Korpsnerden Skrevet 16. januar 2019 #1481 Del Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev: Hva mener du med at hun er bortskjemt? At hun alltid snakker om seg selv og sine behov uansett hvem hun snakker med,at hun forventer at venner skal komme til henne kl 00:01 på bursdagen hennes, at hun aldri spør noen om hvordan de har det, at når hun får kritikk ser hun kun saken fra sin egen side, at hun er utrolig frekk mot kjæresten hun hadde (Anders) og kun ville se han når det passet henne. Trenger du flere eksempler? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. januar 2019 #1482 Del Skrevet 16. januar 2019 Det er litt sånn tenåringslynne på henne. Litt umoden, men veslevoksen. Syns ikke hun er noe mer bortskjemt enn de fleste andre unge i dag da. Og hun takler kritikk dårlig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. januar 2019 #1483 Del Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, Korpsnerden skrev: At hun alltid snakker om seg selv og sine behov uansett hvem hun snakker med,at hun forventer at venner skal komme til henne kl 00:01 på bursdagen hennes, at hun aldri spør noen om hvordan de har det, at når hun får kritikk ser hun kun saken fra sin egen side, at hun er utrolig frekk mot kjæresten hun hadde (Anders) og kun ville se han når det passet henne. Trenger du flere eksempler? Du tror ikke det ligger noe annet bak enn at hun er bortskjemt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 16. januar 2019 #1484 Del Skrevet 16. januar 2019 5 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Hva mener du med at hun er bortskjemt? Hvis du ser Bloggerne så skjønner du hva jeg mener 🙂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. januar 2019 #1485 Del Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, Korpsnerden skrev: Hvis du ser Bloggerne så skjønner du hva jeg mener 🙂 Jeg har sett bloggerne😊 Ja, hun snakker om seg selv, men det er en serie hvor hun skal være i fokus, er det ikke? De filmer henne som er bloggeren. IRL tror jeg at hun bryr seg om andre og spør hvordan de har det 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 16. januar 2019 #1486 Del Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, Klink skrev: Du tror ikke det ligger noe annet bak enn at hun er bortskjemt? Det gjør det sikkert også, men psykiske lidelser spekulerer jeg ikke i. At hun er bortskjemt er jeg sikker på. Bare se episoden av Teenage Boss hun var med i, så er det lett å se hvem som var sjefen i hjemmet under hennes oppvekst. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. januar 2019 #1487 Del Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Jeg har sett bloggerne😊 Ja, hun snakker om seg selv, men det er en serie hvor hun skal være i fokus, er det ikke? De filmer henne som er bloggeren. IRL tror jeg at hun bryr seg om andre og spør hvordan de har det 🥰 Jepp, noen tror at personen er slik de ser i sosiale medier. Som bare er en brøkdel av livet til personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. januar 2019 #1488 Del Skrevet 16. januar 2019 (endret) 4 minutter siden, Korpsnerden skrev: Det gjør det sikkert også, men psykiske lidelser spekulerer jeg ikke i. At hun er bortskjemt er jeg sikker på. Bare se episoden av Teenage Boss hun var med i, så er det lett å se hvem som var sjefen i hjemmet under hennes oppvekst. Hvis du hadde lest boken slipper du å spekulere. Eller noen av blogginnleggene hennes. Endret 16. januar 2019 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 16. januar 2019 #1489 Del Skrevet 16. januar 2019 (endret) 2 minutter siden, Klink skrev: Hvis du hadde lest boken slipper du å spekulere. Uansett andre problemer, hun er like fullt bortskjemt. Bortskjemte barn har en tendens til å takle motgang dårlig. Hvis hun da har andre psykiske problemer som jeg antar siden du sier det kan leses i boken så bør hun kanskje skjerme seg fra offentligheten hvis det gjør det verre (ref all gråtingen over småting). Endret 16. januar 2019 av Korpsnerden 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. januar 2019 #1490 Del Skrevet 16. januar 2019 3 minutter siden, Korpsnerden skrev: Uansett andre problemer, hun er like fullt bortskjemt. Bortskjemte barn har en tendens til å takle motgang dårlig. Eller kanskje mennesker som opplever mye motgang blir litt ekstra dullet med av foreldre fordi de har det så tøft fra før? Syns du er snar til å dømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. januar 2019 #1491 Del Skrevet 16. januar 2019 8 minutter siden, Korpsnerden skrev: Uansett andre problemer, hun er like fullt bortskjemt. Bortskjemte barn har en tendens til å takle motgang dårlig. Hvis hun da har andre psykiske problemer som jeg antar siden du sier det kan leses i boken så bør hun kanskje skjerme seg fra offentligheten hvis det gjør det verre (ref all gråtingen over småting). De småtingene er kanskje ikke bare småting. Kanskje andre ting ligger bak? Eller kanskje hun er et følsomt menneske? Hvorfor får hun ikke gråte? (selv om det er ofte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 16. januar 2019 #1492 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, Klink skrev: De småtingene er kanskje ikke bare småting. Kanskje andre ting ligger bak? Eller kanskje hun er et følsomt menneske? Hvorfor får hun ikke gråte? (selv om det er ofte) Vi to kommer aldri til å bli enige, så la oss bare gå videre. Gråting er bra for sjela og folk må få gråte så mye de vil, men det dårlig underholdning på TV. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. januar 2019 #1493 Del Skrevet 16. januar 2019 Hvorfor skal psykiske problemer skjules for offentligheten når det er det stikk motsatte vi trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. januar 2019 #1494 Del Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, Klink skrev: De småtingene er kanskje ikke bare småting. Kanskje andre ting ligger bak? Eller kanskje hun er et følsomt menneske? Hvorfor får hun ikke gråte? (selv om det er ofte) Mest sannsynlig ligger det mye bak ja. Boka gir oss noen svar. Hun har hatt diagnosene utbrenthet og depresjon (tror jeg?). Hun har vært i sorg, hatt søvnparalyse, droppet ut av skolen og blitt mobbet. Jeg synes det virker som hun trenger profesjonell hjelp og det sier jeg av godhet! Hun fortjener å ha det godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 17. januar 2019 #1495 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) Er det etterfølger av mobbing i ungdomsskolealder som gjør at hun hele tiden syter og klager over at hun må merke innleggene sine etter retningslinjene hun er pålagt f. eks? Ikke bare litt syting, men ekstremt mye syting, offerrolle og "stakars meg, som må følge noen regler. Det er så uuuuuurettferdig!" At hun sliter med å komme over forhold, enten de er korte eller lange, ja, det er det kanskje psykisk lidelse som står bak (sier ikke at hun er psykisk syk, men vi kan alle være litt ute av balanse når det gjelder visse aspekter i livet), men skal alt hun gjør unnskyldes med at hun nok er litt skjør? Det er mange her i verden som har vært igjennom mye, som er blitt mobbet og utestengt, som har hatt foreldre med problemer og what not, men det er ikke sånn at alle de stiller seg på bakbeina når de får en beskjed om å gjøre jobben sin ordentlig. Det er bare å ta en titt på hennes episode av Teenage Boss, så forstår man at jenta er meget bortskjemt, foreldrene hennes har hele tiden føyd seg etter henne og da blir man sånn. Endret 17. januar 2019 av neiognei 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 17. januar 2019 #1496 Del Skrevet 17. januar 2019 1 time siden, neiognei skrev: Er det etterfølger av mobbing i ungdomsskolealder som gjør at hun hele tiden syter og klager over at hun må merke innleggene sine etter retningslinjene hun er pålagt f. eks? Ikke bare litt syting, men ekstremt mye syting, offerrolle og "stakars meg, som må følge noen regler. Det er så uuuuuurettferdig!" At hun sliter med å komme over forhold, enten de er korte eller lange, ja, det er det kanskje psykisk lidelse som står bak (sier ikke at hun er psykisk syk, men vi kan alle være litt ute av balanse når det gjelder visse aspekter i livet), men skal alt hun gjør unnskyldes med at hun nok er litt skjør? Det er mange her i verden som har vært igjennom mye, som er blitt mobbet og utestengt, som har hatt foreldre med problemer og what not, men det er ikke sånn at alle de stiller seg på bakbeina når de får en beskjed om å gjøre jobben sin ordentlig. Det er bare å ta en titt på hennes episode av Teenage Boss, så forstår man at jenta er meget bortskjemt, foreldrene hennes har hele tiden føyd seg etter henne og da blir man sånn. Ja, det er pussig at så mange influencers begrunner sin manglende merking bl.a med mobbing i skolealder. Livet var liksom vanskelig nok fra før, om ikke alle disse direktivene om merking skal komme i tillegg.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 17. januar 2019 #1497 Del Skrevet 17. januar 2019 Anniken slår meg som ei jente veldig lik mange ungdommer jeg har jobbet med. Litt røff oppvekst/opplevelser som barn, ganske veslevoksne 16åringer, men relativt modne for alderen. Men der virker det som hun har stagnert. Mon tro det er bloggvirkeligheten som gjør det. Hun virker som en oppegående fjortis, men en svært umoden ung voksen. Hun argumenterer som hun fortsatt er 16, og jeg tror faktisk det er der hun har mentalt stagnert. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 17. januar 2019 #1498 Del Skrevet 17. januar 2019 25 minutter siden, Takida skrev: Ja, det er pussig at så mange influencers begrunner sin manglende merking bl.a med mobbing i skolealder. Livet var liksom vanskelig nok fra før, om ikke alle disse direktivene om merking skal komme i tillegg.. Ser jo at folk sitter her også og unnskylder alt hun gjør med at hun har vært igjennom et par tunge tider i livet. Så lenge man skal hjelpe folk med å finne unnskyldninger for at det er helt greit å stagnere og oppføre seg som en trassig ungdom, så får de heller aldri sjanse til å vokse da. Så jo denne bilturen med forleggeren før debatten. Det var bare å stryke medhårs. Alle fansa når hun syter. Foreldrene. Eksen. Venninner. Venner. Er det ingen som noen gang sier til henne at Nå, Anniken, nå må du faktisk skjerpe deg litt!? Har jo ikke sjans til noe bedring der. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 17. januar 2019 #1499 Del Skrevet 17. januar 2019 30 minutter siden, Takida skrev: Ja, det er pussig at så mange influencers begrunner sin manglende merking bl.a med mobbing i skolealder. Livet var liksom vanskelig nok fra før, om ikke alle disse direktivene om merking skal komme i tillegg.. Da hun ble konfrontert med at man måtte betale ekstra avgifter for disse DW-klokkene hun og "alle" reklamerte for.. Da hun og de andre har fått kritikk for å fronte Dubai som et fantastisk land å feriere i.. Hver gang hun blir gjort oppmerksom på at hun ikke merket korrekt eller at det ikke er lov å ha alkohol med i reklamer. Alt bare møtes med rants som minner om det datteren min på 10 kommer med når hun synes det er urettferdig at hun må rydde rommet før hun får venninner på besøk. Bare at hun har roet det litt ned, fordi at hun skjønner hun ikke kommer noe sted med det da. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 17. januar 2019 #1500 Del Skrevet 17. januar 2019 1 minutt siden, neiognei skrev: Da hun ble konfrontert med at man måtte betale ekstra avgifter for disse DW-klokkene hun og "alle" reklamerte for.. Da hun og de andre har fått kritikk for å fronte Dubai som et fantastisk land å feriere i.. Hver gang hun blir gjort oppmerksom på at hun ikke merket korrekt eller at det ikke er lov å ha alkohol med i reklamer. Alt bare møtes med rants som minner om det datteren min på 10 kommer med når hun synes det er urettferdig at hun må rydde rommet før hun får venninner på besøk. Bare at hun har roet det litt ned, fordi at hun skjønner hun ikke kommer noe sted med det da. Hehe, ja, kjenner igjen mye fra 12åringen i Anniken. Alt er urettferdig og cringe. Og hate på. Jeg forstår ikke hvorfor man skal dra inn vanskelige erfaringer som et argument heller, ja, stakkars Anniken, men kom deg videre liksom. Om noe er hun et godt eksempel på hva ekstrem dyrking av selvmedlidenhet kan gjøre med et menneske. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå