Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er galt med meg, jeg får så vondt når jeg ser små barn på barnehagen. 

Her på barnehagen går småbarnsavdelingen tidlig ut, så jeg møter dem hver morgen, når jeg leverer min 4 åringen. 
Da mener jeg barna fra 9 mnd, 11 mnd, 1 år osv.. 

Disse barna ser så frustrerte ut🥺 noen gråter, noen sitter på ganget til ansatte og er redde. Sikker utgangen, og ser etter hver eneste voksen som kommer inn. Jeg får så lyst til å holde dem og trøste.

Jeg går hjem med trist følelse. 
Jeg dømmer absolutt ingen foreldre. Er nok mange som ikke har valg, og skjønner at ingenting er gratis. 
Så små barn trenger foreldre, ikke fremmede voksne. Er trist over at foreldre ikke har flere muligheter.

Anonymkode: b283a...210

• Liker 14
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig hadde aldri sendt barnet mitt på under 1 år i barnehagen. De to første leveårene trenger barnet sine to omsorgspersoner :) 

• Liker 10
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en dårlig barnehage. Jeg er nærmeste nabo med en barnehage og har også barn i den sammen barnehage, så får med meg mye av det som foregår. Kjenner meg på ingen som helst måte igjen i beskrivelsen du gir. 

Anonymkode: f0d26...082

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Altså…. PÅ barnehagen!!???? Skriv ordentlig da.

Anonymkode: 3db13...e3a

• Liker 20
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en dårlig barnehage. Men enig i at barn absolutt ikke før begynne i barnehagen før de kan gå og komme seg rundt med egen hjelp. 

Anonymkode: c6796...3d8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns også synd på barn som er på barnehagen i stedet for i barnehagen.

Anonymkode: 4afc9...e18

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg ikke igjen fra min barnehage hvertfall! De gangene jeg går forbi eller titter inn vinduer og gjerdet før jeg henter ser jeg glade barn, enten opptatt i lek, i samling, eller sittende på et fang med et kosedyr eller en bok. Stødige voksne som rammer inn barna og barnas behov på en flott måte!

Anonymkode: 96097...fb3

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Eh...jeg har jobbet i barnehage i mange år har har 1 i barnehagen nå..jeg har levert begge mine barn når de var 1 år... ikke noe problem...og det at du ser at barn er lei seg er normalt..min 4 åringen gråter forsatt innom når jeg leverer innimellom.

Dette er ikke en dårlige barnehagen...og bare for at du tror de er frustrere betyr ikke at de er det.

Det er normalt at barn gråter...du vet ikke noe om disse barna, Kansje de har sovet dårleg o natt...de savner sine foreldre..

Men jeg vet at de får masse kjærlighet og kos. De i barnehagen jobber der for at de elsker barn og gjør alt for dem.

Om du synes synd på barna synes jeg du burde tatt prat med styrer..så vil du få er annet syn på ting

Anonymkode: 9068e...003

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
kraftwerk skrev (1 time siden):

Jeg personlig hadde aldri sendt barnet mitt på under 1 år i barnehagen. De to første leveårene trenger barnet sine to omsorgspersoner :) 

Heldig du som har økonomi til at dette faktisk er et valg. De fleste har vel ikke noe annet valg, dessverre. 

Anonymkode: 79cae...2a0

• Liker 21
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heldig du som har økonomi til at dette faktisk er et valg. De fleste har vel ikke noe annet valg, dessverre. 

Anonymkode: 79cae...2a0

Nettopp. Og de får faktisk flotte omsorg personer i barnehagen.

Jeg har vært en av de omsorgs person som har tatt i mot barn fra 8 mnd til 4 år...og tru det eller ei...de har det kjempe fint...de får masse kos, kjærligheten,åpne armer, mat, søvn, lek og sang

• Liker 7
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vår vondt i meg når jeg leser " barnehagen". Liksom, sitter de på taket? Da forstår jeg du får vondt. 

Anonymkode: 01710...e78

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså…. PÅ barnehagen!!???? Skriv ordentlig da.

Det er dialekt tror jeg, jeg hører det ofte her i Trøndelag i alle fall. 

Anonymkode: 0b5c0...adf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som babyspråk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke hva som er galt med meg, jeg får så vondt når jeg ser små barn på barnehagen. 

Her på barnehagen går småbarnsavdelingen tidlig ut, så jeg møter dem hver morgen, når jeg leverer min 4 åringen. 

Disse barna ser så frustrerte ut🥺 noen gråter, noen sitter på ganget til ansatte og er redde. Sikker utgangen, og ser etter hver eneste voksen som kommer inn. Jeg får så lyst til å holde dem og trøste.

Jeg dømmer absolutt ingen foreldre. Er nok mange som ikke har valg, og skjønner at ingenting er gratis. 
Så små barn trenger foreldre, ikke fremmede voksne. Er trist over at foreldre ikke har flere muligheter.

Du må huske på at du ser disse barna noen få minutter i løpet av en dag, og så dømmer du hele tilværelsen deres i barnehagen ut fra det. Det blir for snevert.

Anonymkode: dd98f...97f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er ikke dialekt, bare veldig dårlig norsk. Hilsen trønder. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også reagert negativt om jeg hadde sett barn på barnehagen. Uansett alder egentlig. Synes ikke barn har noe å gjøre på taket av bygninger, det er farlig.

Barn i barnehagen derimot, det er helt ok.

Anonymkode: 33c40...c05

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde også reagert negativt om jeg hadde sett barn på barnehagen. Uansett alder egentlig. Synes ikke barn har noe å gjøre på taket av bygninger, det er farlig.

Barn i barnehagen derimot, det er helt ok.

Haha beklager, ser andre har reagert også. Min var morsommere da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er ikke dialekt, bare veldig dårlig norsk. Hilsen trønder. 

Okei😆 Jeg er innflytter så jeg har ikke peiling, bare registrerer at mange sier det slik.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er helt enig med deg. Får vondt i meg av å se disse små som ikke kan gå enda og som må være i bhg.

Anonymkode: b3e1b...e48

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er helt enig med deg. Får vondt i meg av å se disse små som ikke kan gå enda og som må være i bhg.

Anonymkode: b3e1b...e48

Hvorfor? Tror du de har det ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...