AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #41 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, selvfølgelig. Vi har snakket med naboen. Ble bedt om å dra til helvete. Det er definitivt psykiatri og alkohol inni bildet. Styret ønsker ikke å blande seg, dessverre. Anonymkode: 0e231...26e Er det regnet som trussel når man ber noen om å dra til helvete? Anonymkode: ee75d...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #42 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er det regnet som trussel når man ber noen om å dra til helvete? Anonymkode: ee75d...ab4 Nei 🙂 Det var svar på spørsmål om vi har prøvd å snakke med naboen. Truslene fikk vi før vi prøvde å snakke med ham. Anonymkode: 0e231...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 14. april 2022 #43 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva om du liker området, liker leiligheten/huset, men noen av dine naboer er plagsomme med utagerende oppførsel. Ville du flyttet eller ikke? Anonymkode: 0e231...26e AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dårlig. Truende oppførsel. Styret bryr seg ikke. Så skal man flytte eller bare ignorere? Anonymkode: 0e231...26e Absolutt flyttet så fort som mulig. Slikt ødelegger deg psykisk og er ikke et sunt og trygt miljø for barnas oppvekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #44 Del Skrevet 14. april 2022 Drizzt skrev (47 minutter siden): Absolutt flyttet så fort som mulig. Slikt ødelegger deg psykisk og er ikke et sunt og trygt miljø for barnas oppvekst. Eier du leiligheten din? Det er ikke lett å bare flytte, når man aldri har eid noe, jobbet mange år før man endelig fikk kjøpt noe og så flytte etter kun noen måneder? Anonymkode: 0e231...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 14. april 2022 #45 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eier du leiligheten din? Det er ikke lett å bare flytte, når man aldri har eid noe, jobbet mange år før man endelig fikk kjøpt noe og så flytte etter kun noen måneder? Anonymkode: 0e231...26e Jeg eier boligen min, ja. Det er ikke den første boligen jeg har eid, så jeg vet veldig godt hvor stort det er å kjøpe sin første bolig. Men samtidig - vil du bo der og mistrives? Hvis du venter 1 år fra overtakelse kan du selge og slippe å betale skatt på gevinsten (hvis du selger med gevinst da). Du skriver ''psykiatri og alkohol''. Dette er en farlig kombinasjon hvis det er tilfelle. Enda verre at styret ikke vil blande seg. Det er egentlig veldig mange veldig gode grunner å flytte så raskt som mulig. Den eneste grunnen å vente ville vært disse 12 månedene for å slippe skatt på gevinst etter boligsalg. Du har egentlig 2 valg - bo der og fortsette å mistrives i håp om at naboen flytter/forsvinner eller selge og flytte selv. Hva du velger er opp til deg. Jeg skrev min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #46 Del Skrevet 15. april 2022 Drizzt skrev (9 timer siden): Jeg eier boligen min, ja. Det er ikke den første boligen jeg har eid, så jeg vet veldig godt hvor stort det er å kjøpe sin første bolig. Men samtidig - vil du bo der og mistrives? Hvis du venter 1 år fra overtakelse kan du selge og slippe å betale skatt på gevinsten (hvis du selger med gevinst da). Du skriver ''psykiatri og alkohol''. Dette er en farlig kombinasjon hvis det er tilfelle. Enda verre at styret ikke vil blande seg. Det er egentlig veldig mange veldig gode grunner å flytte så raskt som mulig. Den eneste grunnen å vente ville vært disse 12 månedene for å slippe skatt på gevinst etter boligsalg. Du har egentlig 2 valg - bo der og fortsette å mistrives i håp om at naboen flytter/forsvinner eller selge og flytte selv. Hva du velger er opp til deg. Jeg skrev min mening. Tusen takk! Anonymkode: 0e231...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #47 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 13.38): Dårlig. Truende oppførsel. Styret bryr seg ikke. Så skal man flytte eller bare ignorere? Anonymkode: 0e231...26e Flytte uten tvil. Hadde sett etter noe annet i området og heller vært litt tålmodig på prosessen. Anonymkode: f6a08...678 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember #48 Del Skrevet 14. desember Flere? Anonymkode: 0e231...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember #49 Del Skrevet 14. desember Det har gått to år og du bor fortsatt der, og naboene er fortsatt slik? Jeg hadde flyttet. Hvorfor blir du? Anonymkode: 23c36...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember #50 Del Skrevet 14. desember AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det har gått to år og du bor fortsatt der, og naboene er fortsatt slik? Jeg hadde flyttet. Hvorfor blir du? Anonymkode: 23c36...e84 Jeg liker leiligheten. Jeg liker området. Det er dyrt å flytte. Det er ingen garanti for at det ikke blir verre et annet sted. Og man er på en måte svak hvis man lar naboen ha så stor makt at man faktisk flytter pga.naboen. Det er de som er problemet som må flytte. Anonymkode: 0e231...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå