tuji Skrevet 3. november 2005 #1 Skrevet 3. november 2005 Min ettåring går på sommertid fremdeles, så her i huset står vi opp fem, halv seks om dagen... Hvordan skal jeg gjøre dette da? Hun er helt stuptrøtt klokken seks om kvelden, det er ikke sjans å holde henne lenger oppe. Dessuten har hun vært syk lenge nå, så jeg vil ikke tøye strikken lenger enn nødvendig. Hvordan gjør dere andre dette?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #2 Skrevet 3. november 2005 Dere må bare prøve å holde henne lenger oppe over lengre tid så reguleres det selv. Prøv å være ute etter middag da holder barna som regel litt lenger.
Fakse Skrevet 3. november 2005 #3 Skrevet 3. november 2005 Forskyv leggetiden litt hver dag da, det er jo ikke nødvendig å ta alt på en gang . Selv med fem minutter om dagen går det jo i riktig retning.
Gjest Madeline Skrevet 3. november 2005 #4 Skrevet 3. november 2005 Vi passet på å legge ungene litt senere for hver kveld. Etter ca en uke så var ungene stilt om til den nye tiden.
tuji Skrevet 4. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2005 Vi har kanskje klart det allerede. I går hadde vi barnevakt som aldri har lagt henne før. Dermed sovnet hun ikke før halv åtte, og sto opp sju i dag. Håper hun legger seg like sent i dag!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #6 Skrevet 4. november 2005 vi har klart det. La henne litt senere hver dag og lot henne ligge i senga om morran, selv om hun var våken. Nå er hun i vanlig rytme igjen.... godpia vårres. (mamma`n hennes gleder seg sånn til helg at...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå