AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Eller som den var før dersom du aldri hadde helt flat mage? Anonymkode: fbf8c...364
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 Den var flat ned en gang babyen var ute Anonymkode: db774...e36 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Skrevet 14. april 2022 Husker ikke helt, men husker at den ikke var flat etter 4mnd. Mellom 4 -18 mnd en gang. Anonymkode: 983da...f39
GammelKaktus Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 Den ble til en deig rett etter fødselen og så strammet det seg opp til utgangspunktet innen et par uker. Jeg er tjukk i utgangspunktet så flat mage har jeg ikke hatt siden før puberteten men var overrasket over hvor raskt det "strammet" seg opp, det hadde jeg ikke forventet.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #6 Skrevet 14. april 2022 Den ble aldri like flat som før fødsel. Anonymkode: 9ec26...a4c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #8 Skrevet 14. april 2022 Anonymous 91 skrev (39 minutter siden): Rett etter fødsel AnonymBruker skrev (1 time siden): Den var flat ned en gang babyen var ute Anonymkode: db774...e36 Så livmoren deres bare trakk seg sammen og sank n d med en gang? Høres litt rart ut, men da går det vel det også... Her tok det litt under en uke. Anonymkode: fbf8c...364 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #9 Skrevet 14. april 2022 Ble vel flat igjen med en gang etter fødsel, begge gangene. Anonymkode: f192f...95d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #10 Skrevet 14. april 2022 Tok rundt 1 mnd. Anonymkode: 6646b...c02
Anonymous 91 Skrevet 14. april 2022 #11 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så livmoren deres bare trakk seg sammen og sank n d med en gang? Høres litt rart ut, men da går det vel det også... Her tok det litt under en uke. Anonymkode: fbf8c...364 Det kan skje, den var jo ikke stram men alikevel flat. Nå var jeg ikke så stor heller da
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #12 Skrevet 14. april 2022 Flat i det ungen spratt ut. Anonymkode: 045a0...367
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #13 Skrevet 14. april 2022 Her tok det en del uker, så det er ikke alle som spretter tilbake med en gang. Jeg har kort overkropp så får veldig struttemage, regner med det går fortere om man bærer litt mer "oppover" og ikke bare utover 😂 Skal sies at jeg følte meg som en sylfide dagene etter fødsel da, det var jo stor forskjell fra å være høygravid selv om jeg ikke var tilbake till normalen! Anonymkode: 789dd...ab1
Million Skrevet 14. april 2022 #14 Skrevet 14. april 2022 Noe som er veldig rart, er at magen min var omtrent som før igjen bare en uke etter fødselen. Og jeg sier det er veldig rart fordi jeg aldri har trent en dag i mitt liv, og derfor ikke hadde noe spesielt til trente muskler i magen eller ellers. Jeg var derfor veldig overrasket over at kroppen og magen hentet seg så fort inn igjen. Jeg hadde helt flat mage fra før, pga jeg var så tynn. Jeg husker jeg og mannen var inn på fødeavdelingen igjen en uke etter fødselen fordi jeg hadde sydd to sting og det ene stinget gikk opp. Sykepleieren som jeg kom til først, spurte meg om jeg virkelig hadde ligget på fødeavdelingen der uka før? Øh, ja, sier jeg, hvordan det? Da svarer hun sånn småsurt og nebbete at "man kan ikke akkurat se på deg at du nettopp har født!" med et surt, raskt blikk på magen min, som var helt flat igjen. Hun var altså "sur" på meg fordi magen min hadde trukket seg sammen igjen allerede. Kanskje hun ikke opplevde å bli kvitt sin egen mage etter fødsler, hva vet jeg, men jeg reagerte faktisk på den sure tonen. JEG fikk nesten dårlig samvittighet pga måten hun sa det på, så nebbete og surt, som om det var "min feil" at jeg ikke hadde fødselsmage lenger...! 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #15 Skrevet 14. april 2022 Med én gang babyen var ute, men jeg var fortsatt bredere enn normalt, dvs bredere midje bl.a. Ikke noe man kunne se med klær, tror jeg. Jeg gikk i en tettsittende amme-topp på barsel og hadde flat mage i den. Anonymkode: d5cf3...4c5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #16 Skrevet 14. april 2022 Den var ganske flat på dag 4, men jeg veide da fortsatt 66 i stedet for 50 kilo, så flat som i konkav sixpack var den jo ikke. Det tok vel et halvt år før den var helt som før. Men jeg stresset ikke med å slanke meg, så gravidfettet rant bare gradvis av etterhvert som jeg kunne trene som normalt og spiste mer normalt igjen (i graviditeten hadde jeg avsmak for kjøtt og spiste mye brødmat og frukt) Anonymkode: ac666...ef0
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #17 Skrevet 15. april 2022 Tok vel iallfall 2 uker før den var like "flat" som før (den var ikke flat før da 😄) Nå etter 7 uker er den fremdeles ikke som før da synes jeg, er mer slapp og deigete liksom.. Anonymkode: 5781e...ac1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #19 Skrevet 15. april 2022 Det er to år etter siste fødsel, og magen er fremdeles ikke helt flat. Den blir nok ikke det igjen. Jeg har et bilde på telefonen min av magen min da jeg nettopp hadde fått positiv test med første barn. Jeg var så overfladisk at jeg tok det fordi jeg syntes magen min var flott, og visste at dens glanstid kunne være over. Anonymkode: 0dd36...b3f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå