Gå til innhold

Jeg tror han jeg dater er redd for sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en skilt kvinne i midten av 30årene som siden august har datet en 9år yngre mann som aldri har vært i et forhold.

Vi har flere ganger sittet i jacuzzien min, jeg har sittet på fanget hans og jeg VET utifra reaksjonen jeg kjente fra ham at han har lyst på meg 🤷‍♀️ Den ene gangen fingret han meg, og sist gang var jeg naken, men han satt i bokseren.

Han har også sovet over flere ganger, og han har fingret meg. Men når jeg nærmer hånden min nedover på ham, så stopper han meg...

Tidligere var jeg veldig seksuell av meg og har ikke tall på hvor mange jeg hadde sex med før jeg møtte min eksmann i en alder av 22år. Og pga min trang på sex og spenning var meg og min eksmann aktive swingers i noen år. Men etter en ulykke i 2019 så forsvant mye av sex-driven min... 

Så forsåvidt er det ikke et kjempeproblem å ikke ha sex, men jeg er bare så redd for at han er redd for å ha sex med meg 😳 Han vet om hele min seksuelle fortid og har en gang kommet med kommentaren at han er redd for at han skal være kjedelig å ha sex med...

Jeg er kjempeforelsket i ham og ønsker å dele resten av livet mitt med ham.

Men jeg vet ikke hvordan jeg skal tenke ang sex... Jeg føler jeg må trø særdeles varsomt for å ikke skremme ham bort.

Finnes det noen som har vært i liknende erfaringer og/eller har noen råd og tips til hvordan jeg skal håndtere dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen lignende erfaring, men tenker det må være greit å ta opp etter så lang tid?

Anonymkode: ec810...5e4

AnonymBruker
Skrevet

Må være lov å spørre han pent. Er ikke normalt å vente så mang mnd….

Anonymkode: 011c0...248

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje er han veldig liten? Kanskje har han problem med å holde den stiv? Kan han være jomfru? Snakk med han🌼

Anonymkode: 011c0...248

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er altså midt i tjueårene?  Han trenger ikke å ha seksuell erfaring i det hele tatt, og det er vel ikke rart om det er litt nerver ute og går. Hvorfor var det nødvendig å gi ham hele din historie?  En seriøs samtale, er nok veien å gå. 

Anonymkode: 1cbb2...7d3

• Liker 1
Skrevet

Han har sikkert lite erfaring og er redd for å skuffe deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...