Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså? Nå når jeg har levert barnet til far så sier han «du, du må huske å gjøre ansvarlige valg, å ikke gjøre noe dumt nå når du har barnefri» altså, er dette greit å si? Jeg sa «vet du, du har ingenting med hva jeg gjør, jeg klarer fint å passe på meg selv» 

Anonymkode: 4d0f2...6da

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså? Nå når jeg har levert barnet til far så sier han «du, du må huske å gjøre ansvarlige valg, å ikke gjøre noe dumt nå når du har barnefri» altså, er dette greit å si? Jeg sa «vet du, du har ingenting med hva jeg gjør, jeg klarer fint å passe på meg selv» 

Anonymkode: 4d0f2...6da

Ikke greit.

Riktig svar. Neste gang ber du han om å ta ansvar for sine egne valg.

• Liker 4
Skrevet

Nja, det går an å gjøre dårlige valg når man har barnefri som påvirker barnet når det kommer tilbake.

Om man bruker hele månedslønna på byen, for eksempel. Kjenner nok av menn som gjør dét. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Veggdyret said:

Nja, det går an å gjøre dårlige valg når man har barnefri som påvirker barnet når det kommer tilbake.

Om man bruker hele månedslønna på byen, for eksempel. Kjenner nok av menn som gjør dét. 

Hva har det med saken å gjøre?

Anonymkode: e8d02...a37

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva har det med saken å gjøre?

Anonymkode: e8d02...a37

Det kan jo være sånne ting eksen til ts tenkte på når han ba henne om å være fornuftig under barnefri-uka?

Ikke vet jeg, ikke meg du siterte, men jeg bare gjetter.

Anonymkode: 63bb5...f49

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan jo være sånne ting eksen til ts tenkte på når han ba henne om å være fornuftig under barnefri-uka?

Ikke vet jeg, ikke meg du siterte, men jeg bare gjetter.

Anonymkode: 63bb5...f49

Du gjettet helt riktig. Beklager om jeg formulerte meg dårlig.

• Liker 2
Skrevet

Nei, ikke greit. En veldig nedlatende og unødvendig kommentar. Høres nøyaktig ut som noe min kontrollerende og manipulerende eks kunne sagt. *grøss* Syntes du svarte godt for deg, helt riktig at han ikke har noe med det å gjøre. 

Typisk å si slikt fordi han er redd du skal møte andre menn og egentlig ikke liker at du nå har full frihet til å gjøre hva du vil? 

• Liker 2
Skrevet

Om du har n historie for å gjøre det motsatte er det selvsagt på sin plass. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Lonelily skrev (7 minutter siden):

Nei, ikke greit. En veldig nedlatende og unødvendig kommentar. Høres nøyaktig ut som noe min kontrollerende og manipulerende eks kunne sagt. *grøss* Syntes du svarte godt for deg, helt riktig at han ikke har noe med det å gjøre. 

Typisk å si slikt fordi han er redd du skal møte andre menn og egentlig ikke liker at du nå har full frihet til å gjøre hva du vil? 

Tenkte det samme.

Anonymkode: a4bf5...0f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...