Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde dere gjort hvis dere hadde oppdaget at partneren deres spiste snørr?🤢 han vet ikke at jeg så det. Noe så motbydelig, brekker meg bare jeg tenker på det

Anonymkode: b3af7...794

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva hadde dere gjort hvis dere hadde oppdaget at partneren deres spiste snørr?🤢 han vet ikke at jeg så det. Noe så motbydelig, brekker meg bare jeg tenker på det

Gjør jeg også. Men aldri så noen ser det

Anonymkode: 679b7...85b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

ikke likt det, men ikke laget noen nummer ut av det. Det er uvaner jeg også har som han ikke liker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiser snørr? Slikker det fra papiret, eller hva mener du? Snyter det i hånden og slikker det i seg? Eller spiser buser? 

Anonymkode: 2b562...bb2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spiser snørr? Slikker det fra papiret, eller hva mener du? Snyter det i hånden og slikker det i seg? Eller spiser buser? 

Anonymkode: 2b562...bb2

Spiser buser

AnonymBruker
Skrevet

i følge tråden om hemmeligheter du aldri forteller, er dette en av de vanligste - men ja, jeg brekker meg og ved tanken.

Anonymkode: 46ab6...7ff

AnonymBruker
Skrevet

Hadde foretrekt det fremfor å se på buser i nesa til partner eller at det ble tørket buser under stolen eller i sofaen, selv om det for all del ville vært fint om partner etter beste evne forsøkte skjule uvanen for meg.

(Kan forøvrig komme på en god del ting som ville vært vanskeligere å leve med en bagateller som dette.) 

Anonymkode: 28e44...d74

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det selv, så latet som jeg ikke så det og forhåpentligvis med tiden glemt hele saken. Men det ER ekkelt, og det ER ekkelt å tenke på… Så lykke til.

Anonymkode: cacc1...d21

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner faktisk en som enten spiser opp busene sine, eller man tørker av seg på klær eller kanten av lenestolen. 

forbanna ekkelt uansett. 

Anonymkode: 38278...47e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...