonymkode: c9329...c53 Wow, tusen takk for et så utfyllende svar! ☺️☺️ Tror jeg lar være å bestille herfra, ser også at frakten blir dyrere enn varen jeg ville bestille. Kan jeg be deg om en liten tjenesten til? Ser at denne nettbutikken dukker stadig opp, er denne mer sikker, tror du? vil bestille barberblader, og de er eneste som har. https://www.fruugo.no/fjaer-13365-styling-blad-vanlig-type-ex-10-blader/p-16872037-36867051?language=no&ac=croud&gclid=EAIaIQobChMI-faQ47uV9wIVF49oCR0o4At8EAQYAiABEgLVt_D_BwE Anonymkode: 4a4bf...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #9 Del Skrevet 15. april 2022 Fruugo er en markedsplass, litt som ebay, Wish og sånt. Nettsiden og selskapet i seg selv er det ikke noe galt med, men du vet ikke helt hvem du handler med eller hva du får. Anonymkode: ea954...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå