AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Er folk egentlig klar over det? Vi går rundt med drit i ræva hele dagen og det setter seg i trusa og bindet for damer som bruker det. Menn har litt mer drit i ræva fordi de har mer hår der og da setter det seg fast. Æsj, vi mennesker er egentlig eklere enn dyr. Anonymkode: 7aadc...b7d 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 Og ellers har du det bra? Anonymkode: 135a0...c10 13 4
Hedda-78 Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 De fleste vasker seg med såpe og vann hver eneste dag, samt tørker seg grundig etter hvert toalettbesøk, så nei, vi har ikke "så mye dritt" i rompa til enhver tid. Bakteriefritt er det jo derimot ikke, men det er ikke det samme. Hvis du er plaget med brune merker i undertøyet, må du revurdere hygienen din. 27
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #5 Skrevet 14. april 2022 Ikke hvis du bruker rumpevasker. Men du har rett. Har reist endel i sørøst Asia og der er gjennomgangsmelodien at vi i Europa er skitne. Spesielt det at man ikke vasker rumpa etter man har bæsjet. Anonymkode: 3cefc...ddb
GammelKaktus Skrevet 14. april 2022 #6 Skrevet 14. april 2022 Du vet du kan vaske deg i ræva etter du har vært på do. Ellers så tenker jeg som noen andre har nevnt at du må øve mer på tørking, her i hus så sliter ingen av oss med dritt i trusa. 6
EnduranceMax Skrevet 14. april 2022 #7 Skrevet 14. april 2022 Du har bæsja, du har prompa, du har helt garantert danglebær i rompa 😅 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #8 Skrevet 14. april 2022 FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå): Du vet du kan vaske deg i ræva etter du har vært på do. Ellers så tenker jeg som noen andre har nevnt at du må øve mer på tørking, her i hus så sliter ingen av oss med dritt i trusa. Jo, alle gjør det. Det bare synes ikke. Det er møkk i trusa selv om det ikke er brune striper. Anonymkode: 7aadc...b7d
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #9 Skrevet 14. april 2022 Nei det driter jeg egentlig i..
wandagirl Skrevet 14. april 2022 #10 Skrevet 14. april 2022 Jeg vasker meg etter dobesøk og dusjer jevnlig. Det får holde for å ivareta den personlige hygienen og normale forhold der nede😊 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #11 Skrevet 14. april 2022 Hørt om analrens?? Anonymkode: 4be26...372
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #12 Skrevet 14. april 2022 Just now, wandagirl said: Jeg vasker meg etter dobesøk og dusjer jevnlig. Det får holde for å ivareta den personlige hygienen og normale forhold der nede😊 Da kommer det jo bæsj på penis. Du bør bestille analrens Anonymkode: 4be26...372
wandagirl Skrevet 14. april 2022 #13 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da kommer det jo bæsj på penis. Du bør bestille analrens Anonymkode: 4be26...372 Hva feiler deg😅 man har kun avføring i endetarmen når man må på do. Mange uvitende som kommenterer tråden her😊 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #14 Skrevet 14. april 2022 Det er nå sånn vi er laget da, og da er det naturlig. Anonymkode: 4693d...22d 1
Ben24 Skrevet 14. april 2022 #15 Skrevet 14. april 2022 (endret) Kanskje er det på tide vi nordmenn gjør en bevegelse mot å bli et bidet brukende samfunn her? Som i andre land. Endret 14. april 2022 av Ben24
Gjest laPistola Skrevet 14. april 2022 #16 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er folk egentlig klar over det? Vi går rundt med drit i ræva hele dagen og det setter seg i trusa og bindet for damer som bruker det. Menn har litt mer drit i ræva fordi de har mer hår der og da setter det seg fast. Æsj, vi mennesker er egentlig eklere enn dyr. Anonymkode: 7aadc...b7d Jaaa, det er derfor vi dusjer før analsex og rumpehullslikking. Apropos bind, studerer du damers rævdritt blandt menstruasjonsblodet? Hvorfor er vi eklere enn dyr, har ikke de rævdritt, eller er det en fordel at de ikke har truse og bind? nå er det påske på kg, kjør debatt 🥳🐣
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #17 Skrevet 14. april 2022 laPistola skrev (2 minutter siden): Jaaa, det er derfor vi dusjer før analsex og rumpehullslikking. Apropos bind, studerer du damers rævdritt blandt menstruasjonsblodet? Hvorfor er vi eklere enn dyr, har ikke de rævdritt, eller er det en fordel at de ikke har truse og bind? nå er det påske på kg, kjør debatt 🥳🐣 Jeg bruker bind selv, og nei det er ingen synlig dritt der. Det er fordi det ikke synes. Snakk for deg selv når det gjelder analsex og rævslikking. Nei, dyr har en annen type bæsj enn mennesker så det blir ikke værende noe igjen og de bruker heller ikke klær og undertøy. Mennesker hadde samme type bæsj som hunder før steinalderen, den kom bare ut som en tykk pølse og tarmen blir da tømt. Sånn er det ikke lenger. Anonymkode: 7aadc...b7d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #18 Skrevet 14. april 2022 Trollene titter fram i ferien, ja... Anonymkode: ccece...d9a 2
Gjest loveli Skrevet 14. april 2022 #19 Skrevet 14. april 2022 Jeg opplever ikke avføring i stringtrusene mine. Spiser mye fiber da, kanskje derfor.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #20 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker bind selv, og nei det er ingen synlig dritt der. Det er fordi det ikke synes. Snakk for deg selv når det gjelder analsex og rævslikking. Nei, dyr har en annen type bæsj enn mennesker så det blir ikke værende noe igjen og de bruker heller ikke klær og undertøy. Mennesker hadde samme type bæsj som hunder før steinalderen, den kom bare ut som en tykk pølse og tarmen blir da tømt. Sånn er det ikke lenger. Anonymkode: 7aadc...b7d Herregud, har du aldri sett dyr? Både kuer og sauer har møkk i pelsen bak. Og det har sikkert masse andre dyr også. Anonymkode: 135a0...c10 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå