Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett henne smile? Har aldri sett det jeg. Hun virker skikkelig sur🙈

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest pålandjorda
Skrevet

Hun kan smile. Ref. Girls of Oslo… 🤭 

Men det er ett eller annet med henne (som jeg kan like)

Skrevet
blåbærpai skrev (På 27.11.2024 den 18.27):

Ja. Enig. Hun er pen. Og har god stil. Men fremstår som wannabe-intellektuell. Også overbevist om at mannen bare er et svært ekskulsivt smykke.. 

Haha! Det var da litt av et kompliment til Theo! 🤣

• Liker 3
  • Nyttig 1
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Aner jeg en umerket reklame for dyson i går? Først på story i dag, så ca 23 timer siden nå. Hun sier de har sagt hun skal få lov å gi rabattkode og den kommer i dag. 

• Liker 3
Skrevet
gulsol skrev (16 minutter siden):

Aner jeg en umerket reklame for dyson i går? Først på story i dag, så ca 23 timer siden nå. Hun sier de har sagt hun skal få lov å gi rabattkode og den kommer i dag. 

Er vel mye som er umerket reklame der, inkludert for hennes egne merker.

• Liker 3
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing. Marius saken skal diskuteres i Marius sin tråd. Kilder på tysk kan ikke verifiseres.

Sol, admin.

• Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (På 3.4.2018 den 16.36):

"Du vet jeg ikke liker å suge pikk!!!"

sier en kjeftende Anniken til Anders i Bloggerne innimellom grining og løst snakk om alle disse følelsene ingen andre forstår,visstnok.

Akkurat den pikk-kommentaren støtter jeg henne i, men hvilken episode er den fra?

og hva mente hun egentlig med den idiotiske sitronmetaforen?

• Liker 2
Skrevet

Anniken er like sur og begredelig som hun fremstår som!

Slettet kommentaren min på IG hvor jeg spurte hva sitronmetaforen betyr. Etterpå blokka hun meg når jeg påpekte at om det går dårlig på insta kan hun jo alltids ta et bilde på balkongen på 17.mai. Den tøyta står åpenbart ikke for sine egne utspill.

• Liker 4
Skrevet
baremeg007 skrev (På 5.3.2026 den 22.13):

Anniken er like sur og begredelig som hun fremstår som!

Slettet kommentaren min på IG hvor jeg spurte hva sitronmetaforen betyr. Etterpå blokka hun meg når jeg påpekte at om det går dårlig på insta kan hun jo alltids ta et bilde på balkongen på 17.mai. Den tøyta står åpenbart ikke for sine egne utspill.

Hun ser så tilgjort og anstrengt ut på alle bilder, så mye finere når hun faktisk smiler og er litt mer levende. Men det er kanskje en del av imaget hun ønsker å ha. Og kanskje også lære seg å uttale Hermés riktig, siden man er flyddd inn til Paris.. og ønsker å fremstå meget eksklusiv. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...